Auttaa ne sakot sen verran että jos niitä tulee reilusti niin sitten oikeus voi katsoa että varastelu on tapa ja tuomita siitä istumaan.
Printable View
Auttaa ne sakot sen verran että jos niitä tulee reilusti niin sitten oikeus voi katsoa että varastelu on tapa ja tuomita siitä istumaan.
No on se nyt perkele jos kaupasta ei saa enää edes varastaa. Mihinkä tämäkin maailma on menossa Liite 19017
Ja eikai kauppias korottanut ääntään tälle herkälle nuorelle tiedä mitä traumoja tulee kun jää kiinni varastamisesta ja toinen karjuu korvaan :)
Vittu mitä touhua sanon minä
KURI ! KURI ! KUNNIOITUS !
Pappa on vihainen taas
Häpeäpaalu torille ois kova sana, siinä sais ohikulkijat heitellä tomaateilla :thinking:
Tänään subilta tulleessa simpsons jaksossa oli vahvoja viittauksia elokuvaan The Warriors. Kysymys kuuluu millä nimellä toi leffa on suomessa tunnettu? Oon joskus pentuna nähny pätkiä tosta leffasta, kunnes mut on häädetty nukkumaan. En oo varmaan ikinä tota nähnyt. Joskus luulin että colors olisi ollut kyseinen raina, mutta pettymys oli kova kun sen vihdoin näin. Toi pitäisi ehdottomasti katsoa jossain välissä. Tänään vasta simpsoneiden myötä sain tuon nimen selville.
Täh et oo nähny warriorsia, klassinen jengi leffa.
Tattis Smami.
Jostain syystä en ole tota leffaa nähnyt, muutamaa pätkää lukuunottamatta. Onko toi edes tullut koskaan telkkarista.
Simpsoneista tunnistin kyllä heti kauan kateissa olleen ystäväni.
Onpahan taas kun joutuu käsipelillä tiskaamaan jokasen aterian jälkeen ja vielä vähän päälle. Sitten kun töissä saa pestä kusta ja paskaa käsistään niin on kyllä alkanu olemaan suhteellisen kuivat korput rasvalla läträämisestä huolimata. Onneksi kuukauden sisään pitäis saada hommattua uus tiskikone. :yeah:
HÄHÄÄ oon tietokoneella kerrankin täällä :p
Syödään ystävyyskeksejä kaikki :3