Olihan tuosta kuusi viikkoa (6). Itse laskin.
Printable View
No nyt on savuto/höyrytön työpaikka. Kielto voimassa koko tontilla, parkkipaikat mukaan luettuna. Jotenkin huvittavaa kävellä portista ulos, joka on 5m kauempana kuin tupakkapaikka oli ja jatkaa kävelyä vielä 10m ja istua autossa höyryillä.
Vielä huvittavampaa on kun röökaajat joutuu käydä metsässä saihuilla. Vähän sellainen yläastemeininki.
Mukana kuin pukama jos joku hommaamassa jostain rba päitä superiin/miniin. :D
Saakohan suomesta jostain evic miniin uuden akkukannen? Magneetti irtos muutaman viikkoa vanhasta boksista,sain liimattua takaisin mutta hiukka koholleen jäi.. Uus kansi maksaa Ranskasta 4,90€, mutta postit 11€..
Ompas välillä känkkäränkkää :/ hitto nuita kapellan isoja pullojahan saa vaikka mistä mut tietäis mistä uskaltaa tilata :D Jaahas sato aikoo näköjään ieltää höyryttelyn asunossa (Y)
Vaporvandal ?
http://www.vaporvandal.com/vapegear/...si-p-3942.html
Meillä oli tänään vuoden eka kärpänen, mutta kissa söi sen jo[emoji13]
Kerran Alko yks paskakärpänen vituttaa, niin pyydystin sen ja sen sijaan että olisin repinyt siltä siivet, niin revinkin siltä jalat. Laitoin hunajapurkin pöydälle ja kattelin kun se pörräs sen ympärillä ilman mahdollisuutta laskeutua.
Just...
Pervon ja sadistin välillä on AIKA iso ero...
Mut hei mä oon verrattain parempi ihminen kuin ne te muut runkkarit, koska mä oon absolutisti. Raadonsyöjät kuolkaa tulessa.
Ehditkö jo sammua vai kävitkö huutelemassa kadulla?