Ihan yhtä turhaa on viinan juonti ja yleensäkin kaikki paheet[emoji2]
Mä syön karkkia[emoji517][emoji516][emoji515]
Printable View
Mulla oli itsensä palkitseminen silloin kun vielä poltin.Siivoon tän ja sitten tupakalle tms.juttuja
Ite oon kova touhuilee kaikkea, hankala pysyä paikoillaan..vanhemmiten oon osannut ottaa rennommin[emoji3]
Mulla tuli myös ennen olo, että pitää tehdä jotain hyödyllistä tai muuten oon lusmu, kyllä viikonloppu tulee pyhitettyä levolle ja itelleen sopivissa määrin voi touhuta.
Pitää se elämässä paheita olla, eihän se ole elämää muuten :D Oli se sitten kahvi, höyry, karkit, tissuttelu jne. mikä kenellekkin :D
Jos sulla ei ole IKINÄ ollut reikiä, niin se johtuu siitä että sulla ei ole kariesbakteeria. Onnenpekka! Lähes kaikilla on, mutta nykytiedon ansiosta pyritään välttämään ettei lapset saisi enää vanhemmilta kariesbakteeria, eli ettei sama lusikka mikä ollu omassa suussa päädy lapsen suuhun/putsaa tuttia käyttämällä omassa suussa tms. ja helvetisti ksylitolia koska sekin ehkäisee tartuntaa. Mitä nuorempana kersa saa kariestartunnan sitä enemmän reikiintymisongelmia luvassa. Onhan tietty hampaiden laadussakin eroja, toisilla reikiintyy teki mitä vaan ja toisilla sitten on harvoin reikiä.
Mä huomasin joskus teininä kun ei ois huvittanu siivota huonetta, että syötti auttaa. Odotin aina kun kuuta nousevaa uutta Demiä tai Trendiä, ja tein sitten sellaisen säännön että en saa lukea niitä ennen kun oon tehnyt kunnon suursiivouksen. Huomasin myös että oli paljon mukavampaa lukea sitä uutta lehteä siistillä kirjoituspöydällä tai pedatulla sängyllä, tai nojatuolissa niin ettei joudu istumaan vaatekeon päällä. :lol: Tätä sovelsin myös uusiin kirjoihin, tv-sarja boksiin tai leffaan, tai vaikka vaahtokarkkeihin ja sovellan jossain määrin edelleen kun on tekemättömiä juttuja rästissä. :D
Putous on nykyään ihan paska. Käsikirjoittajille piiskaa ja "näyttelijät" häpeäpaaluun. No. Tanhupallo on ihan jees,mutta ei sitäkään pysty kattomaan kun youtubesta paljaltaan,että muu paska ei häiritse.
Pulltibois oli aikoinaan sata kertaa halvemmalla tehty ja saman verran hauskempi. Siitä oli vaan 70 prosenttia skeidaa. Lavikainenkin oli hauska Pitkässä kuumassa kesässä....(joka oli ihan jees leffa) ,mutta kun ei niin ei.
Hirviniemi ja kumppanit oli suorastaan neroja verrattuna näihin muihin staffeihin.
Mun vaimo on samanlainen, se touhuaa aina jotain. Repii ovenkarmeja alas ja laittaa liukuovea tms. Poraa reikiä kattoon että saa laitettua ledejä, maalaa seiniä, tapetoi, sisustaa, vaihtaa ovia kaappeihin, tekee kasvihuonetta tai leikkimökkiä, istuttaa omenapuita yms. (ja kaikki siltä on onnistunut). Oon jo tottunut siihen että sen on pakko tehdä kokoajan jotain ja oonkin sanonut sille että senkun tekee kunhan ei odota että minä osallistun sen kaikkiin projekteihin, autan toki jos tarvitsee apua mutta muuten on omillaan niissä. Jospa sekin rauhoittuu iän myötä, itsellenihän ei ikinä ole tuottanut ongelmaa olla tekemättä mitään:laugh:
Mä oon just samanlainen[emoji23]
Aina pitää olla jotain menossa, nytkin suunnittelen keittiön välitilan laatoitusta ja uusia tasoja.Kovasti haluisin remppaa kylppärin, mutta en viitsi vesieristesertifikaattia uusia sen takia, kun sekin maksaa[emoji52]
Ihanaa, kun on naisia jotka tekee eikä vikise.Hyvän vaimon oot valinnut[emoji6]
Meillä tuppaa menemään niin, että armaani sunnittelee ja ideoi, ja minä ihmisparka toteutan. :laugh:
Ja mielellään heti ja sekunnissa.
Me tehtiin just uusiksi kylpyhuone ja sauna, siihen jouduin minäkin osallistumaan. Purettiin atomeiksi ja tehtiin kaikki uusiksi valusta pintoihin, ja voin sanoa rehellisesti ettei olisi onnistunut ilman vaimoani. Iso ja kova työ mutta nytpähän se on tehty, ja toivottavasti ei enää ikinä uudestaan:D
Se tekee joka osaa ja viitsii:D
HUAAAAAA just ku eilen kehuin niin sit tänää heti tyttökaljaa haha
No nii nyt lähti lapasesta tuitulla[emoji23]
Mulla kävi paskasti aamulla, olin lähdössä prismaan alkoon niin akku hyytyi autosta..no en päässy[emoji22]
Pitää käydä ostaa fixuselta uusi.
Mä oon paska rakentaan mitään. Enkä tykkää tehä juttuja koska sit ku teen ite niin nään sit jotain vikaa siinä vaikkei jonkun muun rakentamana samanlaisessa oliskaan vikaa. Kaneille rakentelin mökkejä ja nekin oli ihan rumia :glare:
Älä nyt oo tommonen[emoji41]
Joo just hain auton huollosta viime viikolla, piti vaihteistoöljyt vaihtaa ja mä jo googlettelin miten teen sen..no en sit mitenkään[emoji23] piti viedä auto tohon lähelle ja akku vähän jo varoitteli siinä, olis hitto pitänyt vaihdattaa se jo silloin[emoji51]
Vaihtoiko propusta vai pesulla ja huuhtelulla? Mullekin oli ihan uutta kun ensimmäiseen automaattilootaani piti öljyt vaihtaa. Aikaa meni,mutta parempi tuo jälkimmäinen.
Emmä kysynyt miten se vaihtoi ne, tuttu kaveri jo vuosien takaa niin luotan et kunhan hoitaa hommat[emoji106]
Pesu ja huuhtelu öljyineen maksaa jotain 250€."
BG öljynvaihto alkaa automaatin venttiilien runkojen, momentinmuuntimen, öljykaukalon, kytkinpakan ja suodattimen verkon puhdistamisella BG 106E –huoltokemikaalilla. Puhdistamme myös vaihteiston ulkoiset komponentit, kuten öljylinjat ja jäähdyttimen.
Kun vaihteisto on puhdistettu, BG laite poistaa kaiken vanhan öljyn, sekä puhdistusaineen ja lisää uutta ATF-öljyä tarkalleen oikean määrän. Huollon jälkeen uuden öljyn sekaan lisätään kemikaalia, joka pitää tiivisteet elastisina ja estää tehokkaasti vaihteistoöljyn hapettumista.
BG-huollossa ei käytetä öljyä järjestelmän huuhteluun, eli arvokasta öljyä ei kulu yhtään yli järjestelmän tilavuuden. Yleensä 6-10 litraa automaattivaihteistoöljyä riittää huollon suorittamiseen."
Yhyy kuuntelen (ja pistän samalla kaikki muutki tääl :D ) kuunteleen Scooteri 24 carat gold levyä ja ikävöin nuoruuden kesiä <3 Sitä kuunneltiin rippileirillä <3 Voi sitä kesää, mul on vielki tallessa semmonen Trendin kauneuslehti jonka pöllin sieltä rippileiripaikan lehtipinosta :DDDD Se leiri pidettiin semmosella ihanalla 1800-luvun pitsihuvilallla järven rannalla
Heh heh, hyvää juttua.
Höpsö:laugh: kattelen tässä samalla mammutin luusta tehtyä modia, vajaa 10k€:thinking:
No BS http://picolibri.fr/fr/accueil/85-picolibriares.html
Huomasin juuri,että 4 vuotta tullut foorumilla roikuttua. Hieman pidempään höyrytellyt. Pitämättömiä lomia viime vuodelta jäljellä 5 viikkoa ja yksi takana. Tallinnassa ja venäjällä käyty tällä viikolla. Varastot täysi. Siin' tärkeimmät.
Riparista hyvät muistot mullakin☺mä kuuntelin silloin kissiä, waspia ja PALJON judas priestiä mikä on edelleen yks maailman parhaita bändejä!
Kuuntelin silloin myös paljon klassista, vivaldi on yks mun suosikeista edelleen.
Mähän diggaan ihan kaikkea musaa[emoji173][emoji173]
Toden totta. Esmes Wagnerin Ride of valkyries sattuu kuin nenä päähän Apocalypso now kohtaukseen.... Helikopterien läpsytys tekee siitä täydellisen
Mul on vielki se esan joyetech jossain :D
Eiku tää ollukka mirun musakorneni
Tuittu koittaa tehä kolmatta :p
Aika usein jokin musiikki teema jää elämään omia aikojaan. Esmes The Good, the Bad and the Ugly:sta ensimmäiset 5 sekuntia varastettuna johonkin kohtaukseen kertoo tulevasta.
Itse olen tykästynyt Griegin Morning moodiin vallan tavattomasti. Toisaalta yhtä lailla klassikkona pidän Glenn Millerin in the moodia.
Ei helvetti alkaa ramasee[emoji42] en varppina mee vielä nukkuu, tän siitä saa kun heräsin taas viideltä[emoji52]
Ei vielä kandee mennä nukkuun! Sitkeesti sinnittele! Joko asensit matot? ;) Mä laitoin sen vallilan kaurismaton tänä makkariin, sinne mihin sen aluneprin piti niin se ei ollu samaa sinistä verhojen kaa. Just se ongelma mistä puhuin ku puhuttiin siitä punasesta. Mut ihana kaurismatto <3
Joskus huvittaa itseäkin kun pidän itseäni 70-80 luvun punkkarina. (joka on tyystin eri asia kuin nämä nykyiset vegaanipaskavihervasemmistotyypit),niin siitä huolimatta 40,50 60 luvun stemmalaulu yhtyeet oli kova juttu- Driffters,Platters, etc jaksaa elähdyttäää. Lets twist------ Ja surffing usa... myöhemmin.
Näistä huolimatta Moskovan valot ja Mandshurian kummut tulee kuin luonnostaan leirinuotiolla kunnon kännissä. Mikään muu edellä mainituista ei oikein sovi tunnelmaan. Vai?