Noh noh [emoji1] ite ajan köyhän audilla, eli volkkarillla
Olen veltto kulli varmaan sitte [emoji15]
Printable View
Katos kun sä olet siellä tientukkona, voi johtua siitä että toiset ajavat mielenosoituksellisesti turhan lähellä puskuria:D No ei sentään:D
Itse annan aina tietä heti mahdollisuuden tullen ja yleensä pyrin ennakoimaan takaa tulevan vauhdin ja antamaan tietä ennen kuin edes tarve vaatii. Turha leikkiä marttyyriä mittaria tuijottamalla, se valehtelee sen kymmenen kilsaa kuitenkin. Joka päivä näkee näitä jotka eivät vittuillessaan anna tietä: " kun MINÄ ajan tässä nyt lakien ja säännösten mukaan" asenteella ajavia, näiltä kuljettajilta on aivan turha odottaa minkäänlaista käsitystä, ei ymmärrystä liikenteen sujuvuudesta.
Vaan olenpa monesti joutunut vähän vastaavaan tilanteeseen kuin Lovakin, joillakin vaan on tapana ajaa muutaman metrin päässä takapuskurista ilman aikomustakaan ohittaa, usein moottoritienopeuksissakin. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen kyllästynyt niin, et vedän ihan vaan sivuun hiljentäen sen verran että hiillostajan on pakko ajaa ohi. Sen jälkeen saa seurata kun tämä roikkuja siirtyy seuraavan auton imuun..tommosia pitäs rankasta, koivuniemellä. Nämä autot on yleensä olleet joitain nipponihässäköitä.
Entäs jos itse ajaa kans ns. Premium merkillä (sama juttu kuin e-nesteissä? :D ) ja silti välillä ärsyttää ns. Premium autoilijoiden, ja vielä kaiken lisäks saman merkkisillä ajavien sankareiden toiminta tuolla liikenteessä? Sattuuko silloin sinne sieluun, vai ihan yksinkertaisesti vaan vituttaa suunnattomasti moinen touhu? :D
Yleensä näissä tilanteissa ajanu niin kaistan oikeessa reunassa ko fyysisesti mahollista, näyttäny merkkiä ko on sellanen rako et voi turvallisesti mennä ohi mut nöyp, siel puskurissa kiinni on paljon kivempi ajaa ko vois mennä ohi, mut oh boy et sit on hyvä hetki vetää ohi ko tulee mutka ja näkyy viel auto siel mutkassa tulossa vastaan [emoji15]
Sent from my SM-N930F using Tapatalk
Esimerkki. Kelkkailijana vituttaa suunnattomasti ne toiset kelkkailijat jotka käy tuhoamassa taimikot, tai ne apinat jotka oli just käyny leikkimässä oman elämänsä freeride sankareita reitin ohi pellolla minkä johdosta maanomistaja suuttui niin paljon että yksi reitti menetettiin kokonaan koska ei anna enää lupaa ajaa maidensa läpi. Mielessä on käynyt fantastisia välähdyksiä kuinka pieksisin ja kuristaisin ne paviaanit jos sais kiinni rysän päältä. :D Mutta, sitten on ne hiihtäjät jotka vihaa moottorikelkkoja. Mulkoilevat murhaavasti ja kodilla ilmeet on hiihtäjillä ku kissanpaskaa syöneillä kun sinne kelkoilla saavutaan. "Kelkat pitää kieltää turhakkeina ja hiihtäs neki nii kuntoki kasvas!!1" on Kalevan kommenttiboksi täynnä jos jossain jutussa mainitaan sana moottorikelkka. Ymmärtäähän sen että vituttaa varmaan sivakoida kohti vittua kun toiset ajaa kelkoilla. Happamia sano kettu pihlajanmarjoista :D
Eikös sitä kalliimpaa autoo varjella ja köyhällä körryytellään vaikka seinään.
Entäs nämä parkkipaikkatädit jotka kolauttelee ovillaan toisia autoja eikä etes noteeraa mitenkään jos maali lähtee. Siellä ne vaan kolkuttellee 100 euron volkkareillaan menemään uudenkarhean mersun kylkeen. Sit jos huomauttaa että hei sun ovi paukahti autoon niin ne sanoo että "SE ON VAAN AUTO".
No näähän on just näitä jotka ajaa kieli keskellä suuta tojonsa parkkiruutuun ja jos viereinen auto sattuu olemaan hiemankin ruudun laitaan pysäköity niin sehän antaa suorastaan luvan nasauttaa ovella kylkeen, ainakin pari kertaa tottakai. Se saa olon tuntumaan hyvältä eikö vain, tunnustaako kukaan?:D
Se on kyllä yleensä totta, sitä ei kieltäminen käy. Ajaminen on sujuvaa ja varmaa ja sitä myötä välillä ehkä vähän reipasotteista ja itsevarmaa mikä sitten joitain ärsyttää. :D
Aaaaaarh pysty ees ajatteleen ku alkaa kohta taas verta vuotaa nenästä ku verenpaine nousee :facepalm:
Mä voin näin pe-la yönä tunnustaa jotain. Että Audeissa on kyllä oikeesti joku semmonen oma pieni voimakenttä minkä sisälle joutuu ku istuu sen ratin taakse. Ego ehkä ihan vähän paisuu jostain syystä, ja ajotyyli on ehkä pikkuriikkisen hyökkäävämpi (luonnollisesti senki takia ku sillä ehtii aina), ja esim. jonkun ostoskeskuksen parkkiksella se voi olla joskus ruudussa vähän "jäi kuin paska perseestä" tyylillä, "koska voin". Sit kun ajaa mondeolla niin on nöyrempi ajotyyli ja hävettää jos se on vinossa tai ruudun reunalla. Ampukaa mut ny :rolleyes:
Ärsyttäähän se, kun on munat jalkojen välissä. Muuten voisi ajaa Mondeolla ouluun ja saada Audin ja huomauttaa siitä aina joka toisessa viestissä.... Ja kelkan.
:lol:
Liite 30002
Nyt vois olla hyvä aika perjantaiöiselle tajunnanvirtayrjölle, kun aiheesta oli juuri keskustelua "kulissien takana" erään foorumikaverinkin kanssa. Tiedän että osaan olla äärimmäisen ärsyttävä enkä voi edes sanoa että vahingossa. Mä oon luonteeltani aika ilkikurinen, jo pienestä asti. Mutten kuitenkaan aidosti pahantahtoinen, semmonen pikkupirulainen vaan. Jos huomaan että jokin ärsyttää niin kutittelen sitä ärsytyshermoa ihan tarkoituksella, se on vaan niin herkullista. Mä tykkään fiilistellä ja hehkuttaa koska innostun herkästi, Suomessa se vaan koetaan ärsyttävänä koska se jol onni on sen kätkeköön, mutta mä oon vähän semmonen että jos tuntuu että se jotain ärsyttää niin mä haen pöntön kultamaalia ja kiillotan ne kehykset vielä loistavammiks :angel:
Sitten vähän toisesta asiasta, enkä sano että toi Heimon purkaus välttämättä sitä oli, ehkä mä vitutan sitä muuten vaan, mutta kateus on semmoinen asia mitä en ikinä ole oikein ymmärtäny. Ihan rehellisesti en oo ikinä osannu olla kateellinen toisten autoista, taloista, harrastuksista, mökeistä, matkoista, ulkonäöstä, hevosista, ym. En vaan osaa, ihailen vaan jos jollain on jotain hienoa. Yks asia on mistä oon ollu nuorempana tosi kateellinen joten tiedän kumminkin sen tunteen, on ollu semmonen mitä ei rahalla tai tuurilla tai millään saa, ja se on lahjakkuus ratsastuksessa. Ei huippuja tai tuntemattomia ratsastajia kohtaan, vaan paria omaa ratsastuskaveria kohtaan joilla oli vaan talenttia enemmän kun mulla, varsinkin jos ne meni mun vakiohevosella paremmin kuin minä. Se aiheutti aika angstia ja katkeruutta ja piiloilkeyttä ja kaikkee paskaa mitä häpeen nykyään. Että tiiän tunteen. Mutten tajua miten MATERIA voi aiheuttaa kateutta, ellei nyt sit elä jossain sillan alla näkemässä nälkää ja kattele pakkasessa ikkunan takaa ku jossain talossa vedetään ilosina lasagnee.
Oon ollu onnellinen, ja voisin olla tulevaisuudessakin vaikka autona olis rotisko, (saati sit toi mun -03 mondeo joka on oikeesti kelpo kaara sekin) ja asuisin rispaantuneessa vuokrakämpässä. Se onni lähtee vähän muista jutuista ja oon ihan sydämestäni sitä mieltä. Mieluummin se jos vaihtoehtona olis "viiden tähden helvetti", sitäkin elämä voi olla. Ei sillä etteikö materiakin voi onnea lisätä, matkustelu tuo kokemusta ja muistoja mutta ennenku olin matkustellu en osannu kaivata sitä mistä en tienny. Ja ne reissut mitä oon tehny niin ne muistot mulla on aina ja oon niistä onnellinen vaikken enää ikinä kävis ruotsinlaivaa kummemmalla matkalla. :)
Mä oon välillä vähän trolli. KOSKA VOIN
:D