Jep, tuossa autotallissa
Printable View
Jep, tuossa autotallissa
Onnistuuko muutama pikku sorvaus harrastelija ystävälliseen hintaan? Kayfunin höyrykammion lyhentäminen?
Ei ole välineitä sellaisiin kierteisiin.
Liite 26441
Boreas kotiutui tänään. 0.3ohm dual claptonit 2.5mm sisähalkaisijalla ja oikein mainiosti höyryää! :esmoke:
Kun olisit lähempänä niin onnistuis vaikka odottaessa.
Tai miksei nytkin, eihän tänne ole kuin 500 km. :laugh:
Mullakin olis tampereella hallin täydeltä sorveja..
Kerroinko jo jyrsimistä, työstökeskuksista tai siitä 5-akselisesta jolla onnistuu vaikka ja mikä? Tai siitä ettei koneet ole omia enkä osaa puoliakaan vielä ohjastaa. Opiskelen siis koneistusta.:D Koneet on kuitenkin melko vapaassa käytössä, samaten niitä käyttävät toverit.
Tässä vähän kuvia Kayfun Ministä eri modien kanssa.
iStick 20W:
Liite 26454
iStick 50W:
Liite 26455
iStick 100W:
Liite 26456
iTaste VTR (vihreä):
Liite 26457
iTaste VV3:
Liite 26458
Vaporshark DNA 30 jossa yleisesti vikana on maalin irtoaminen. Tänään putsasin loputkin maalit pois. Meneekö noin vai onko turhan valjun näköinen? Jotain tarroja? Ideoita vastaanotetaan. En haluaisi alkaa maalaamaan kun putsauksessa oli sen verran paljon puuhaa että jos maalaus menee pieleen niin saattaapi käydä hermon päälle:)
Liite 26461Liite 26463
Ja tuossa vähän muualta löytyneitä kuvia iStick Picosta eri atojen kanssa:
Liite 26459
Liite 26460
Liite 26462
Liite 26464
Liite 26465
Liite 26466
Liite 26467
Liite 26468
Liite 26469
HTH
Hienoja "Picopaketteja" Beenari. :thumbup:
Benji, myyppäs takas toi :D Nätin sait siitä parissa päivässä.
Ei vaineskaan. Kiinteäakkuisiin on hyviä wrappeja saatavilla, tai tekee wrapin itse, tai maalaa.
Uusia tuttavuuksia. Tänään saapui laatikkoon Aromamizer, Taifun gt II, Swan ja hieman aikaisemmin GP paps.
Kiitos linkkivinkistä. Mutta posteineen 18 dollarii on vähän liikaa mulle. Varsinkin jos menee ketuiks eka yritys :D Voisin leikata itse jos jostain löytyis sopivan pieniä tarrapaloja edullisesti. Ehkä jopa suomesta jostain? A5 tai A4 kokoisia arkkeja? En vaan tiedä mistä lähtis hakemaan. No ehkä huomenna pitää googletella lisää kun nyt alkaa väsy painamaan jo tälle iltaa... Tuollain pelkästään kiillotettuna tuo vaan naarmuuntuu tosi helposti...
Töissä mukana olevat höyryhengityslaitteet. Goblin painotteisesti mennään.
Liite 26471
Cloupor ZNA50 + Goblin Mini V2, VTC Mini + Goblin Mini, Mini Volt + Goblin Nano -klooni (toimii muuten nyt virittelyn jälkeen jopa paremmin kuin aidot isoveljensä :rolleyes:. Kondensoituminen murto-osa Mineistä)
Eti joku paikallinen mainoksia (kyltit yms) tekevä firma, sieltä luulis teippiä löytyvän, jämäpaloja varmaan ihan pilkkahintaan.
Noillakin vois ihan siistin teippauksen saada, tosin vähän reiluja paloja modin teippaukseen, ei oikein koko grafiikka mahdu modiin: Uber Tape | stuntfreaksteam
Sitten on tämä dc-fix mitä oon itekin joissain projekteissa käyttäny: https://www.sinelli.fi/sinelli/produ...FamilyId=24092