Ei uskaltanut olla kovin pitkään. pojulla ollut Kuumetta vielä Tortaina. Mukavempi olla jos terveenä.:)
Printable View
Ei uskaltanut olla kovin pitkään. pojulla ollut Kuumetta vielä Tortaina. Mukavempi olla jos terveenä.:)
MISTer meshwick ? HöyryWiki
Tuota mä oon käyttäny ohjeena mutta ei taivu.
http://www.e-savuke.com/vb/hybridit/...tml#post449531
Ota tuosta mallia.
Pyöritätkö niin et jää salmiakille vai neliöksi? silloin kun jää salmiakiksi verkko, on oikea suunta.:) Jos se on neliöllä, niin taittuu jyrkästi ja tukkeutuu.
Ei kai sillä ole merkitystä miten päin leikataan, jos ei tarvi taivuttaa.:thinking:Mulla ainakin Wikannut ihan hyvin, oli mihin suuntaan tahansa leikattu.
Paavo osannee arvata mitä tuo tarkoittaa :antismoke:
Recent changes - WikiVapia
Muutama spämmitili :lol:
Oi sattana, 250km kelkottu kotio, tuliaisina vielä lämmitä ulkofilepalvia 5kg [emoji173]
Piti vetää testisiivu massuun ja nyt pikkuset päiväunet. Pitääkö napata harja haaroihin ja lähtee illalla lennolle [emoji195]
Olipas yö töissä! Joutu vähä kiertelee ku joku oli päräyttäny rekan alle...
Hups..Tulipas nukahdettua sohvalle.:)
Oiskohan nyt kuitenkaan mitään spämmitilejä? :)
Huomasin että vapers.fi on mainittu, tosin on tynkä sisältö...
Category:Advocacy - WikiVapia
Mites Antilla muuten sujui ajot? kaikki meni ok?
Hienoa että onnistui. Jokos sait uuden paikan ?
Nyt lähtee taas ilta vauhdilla käyntiin TSUP
4 BFF purnukan hintaa jo mennyt viemäriin.:unsure: Pitää vissiin vaihtaa suuntaa, mistä päin Kaffplöröä hakee.:laugh: Eit tuo 30 Pottu, niin kallis sittenkään ole.:thinking:
Olen jo käynyt läpi lähes kaikki.:thinking:Valmistiivarit ei nyt juurikaan auta. Maistuu 90% ihan kuselle, jos hakee laadukasta makua.
Kaljat alkaa olee loppu. Kuka litrahuuli ne on käyny juomassa?
Joku Raksamies varastanut ihan varmasti.;) Pistähän isommat munalukot ja kunnon ketjun taakse.
Hiippaillut kun sinä nukuit.:) Salakavalia sellaiset. Juovat toisten oluet sillä aikaa, kun itte ottaa nokoset.
Jaaha, joku meni just Jassosta ohi... :)
Nyt oot viestimäärissä numero 4, edessä muutaman sadan viestin päässä Charun ja Paavo. Trolliin onkin sit vähän vielä matkaa.
Laita munalukkojen avaimet taskuun kun nukut. Selviää tämäkin rikos...
Johan täällä olen reilun 6kk ollutkin.:laugh: ADHD hauska juttu.:wheee:
Onneks on noita vahvempia juomia vielä jokunen pullo jäljellä eiköhän niillä tän ja huomisen päivän selviä.
Pitäs käydä Apteekissa hakees 1 Vitamiinipurkki.:) Kävisköhän samalla Hesellä Pojun kanssa.
Uskallatkos lähteä, Jassohan voi sillä välillä kiriä takaisin sun ohi... :)
Just kävin Amarillos syömässä lammasburgerii nam [emoji173]
Pistelen Ässä vinkkiä, kun Muuli saapuu. Saadaan hommat järjestykseen.:)
Missä muuten Jamo on kun ei ole hetkiin näkynyt?
Reissussa :)