Ai nii, pääs unohtuun :love:
https://orig00.deviantart.net/1ce8/f...ki-d9zds55.gif
Joo! :eek: :lol:
No ei pidetä! Sä oot sentään onnistunu alottaan topikin, mä en oo alottanu vielä yhtäkään vaikka oon kirjoittanu miljoona viestiä :D
Printable View
Ai nii, pääs unohtuun :love:
https://orig00.deviantart.net/1ce8/f...ki-d9zds55.gif
Joo! :eek: :lol:
No ei pidetä! Sä oot sentään onnistunu alottaan topikin, mä en oo alottanu vielä yhtäkään vaikka oon kirjoittanu miljoona viestiä :D
.
Kiitos kannustuksista kamut[emoji173] tää muija menee nyt nukkumaan, koska aamulla aikanen herätys, öitä[emoji182]
.
.
Minä menen tänään taas fyssarille. Sunnuntai-iltana "innostuin" ja hieroin rinnassa olevaa kipeetä pistettä semmoisella terapiapallolla KEVYESTI. Eilen siihen oli noussut mustelma. Ei helvetti :lol:
:laugh::lol: Ai kamala. Sain hirveän hepulin tästä. Liian osuvaa.
Yksisarviaisena olemisena on myös omat yllättävät haittapuolensa :laugh:
Liite 32042
On se sitten yks keljuke, että vaikka jemmassa on kymmeniä ellei satoja puteleita tiivareita ja valmisnesteitä, niin silti on haettava kivijalasta isolla rahalla Copsan tiivareita :mad: Olen myöhäisherännyt Jugo Diabloon ja Blue Dragon Bloodiin ja näitä on nyt taas haettava Vaperoomista, kun korvikkeet eivät vaan toimineet (VR:lla kun oli varasto finaalissa kun viimeksi kävin). En ennen pitänyt lainkaan mistään mentholeista ja varsinkaan mustaherukka-aromista, mutta nyt on vaan oltava vakiotupakkimaun vastapainona joko Jugoa tai BDB:ia raikastamassa arkea. Mutta onpa ainakin hyvä syy lähteä ulos aurinkoon :D
Jaahans, eilinen ilta oli hauska pitkästä aikaa..on hyvä osata nauraa itselleen, se tuli tarpeeseen[emoji2]
Oli mukava mennä nukkumaan hymyssä suin, ehkä pieni juttu muille muttei minulle[emoji6]
Jokhan nuo pakkaset hellittäis? Mitäpä muuta forkalle?
Nyt ei jouda, pakko ottaa päiksyt[emoji42]
Tuli lenkillä nähtyä pahvikyltti. Nauroin niin mukavasti.
AIVAN TÖRKEETÄ TÄMÄ KUSI!
:lol::lol: Joku ei tykkää keltaisesta lumesta.
Nythän ne penkat on täynnä koirien kusimerkintöjä kun uutta lunta ei ole satanut vähään aikaan.
Juuri tänään luin paikallislehdestä, että joku tyyppi oli hyvää hyvyyttään tehnyt auratun jäätien kävelijöille. No nythän siellä on kirjaimellisesti paskaralli päällä, kun ärsyyntyneet ovat heitelleet toisia jäältä löytyneillä koirien kikkareilla.
Kyllähän nuo jätökset näkyy mutta niin kyllä näkyy ihmistenkin eritteet, työmatkalla kun on sellaisia baarista tulevalle sopivia soppeja. Ei koirat sellaisia lätäköitä tee. Yök.
:blink:
Tä. Siis heittävät jäätyneitä koiran skeidoja toisten päälle. :laugh:
Onhan siinäkin hupinsa.
Tuli paskasta mieleen, jos joskus pääsis tällaisen kyytiin niin vois kalzarit tuoksahtaa vähäsen jälkeenpäin. :D
https://www.youtube.com/watch?v=8D94uZPKQcA
Toi olis sairaan siistiä päästä revittelee wuhuu! [emoji1] upee pätkä[emoji106]
Mä en kyllä ymmärrä niitä jotka antaa koiriensa kusta ihmisten tiehaarojen penkkoihin, saati niitä jotka ei taajama-alueella/suosituilla ulkoilureiteillä kerää rakkiensa paskoja. Laiskuus ja välinpitämättömyys todennäköisesti näkyy silloin muutenkin koiranhoidossa.
Makee ajopeli kohdassa 2.23 :lol: :lol: :lol:
Itse asiassa kerran kun lapioin lunta pihalla tänä talvena, niin joku paskatti koiransa postilaatikoiden viereen. Onneksi noukki sen mukaansa, mä meinaan jo odotin että jos jättää siihen niin kauhasen sen paskan lapioon ja kysyn että unohtuko jotain ja nakkaan paskat niskaan :lol:
Sisko asuu omakotitalossa ja roskiksiin saa tarroja, että luvalla saa kakkapussit heittää sinne.Siskolla ei tarraa ole ja roskis on aidan sisäpuolella tontilla.Yks äijä vei paskapussin sinne ihan pokkana ja sisko ystävällisesti huomautti ettei se käy ja voisitko viedä pussis pois.Äijä sai kauheen hepulin ja kiroili sekä haukkui systerin ihan täysin[emoji51] No kyllä se pussin otti ja vei pois, mutta joillain on aika pokka!
Systerikin antoi palaa ja sanoi, että luvatta ei toisen tontille tulla ja huuteli rumia perään[emoji38]
Jaha, työhaistatteluun pitäisi vaivautua. ~2000km yhteen suuntaan.
Itäänpäin? Da.
Johonkin tuon rajatun alueen sisälle veikkaan.
Liite 32061
Juu tuittu, tarina on tosi, olin itse todistamassa tilannetta ja meinasin jo pesismailaa kaivaa autosta[emoji35]
Puoliso hommasi aikanaan tollasen tarran meidän roskikseen, pidin sitä täysin järjettömänä. Olin sitä mieltä että jos ei ilman tarraa tajua laittaa paskapussia roskikseen, niin kantakoon mukanaan. Ilmeisesti siitäkin joku sitten mielensä pahoittaa.
No onhan se ällöttävää ja varmasti se roskis haisee paskalle kun kannen avaa jos helteellä se on viikon tyhjentämättä tai jopa 2 viikon tyhjennysvälillä monissa omakotitaloissa. Varsinkin jos niitä paskoja alkaa enemmänkin ilmestyä. Yleensäkkään toisten tontilla tarvitse ilman asiaa käydä pomppimassa, en mä vie nenäliinojakaan tai jotain välipalapatukan kuoria jonkun randomin talon roskikseen, hei haloo! Eikä se paskojen mennessään vieminen monille kunnollisille koiranulkoiluttajille vaikuta ylipääsemätön ongelma olevan.
Mun roskis haisee kesällä muutenkin pahalle, ei siinä koiranpaskat tuntuis missään ;)
Ei mitään käsitystä paljonko meidän roskikseen niitä pusseja laitetaan. Joskus olen nähnyt kun joku laittaa pussin sinne ja muutaman kerran olen roskia viedessä huomannut pussin. Eipä ole vielä hajut haitannut, mutta en minään aromaterapiavälineenä sitä muutenkaan pidä. Roskis ei välttämättä mitenkään houkuttelevalle haise muutenkaan.
Aidatulle pihalle tunkeminen on asia erikseen, mutta jotenkin käsitin että se kakkapussi oli se pahempi asia.
Pikkuroskan nyt voi työntää vaikka taskuun. Toki eipä mulla kasetti leviä jos joku nenäliinansa mun roskikseen laittaa.
Kaikki ei halua paskaa roskikseensa ja piste. Ja sen takia niitä lupatarroja on, koska se ei ole mikään automaattinen oikeus. Katsoisin vähän pitkään kyllä jos joku nenäliinan tai jonkun kahvimukin kävisi dumppaamassa roskikseen kysymättä, mutta ei se olisi niin paha kun se kahvikuppi ei kuitenkaan ole paskaa.
Mä luulen, että systeriä ärsytti molemmat asiat[emoji52] ehkä enemmän se tontille tulo, koska siinä tullaan kunnolla pihalle plus että se äijä alkoi haukkumaan niin tosi tökeröä käytöstä.
Kyllähän tääkin jakaa mielipiteitä, toisia haittaa ja toisia ei.
Tulikin miéleen tapaus viime kesältä (vai oliko jopa toissa kesältä). Olin pihalla muistaakseni ruohoa leikkaamassa, kun naapurin poika tuli meuhkaamaan. Poika tässä tapauksessa on vajaa kuuskymppinen alkoholisoitunut ukko joka asustaa äitinsä "apuna". Äiti oli kuulemma nähnyt että joku oli laittanut roskapussin heidän roskikseen, ilmoitin että en ole kyllä mitään sinne laittanut. Ei kun joku nainen kuulemma toi roskapussin, johon totesin etten ole mitään huomannut. Jäi vähän epäselväksi että vittuako se siitä mulle vauhkoaa. Tuskin on mun syy, varsinkaan kun en ole mitään edes nähnyt. Kovasti se luentoaan jatkoi.
Koiranomistajana omakotitalossa mua ei haittaa, parenpi roskiksessa, kuin siinä kadunvarressa. Ennempi haittaa turhat hienostelijat.
Muakin ärsyttää varmaan eniten se röyhkeys tuollaisessa että lupia kyselemättä mennään toisen tontille ilman mitään oikeeta asiaa. Kaikilla se roskis ei tönötä tiehaaran koristeena. Kyllähän meidänkin roskiksessa kissankakkaa on silloin kun täällä kissetit on kylässä, mutta ei se silti mikään yleinen paskaroskis ole. :D Sitä paitsi kissetin lootan hiekka muumioi sen kakan saman tien niin se edes ole niin ällöö.
Joo ja systerilläkin on koira ettei ole siitä kiinni.Heille tontti on pyhä asia ja vierailla ei oo sinne asiaa.Siinä ravas pari kesää porukkaa niitten pihan läpi, kun se päättyy kelliksen jokeen ja joen vieressä menee kuntopolku.Jotenkin ja mistä lie syystä ihmiset oikoi heidän pihan poikki etenkin iltaisin myöhään.Kauhee vitutushan siitä tuli.
Mä lähen nyt lenkille ja otan vessapaperia mukaan, jos vaikka iskee paskahätä matkalla[emoji23]
No meillä se käytännössä on siinä tienhaarassa (joutuu siinä nyt pari askelta ottamaan), joten sen takia en sitä ongelma pidäkään. En kyllä itsekkään lähtisi kenenkään roskikseen paskapussia viemään jos olisi metrinkään pidemmällä tiestä kuin meidän roskis. Vaikka siinä olisi tarra, punainen matto ja orkesteri soittaisi porilaisten marssia.