Alkuperäinen postaaja
WonderC
No noita paikkojahan on useita. Finnvape, Spain cigar, Intaste.de ja kyllähän ecigwizzardillakin on laatukamaa. Myyjäthän myy useita eri nesteitä, mutta jokaisella on oma makunsa.
Nesteen hinta ei ole suoraan mikään tae, mutta kyllä noi kalliimmat on yleisesti ottaen ollut parempia kuin halvat. Five Pawns:in poskettoman hintainen pullo on silti ollut omalla kohdalla se pahin pettymys. Neste oli kyllä hyvää, mutta ei niin hyvää kun hintalapussa luki. Finnvapen tervalaku on monen suosiossa ja itsekkin sitä kokeilleena voin sanoa että kyllähän se sitä itseään on. Ei vaan loppupeleissä ollut se mun juttu.
Kyllä noissa ns. samanmakuisissa nesteissä on eroja ja se on oikeastaan itse koettava mikä on paras. Kaikissa muissakin makuasioissa on ihan sama juttu, se toisen lemppari ei ole aina omaan makuun paras.
Itse en noita yhden maun nesteitä ole juuri käyttänyt, vaan kyllä niissä on aina ollut jotain sekaisin. Ei mitenkään harvinaista, että joku maku mikä kuvauksessa on niin puuttuu täysin, tai on ihan sika mieto. Voi olla että joku sen silti sieltä saa, sillä laitteetkin vaikuttaa. Olen myös huomannut, että jotkut täysin utopistiset maut on ollut todellisia yllättäjiä, eli ei ihan heti kannat lytätä.