Napojen kaivelulle vaihtoehtona voisi harkita 510-eGo adapteria, joka on säädettävä ja korjaa kerralla koko ongelman. Adapteri maksaa pari-kolme euroa, ja lisäksi se säästää modin/akun kierrettä.
Printable View
Napojen kaivelulle vaihtoehtona voisi harkita 510-eGo adapteria, joka on säädettävä ja korjaa kerralla koko ongelman. Adapteri maksaa pari-kolme euroa, ja lisäksi se säästää modin/akun kierrettä.
Mutta se ei näytä hienolta.... :D
Täältäkin ääni tuolle säädettävälle adapterille aivan loistopeli, ja voihan sen jemmata conen sisään jos ulkonäkö ei istu silmään.
Osta Doni niin ei ole koskaan tuota ongelmaa sen verran reilu keskinapa ja säätö.
Eipä tarvitse Joyetechin akuissa napoja kaivella :esmoke:
Mulla toisessa Joyetechin akussa jo pitää napaa nostella... on ollu käytössä jo pitkään ja välillä on käyttäjä kiertänyt kartot liian tiukille ;-) ja johtuu varmaan osin siitä.
Toinen Joyetech ja eGo VV-akku vielä toimii ilman nostelua.
anteeksi olen laiska joten kysyn täältä että käykö noihin finvapen dct-tankkeihin bogen cartot?
Ei käy sellaisenaan. Bogen karto on lyhkäsempi, kuin mukana tuleva dual coil. Toki leikkaamalla putkea hiukan lyhyemmäksi saa soivan pelin. Bogen XL cartot sopivat ilmeisesti myös sellaisenaan DCTankkiin.
Tossa vielä Sibin video kyseisen tankin lyhennyksestä bogen kartoille. http://youtu.be/ko0W60kePsQ
Tämä tuskin auttaa, jos ongelma on kosketuksessa tms. mutta minulla tekee akku tuota virran loppumisen edellä. Akku siis toimii vielä, mutta ei jaksa antaa potkua mega dualille. Lataus on ehkä kuitenkin ihan kokeilemisen arvoinen homma ennen kuin alat napoja ronkkia muutoin toimivasta laitteesta. :)
Ne vaan toimii ilman napojen räpläystä toisin kuin romut joita liikkeellä luvattoman paljon :D :D
Itse olen ainakin joutunut aidosta joyetechistäkin nostamaan napaa. Kyllä siitäkin napa liikkuu, jos esim. Atossa tai cartossa on mittavirheitä navassa..
Kuka ruuvaa liian tiukasti cartot tai atot kiinni saa kyllä hajoamaan kaikki akkunavat. :D
Kaverikin ruuvasi ekan kerran niin lujaa jotta MDCC:tä meni jengat.... :D
Onko joku muuten kokeillut huuhdella kartojaan päästämällä ilmareiästä vettä läpi ruiskulla? Tarkoitus olisi yrittää pidentää megojen käyttöikää huuhtomalla päivittäin karsta pois putkesta. Samalla tulisivat ilmareiätkin puhtaiksi ja nopsasti pohtien en keksi hoidolle haittoja kunhan sitä neulaa ei tunge kovin syvälle.
Ei kannata.Voipi hajota.Minä putsaan kun vaihdan makua vasta Smoken MDCC:t ja ihan keittämällä.
Tuota hajoamista hitusen pelkäsinkin. Periaatteessa voisi katkaista G14 neulan parin sentin mittaiseksi, jolloin se ei uppoaisi liian syvälle ja ruiskun saisi painettua tiiviisti kiinni ilmaputkeen, mutta taidanpa pidättäytyä moisesta ja tyytyä huuhtelemaan makujen välissä koko karton Smoktekin puhdistusruiskulla.
muistelen nähneeni jossain myynnissäkin karton pesulaitteen joka oli käytännössä kartoon sopiva pätkä kumiletkua ja ruisku, letkun pää karton päälle ja ruiskulla pumpattiin vettä läpi
Jeps, floridalainen Smoktek noita myy. Itsekin moisen aikoinani hommasin, mutta jäänyt kokeilematta, laiska ei vain jaxa Bogea alkamaan puunata, mutta noiden astetta arvokkaampien megojen suhteen voisi tehdä poikkeuksen.
Kuten joku täällä jo mainitsikin, ne vaan toimii. Väärinkäytöllä ja epästandardien kiinanvimpuloiden käytöllä kaiken saa rikki.
Ihmettelen muutenkin jengin laatutietoisuutta palstalla. Moniko olisi analogiaikana niellyt suosiolla, että kartongin tupakoista yhdestä askillisesta on kaikki poikki, toisesta tupakat eivät syty napalmillakaan, kolmannesta puuttuu filtterit ja loputkin vähän niin ja näin. Siinä kohtaa olisi ehkä merkkiä vaihdettu, eikä vain todettu että onhan nämä ihan hyviä kun vähän teipataan ja fiksataan...
mikä olisi paras tankki noiden normaalikokoisten bogen kartojen kanssa käytettäväksi? Mielellään sellainen, jota saisi samantien tilattua (eli ei esim. arctic tank)