Vaikuttaa hyvältä idealta
Printable View
Vaikuttaa hyvältä idealta
Ja säästyy myös ostajien rahat. Tuolla ostopuolella oma ostoilmoitus ja siihen joku janipetteri sitten heti tarjoamaan kauppaa kun oli saanut oikeudet kirppiksen puolelle, no vittuilua tuli kun en ostanut ja heti perään olikin jo tullut kyseiselle jäsenelle negatiivista palautetta kaupoista, yrittäjiä siis tännekkin mahtuu eli olkaahan tarkoina, ainakin kauppojen yhteydessä.
Rajottaa muuten aika rankasti palstan lukemista 😊
hitto ihmettelinkin että missä kirppis :laugh: pitää vielä sitten odotella ennenkuin pääsee rojuja kahtomaan :banghead:
Sama X-( ei auta kun venaa!
No joo,oikeastaan ainut syy tänne kirjautumisessa oli päästä tuonne kirpparipalstalle.
Joo olishan se ollut kirpparia kiva selailla, mut eiköhän se sieltä sitten joskus avaudu. Toisaalta rajoitukset on ihan hyvä olla. Ainakin hätäisimmät huijarit lähtee lätkimään.
varsin bueno idea :thumbup:
Eihä forkan poliisi ja ylläpito näitä rajotuksia kiusaks oo kellekkää laittanu, kaikkeen on hyvä syy :) olisin itsekkin toivonu kun rekisteröidyin forkalle vastaavat rajotukset heti kättelyssä. Kyllä tänne eksyy ja jaksaa odottaa kirpparin aukeamista jos oikeesti on kiinnostusta
Itsestä tuo kirpparin avautuminen viestejä kirjottamalla ei oikein palvele käyttäjää joka tykkää vain lueskella foorumia ja välillä ostaa/myydä.
Niin kai mutta kyllähän tää pakottaa kirjottelewn tämmösiä täysin turhia spammiviestejä.
On täälä asiaketjujakin johon voi ne massiiviset 5 vaadittavaa kommenttia käydä kirjoittamassa, vaikka omista mielipiteistään laitteista :rolleyes:
Jos ei kahdessa viikossa saa viittä järkevää viestiä aikaan niin sitten kannattanee pysyä Suomi24:ssä.
Tervetuloa minä! :D
.
Jos mäkin nyt laitan viidennen tekstini tähän :cool: Sitten ootellaan muutama päivä, että pääsee tositoimiin.
Itte kirjauduin sen takii et näkisin kuvat :D Ja vaikee keksii kirjotettavaa ku useisii kysymyksii löytäny vastaukset vaa selailemalla
14 päivää tuntuu turhan rankalta ajalta, mutta ymmärrän yskän hyvin. Pari viikkoa sitten ja päräytän empiirisen tutkimuksen käyntiin ammattini ja 21v tupakoinnin varjolla.
Itse lurkkailin jonkin aikaa foorumia, mutta pari päivää sitten päätin vihdoin tehdä tunnukset, koska olen itsekin huomannut kääntyväni pikku hiljaa normiröökistä sähkösauhujen maailmaan. Omasta mielestä foorumin uusille jäsenille asetetut rajoitukset eivät ole täysin kohtuuttomia. Mikäli on asialle vannoutunut tai aidosti kiinnostunut, niin uskon jokaisen jaksavan kärsiä tuon parin viikon + viiden viestin karanteenin ;) Itse olen jo ennen kirjautumista saanut huomattavasti apua nimen omaan tältä foorumilta ja myöhemmin hyöty varmasti moninkertaistuu kun pääsen tutustumaan porukkaan ja vaihtamaan kokemuksia sekä oppimaan kokeneemmilta ;)
Itse tykkään lueskella foorumia enemmän kuin kirjoitella sinne mutta nyt kun foorumilla pitää kirjoitella vähintään 5 viestiä niin kai sitä itse pitää opetella kirjoittelemaan jtn järkevää :) innoissani vain rekisteröidyn että pääsisin ostelemaan :( no onneksi sitä kohta pääsee :cool:
Rajoitukset vieläkin päällä ja kukaan ei vastaa yhteyden otto pyyntiin :crying:
Kirjaudu ulos, poista keksit, rukoile Beelzebubia.
rajoitukset päällä täällä myös. aika jännää :thinking:
Mitäs jännää tiedossa? Kerro meillekin 😆
Pakkohan se oli tunnukset luoda, että näkee kuvat :)
sepäse, itellä jo tullut kuitenkin jo ikää tarpeeksi, ettei tarvitse ns. perseillä.. siltikin syö rajoitukset :/
tarkkana nyt, kuin porkani.
:police:
No tällei alkuun voi iha rauhassa ziigailla... Ei kai sitä kauppaa tarvii heti alkaa tekee enempi ainakin ite haen tietoa.... Oppia ikä kaikki :-D
Ei ihan paljoa ole tällä kokemuksella tarvetta avautua keskusteluissa. Enemmänkin hakee tietoa ettei laitteet kuse silmille....