Itellä oli sama 9/20 ja lähti nemmy tänään tulemaan.
Printable View
Tästähän on hyvää vauhtia tulossa kunnon sekatavarakauppa kun on jo rättejäki (vaatteita) tarjolla...
ei sen puoleen, ihan kiva että löytyy yhtä sun toista..
taitaa olla aika pitkälti tähtien asennosta kiinni että miten saapuupi..
29 August 2013 Item left for the destination country.
08 September 2013 Item arrived in the destination country.
tämä oli tilattu ties koska, ei valittamista.. (hmm, 24.8. tilasin)
Minkä sortin vaatteita?
Yhtä nopeasti tuli paketti Kiinasta Suomeen, kuin mitä Itella sai sen Vantaalta itse Helsinkiin, go Itella, go! Kattellaas millonka eksyy paketti Kuopioon asti :)...
En tiedä olisiko nyt aivan tyhmä kysymys, mutta tuo lähetyksen seuraus tuolla Hong Kong postilla ei oikein mahdu pääni sisälle, seurantakoodi ei mahdu kokonaan tuohon (2 kirjainta/numeroa) liikaa.
Osaisiko joku kertoa tästä?
EDIT: Ja tosiaan lukee techin sivuilla Shipped, ja kun tuon kirjoittaa eräälle toiselle sivulle tuon koodin sanoo, että postina toimii Parcelforce? Ihme homma tai sitten pääni ei vain tajua tätä.
2 kirjainta, 9 numeroa ja 2 kirjainta? Singapore Post pitäis olla se kuski noiden lähetyksissä
Chin you tuli tänään postissa ja suht kovaa pöhisee tridentti clooni nokalla :) Lukkorengas ja ilmansäätö alumiinista ja pyörivät miten sattuu ja napin painoliike on jopa vähän liian lyhyt, ei nimittäin voi seisottaa pöydällä ilman lukkoa. sarjanumero mallia 8888 mikä on hyvä asia eipähän järjenjättiläiset myy aitoina. Ajaa oikein mainiosti drippailuputken virkaa jota varmaan kerran viikossa harrastan taskuun en välttämättä laittais. Ihan ok sijoitus muttei paraskaan.
mIKÄS se olisi hyvä ja HALPA tapletti täältänäin? oisko jollaa antaa pari vaihtoehtoa.
Nähtävästi onkin. Tunnuksen alussa RT ja lopussa HK.
Siltikään ei sielläkään sivuilla ole mitään rekisteriä tuosta paketin kulusta vaikka tila on ollut Shipped 4.9 lähtien.
No, ei todennäköisesti auta kuin odottaa. Onko kenelläkään muulla jäänyt seurannat valittamaan ettei pakettia löydy,
vaikka se olisikin jo Fasttechin sivujen mukaan lähetetty?
Koskapa ne kiinanpään sivut on monesti aika epäselviä, ruukaan ite seurata lähetykset tuolta: http://www.trackitonline.ru/
Kokeiles näkyykö tuota kautta.
Moros
Itsellä 15 x tilausta takana Fasttechiltä ja kaikki ovat saapuneet perille max. 3vko
- JJ
Eipä tuokaan sivu sanonut mitään. No, annan asian olla tulee sitten kun tulee.
Ihme sähellystä tuon kiinan postin kanssa kuten aina.
2.9 tehty tilaus ja kotona 3kpl kopsuja laitteista ja kaikki tulittaa hienosti ja paketissa hienosti hinta 8.14.... go china go..
Itsellani oli paketti pari päivää pimennossa sitten ilmesty itellan sivuille.. jossa luki toimitettu tulliin 7.9. Josta se lähti jatkaa matkaa ilman lisä kuluja
Mulla ei oo ollu RT*******HK vaan tähän malliin jokainen,
Tracking
RQ214149515SG
Mulla myös RQ*********SG jokaisessa
Tänne tuli myös.
Tässä yksilössä on teräksinen lukkorengas ja ilmansäätö ja kierteet on hyvät.
Pystyy seisottamaan pöydällä Kayfun lite nokassa ilman että tulittaa vaikka napin liikerata todellakin on lyhyt.
Kai näissä pieniä eroja sitten on.
Niin ja "sarjanumero" on jotain 6xxx.
Sulle tais tulla toi laaser kaiverrettu malli, se mikä sen 27$ maksaa. Se halvempi on ilmeisesti parempilaatuinen kuin tämä 32$ maksanut :)
Nyt siellä on uusia chi you kopsuja, messinkiä kullitettuna tai kromattuna 17 dollaria. Toi alkuperänen kopiohan on SS.
Tässä yksilössä on teräksinen lukkorengas ja ilmansäätö ja kierteet on hyvät.
Pystyy seisottamaan pöydällä Kayfun lite nokassa ilman että tulittaa vaikka napin liikerata todellakin on lyhyt.
Kai näissä pieniä eroja sitten on.
Niin ja "sarjanumero" on jotain 6xxx.[/QUOTE]
Tänne tuli joo samat.
4xxx ja 5xxx ja kaverille tilasin kans ja sille tuli 6xxx sarjaa
Mulle tuli kans tuo china-you. Tämä oli se malli jota ekana kauppasivat. Logot kokonaan mustia, sn 8888, plussanapa messinki ja miinus hopeoitu. Kyllä kai nuo lukitus ja ilmarenkaat on terästä? Hintasekseen hyvä, nuo renkaat tosin on kyllä vähä turhan herkästi pyöriviä.
Tilasin myös sen toisen ss mallin jossa molemmat navat messinkiä ja logot vaaleammat. Saa nähä mitä muuta eroa.
Täällä kun on niin hirveästi tuota valinnanvaraa niin oisko semmoista yleistä mielipidettä mikä ois hyvä valinta ensimmäiseksi mekaaniseksi? Pikkuhiljaa oon siinä vaiheessa että vois yhteen investoida.
$19.48 EA Mechanical MOD / E-Cigarette Battery Compartment - silver / stainless steel at FastTech - Worldwide Free Shipping
$17.45 KTS+ E-Cigarette Mod / Battery Compartment - chrome-plated brass mod at FastTech - Worldwide Free Shipping
Kysyin samaa pari sivua sitten, niin molempia ylläolevia suositeltiin. Päädyin kuitenkin Nemesikseen ulkonäöllisistä syistä. Harmittavaa on vain se, että toimitusaika tuntuu venyvän aika pitkäksi.
Kyllä pitää viskata ääni tuolle Chi You:n kiinakopiolle! Tänään hain postista ja onhan tämä aivan "omassa luokassaan" näihin muihin klooneihin verrattuna.
http://i3.aijaa.com/t/00643/12651273.t.jpg
18350 -koossa menee myös fusen kanssa nippanappa siististi kiinni kuten kuvassa. Tämä + RSST kuristettuna (terokum) = alle 50€ kamat joiden uskallan väittää painivan aivan täysin samassa sarjassa satojen eurojen vehkeiden kanssa.
Se on sitten jokaisen päänupin sisäinen asia haluaako näihin kiinalaisiin koskea pitkällä tikullakaan, itsellä ei ole valinnanvaraa. Ja nyt kun näiden toimivuuden on käytännössä nähnyt niin eipä ole enää paljon halujakaan. Esim. tämän putken
kanssa on originaaliin verrattuna ~200€ hintaeroa, ja näkyykö se käytännössä.......?
http://i5.aijaa.com/t/00051/12651274.t.jpg
Klooniarmeija kasvaa kasvamistaan... :D
I <3 FastTech!
kiva pulju mut toimitukset on ollu mun kokdalla aivan tuskasen hitaat.
Itselle paketit saapuneet kahdessa viikossa tilauksesta, seuraavassa paketissa kestää varmaan kuukausi kun tätä nyt hehkutan.
Parissa viikossa tännekkin ovat saapuneet, jopa muutaman päivän alle. Ennen tilausta kannattaa katsoa tarkkaan "Stock: Ships in X days" tuotteen kohdalta. Alkuun itsekkin jotain pakettia ihmettelin kun ei tuntunut lähtevän liikenteeseen, kunnes katsoin jälkikäteen tilauksen tiedot ja siellähän oli joku prkleen driptippi vasta viikon päästä saatavilla -> koko paketti jumissa.
Suosittelen kyllä tuota CHI U kopiota ekaksi mekaaniseksi. Nimittäin on hintansa värtti monin kertasesti. Itselläni on kanssa tulossa se i chyprid (kopio i hypridistä)
27$ hyvästä kopsusta ei paha hinta.
Itse olen pikkaisen sitä mieltä että miksi maksaa xxx € jos kerran saa xx $ saman. Ja en jaksa itse tehdä vielä.
Itse en ole sitä keräiliä tyyppiä että pitää olla vitriinissä 1000€ edestä modeja. Ja sitten niitä kosketellaan kuin kipeää xxxtua
Tänne tulossa juuri tuo chi ja hybridi. Hybridi kylläkin V2;sena kun ei tuota kolmosta ollut silloin.. Pitäkäämme peukkuja.
Parissa viikossa tuli kamat ja tilauksen status ihan kivasti saitilla. Olisipa tuollainen valikoima ja ilmainen toimitus jossain lähempänä olevassa mestassa.
Toimisko tämä vaikkapa dn20 modin akun lataukseen, jos siis tekisi umpinaisen paketin ja kiinteällä akulla?
$1.21 TP4056 1A Li-ion Battery Charging Module at FastTech - Worldwide Free Shipping
Edit: Ihan sama, tilasin 2kpl mielenkiinnosta :)
Helsinkiläisrouva hieroi vuokrasopimusta savolaisisännän kesämökistä ja halusi tietää, miten mökki oli varustettu.
- Miten on, tuleeko vesi sisään ja meneekö ulos?
- Ei tuu eikä mää, isäntä vastasi. Männä kesänä minä väsäsin siihen uuven katon.
Just eilen sain valmiiksi dna 20 modin tuolla samalla laturilla. Mulla oli aluksi ongelmia, että ei lähtenyt lataamaan ollenkaan vaan piirillä paloi sininen ledi ja punainen ledi vilkkui. Googlettamalla syyksi selvisi, että tuo laturi on tarkka johtojen paksuudesta ja johtovetojen pituudesta.
Ongelma ratkesi, kun poistin latauksen läpiviennin dna 20 piirin kautta ja vedin paksummilla johdoilla suoraan laturilta akulle. Nyt toimii hyvin ja on huomattavasti nopeampi lataamaan mitä omassa dna 12 modissa oleva evolvin latauspiiri (1A vs 500mA). Eli suosittelut täältäkin, kunhan muistaa käyttää tarpeeksi paksuja johtoja laturin kohdalla, niinkuin evolv suosittaa :D
Uskallat varmasti :) Ei akku tiedä missä putkessa se on. Parempi mitä pienempi hävikki, mutta kaikki muu tähän päälle on sitten sitä mitä jokainen arvostaa omalla kohdallaan. Moni halpa atokin toimii loistavasti kunhan vain setup on hyvin tehty. Pääasia, että höyryntuotto ja maku ovat kohdallaan - näitähän me kaikki varmaan toivotaan? Mua ainakin kiinnostaa enemmän miltä nesteet maistuvat ja hyvien uusien nesteiden löytäminen kuin varsinainen laitehypetys.
..niin...
Toisia kiinnostaa autoissa kulutuslukemat, toisia suorituskyky, kolmansia ulkonäkö...
Joku pärjää Moralla, ITSE EN OTTAS MOISTA VYÖLLENI I K I N Ä..
..jne
Kaikki kukat saa kukkia, jokainen on profeetta omalla maallaan.
Sillä...
"Ne jotka eivät osallistu kustannuksiin, voivatkin olla mitä mieltä hyvänsä!"
Minusta näissä harrastuksissa on se hieno puoli, että lopullista "viisautta" ja kaikenkattavaa oikeaa vastausta ei ole, sitä tosin jokainen tuntuu etsivän....
Kyllähän mäkin noita kiinareita olen suosinut, mutta vain koska mekaniikka ja rakennetyypit kiinnostavat.
Tarkoituksena on jossain kohdin tehdä ihan oma laite alusta loppuun "suorasta tavarasta".
...ja SE tulee olemaan se kaikkein PARAS....mulle..
No nyt olittavat lähettäneet minulle paketin missä tulee ilmaiseksi korvaavat hajonneet tuotteet..
Tuon Jade driptipin kanssa saa sitten olla todella varovainen, halkeaa herkästi jos kolahtaa johonkin..
4.9 shipattu lähetys tänään noudettavissa postista. 30.8 lähetetty ei näy vielä edes itellan seurannassa.:D