Godless, todella hyvin kirjoitettu ja näytelty minisarja. Vaikka länkkäri ei ole se omin genre, niin tämä toimi kuin tauti!
Printable View
Godless, todella hyvin kirjoitettu ja näytelty minisarja. Vaikka länkkäri ei ole se omin genre, niin tämä toimi kuin tauti!
El Chapo, hyvä sarja. :thumbup:
Mutta pitääkö noiden kahden ukon imutella "koko ajan"? Kai mä olen sit vähän homokammoinen, kun ei nappaa katsoa moista... :antismoke: :thumbdn:
Mindhunter melkein lopuillaan. Actionia sarjassa ei ole nimeksikään, vaan tunnelma on luotu onnistuneesti muilla keinoin. Vähän kuin X-Files ilman yliluonnollisuutta ja outouksia.
Godless oli kyllä aika tiukkaa settiä. Eikä pelkästään siksi, että oli hyvä vaan myös tuon minisarjamuotonsa takia. Toivottavasti tekevät enemmänkin noita. Ketuttaa taas vuoden päästä esim. Mindhunterin kanssa yrittää muistella ketä nämä henkilöt ovat ja miksi pitäisi kiinnostaa vaikka muuten ihan kelpo sarja onkin.
En tiedä Netflixistä, mutta ''laittomasti'' netistä olen katsonut Mr.Robot-sarjaa ja vaikuttaa ainakin neljä jaksoa katsoneena ihan mielenkiintoiselta. Morfiiniriippuvainen hakkeri työskentelee tietoturvafirmassa ja yrittää kaataa ison firman jopa sille työskennellessään. Ei kaikki jutut kyllä välttämättä aukea jos tietokoneista ja koodaamisesta mitään tiedä.
Kuinkas Black Mirror? Sitä on ainakin jotkut kehuneet vuolaasti.
Full metal alchemist ja Brotherhood! Hyvää animea. Jos maistuu.
Manhunt: Unabomber menossa nyt ja ainakin kolmen jakson perusteella ihan OK.
Huonoon suuntaan n. kolmen vuoden tilaaja-aikana mennyt. Sarjaa sarjan perään...
Juu juu, on siel kaikkea universumia hienompaa. Mutta mä haluan katsoa elokuvia!
Sarjat tuntuu olevan nykyään suhteessa parempia kuin elokuvat. En liene ainoa tätä mielipuolta oleva.
Puolensa kummissakin. Joskus on kiva katsoa vaan 1,5 - 2 tunnin hyvä leffa ilman koukkuuntumista. Hyviä sarjoja on myös kiva katsoa monta jaksoa peräkanaa kun siihen on aikaa. Sarjoihin saa mahtumaan paljon enempi juonenkäänteitä ja henkilöhahmoihin syvyyttä.
Samaa mieltä siitä että hyviä leffoja on vähempi tyrkyllä netflixissä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Black Mirrorin 3. kausi menossa. Täytyy sanoa, että on tehnyt kyllä suuren vaikutuksen. Meni heittämällä Netflixin parhaimmistoon. On todella hyvä, muttei täydellinen. Tarinat ovat todella mielikuvituksellisia ja omaperäisiä, mutta yksi itseään toistava miinus löytyy. Monessa stoorissa annetaan ymmärtää, että taustalla on jotain elämää suurempaa, joka aiheuttaa katseen nauliintumisen ruutuun. Jaksoa seuraa herkeämättömällä intensiteetillä, mutta lopputulos on kaiken jälkeen lällällää- tyylinen. Jos joku on nähnyt Johnny Deppin tähdittämän Salainen Ikkuna- elokuvan niin siinä on oikein ammattimaisen harhaanjohtava lopputulos.
Sarjan tuntee suorastaan nahoissaan. Jutut ovat niinkuin noin kärjistetysti jo tätä päivää ja sitä mihin suuntaan ollaan menossa.
Pari jaksoo katellu sarjaa, jännän himmeli meininki, ei kuitenkaan huono muttei ihan iske suoneenkaan[emoji58]
The Ritual
Kauhuleffa joka inspiroi pohjoisruotsiin vaeltamaan.
Hyvä oli.
Vaikkei tämä olekaan mikään Netflixin yksinoikeussarja, niin tuli just katsottua parissa päivässä kaikki Homelandin (Isänmaan puolesta) 6. kauden 12 jaksoa ja hivenen yllättäen on edelleen yksi parhaista jenkkisarjoista. Kävin juuri tsekkaamassa, että sarjasta onkin tehty jo 8 kautta ja milloinkohan saadaan kaksi viimeisintä kautta Netflixiin tahi jollekin kotimaiselle tv-kanavalle... :thinking: Tämä kun on niitä sarjoja, jotka nyt on vaan katsottava maratonina :D
Vähän samat fiilikset ja vaikka kaikki näkemäni Homelandin kaudet ovat menneet vähän samalla kaavalla, niin silti sarja on pitänyt otteessaan. Olen yleensä enemmän scifi-ihmisiä, mutta jostain syystä tämä Homeland ja myös Bourne-leffat ovat koukuttaneet kovasti. Toisaalta taas uusimman Star Trekin ja Walking Deadin katsominen käy jo melkein työstä ja jälkimmäisestäkin olen tallentanut kaikki uusimman kauden jaksot boksille, mutta en vain ole saanut vielä katsottua. Onneksi voi sentään kelata, sillä WD:ssa on aivan liikaa turhaa patsastelua ja tyhjäkäyntiä (jopa monen peräkkäisen osan verran) ja sopivan hitaalla "näkökelauksella" pystyy vielä seuraamaan juonta tekstityksen avulla :sarcasm:
Aloitin tänään "Designated Survivorin" katsomisen Netflixistä ja on jo kolmas osa menossa ja taitaa tulla pitkä ilta :laugh: Vaikuttaa ihan mukiinmenevältä sarjalta ja mikä ettei myös Homelandin korvikkeelta.
Black Mirror, katsottu kaikki kaudet.
Erilainen sarja. Muutama "ei niin hyvä" jakso joukossa, mutta kokonaisuudessaan hyvä. :thumbup:
Mielestäni melko paskaa, noin yleisesti. Itsellä muutama sarja jota katson hyvin mielelläni! Jokseenkin maksan tästä ja muutamasta muusta palvelusta, ihan läheisteni edestä, mielelläni. Tulisin kyllä toimeen ilmankin, kuten ilman televisiota ja radiotakin, yli 10(15v?) olen jo pärjännyt ja sama pätee paperilehtiin. Kirjoja luen hyvin mielelläni, jos siltä tuntuu, tosin olen lukenut ja katsonut filmatisoidut versiot näistä jo:laugh: dvd:t olen digitalisoinut jo aikoja sitten, nyt ne ovat jo vuosia maannut pahvilastikoissa. Tosin nekin on kiintolevyillä, enkä omista enään "konetta" aka omenaa. Mitää wintoosaa ole ollut sitten öö, no ainakaan 10v:teen, joten muista mikä se käyttis versio oli? Windows xp?
Sama se on kyllä näissä omena vempuloissakin, on storea yms skeidaa, joissa on hintana 5€ per leffa(4K tietty, kun ne vitun Apple teevee lootat eikai muuta enään tuekkaan?) Ehkä eksyin vähän aiheesta, mutta sanokaa minun sanoneeni, tämä pelleily ei kyllä jaksaa siivillään kovin pitkään. I'M OUT.
Vanaja trilogia meneillään tällä hetkellä.
Olipas hyvä löytö, siitä onkin jo aikaa kun näitä nähty viimeksi.
Uli uli :D
https://www.youtube.com/watch?v=cqHK1OIhu7I
Muuntohiili (Altered Carbon) tuli katsottua, ei huono.
Pähkäilin katsonko vai en, nyt on vissiin pakko[emoji4]
Mäki katson, kunhan saan Black Mirrorin loppuun. Btw; tuntuu toisinaan siltä, että tähtiä annetaan vähän turhankin hövelisti sarjoille. Pelkkää viittä lähes kaikelle.
Tänään kattelin muuntohiiliä 3 jaksoa putkeen, koukutuin!
Todellakin meitsin sarja[emoji3]
Frankenstein hässäkkä on ihan ok
Tyttäreni vinkkauksesta katsoin Dirk Gentlyn holistisen etsivätoimiston melkein putkeen, vaikka en ehkä kuulu ihan kohderyhmään. Kerrankin jotain koukuttavaa. Perustuu Douglas Adamsin kirjoihin, ja Adams jos kuka oli varsinainen tarinavelho.
Muuntohiili tsekattu, voi luoja oli helvetin hyvä sarja! Yks mun suosikeista[emoji106]
Kaudesta 7 on tainnut tulla vasta 3 jaksoa ja 8. kausi alkaa vasta ensi vuonna. Homeland (TV Series 2011? ) - Episodes - IMDb
Seison korjattuna :blushing: Tsekkasin vain IMDB:sta, että kaikkiaan 8 kautta näyttäisi olevan Homelandia, mutta en sitten perehtynyt asiaan sen enempää. Ei kai sitten auta kuin vain jäädä odottamaan jatkoa. Enkä edes aio warettaa torrent-kaupasta, niin maistuupa sitten paremmin pitkän odotuksen jälkeen :D