Ihan kivalta peliltä tää vaikuttaa näin muutaman tunnin räpläämisen jälkeen eikä ollenkaan ole niin rimpula kuin ennakkoon luulin.
Printable View
Ihan kivalta peliltä tää vaikuttaa näin muutaman tunnin räpläämisen jälkeen eikä ollenkaan ole niin rimpula kuin ennakkoon luulin.
Tämä tapahtui nyt jo toisen kerran minulla...
Pistin eVic:n yöksi lataukseen kun akun varausta oli n. 65% jäljellä...
Oli latauksessa yli 8h ja äsken kun katsoin niin näytti 99% ja charging ..
Irroitin latauksesta niin akun varaus pomppasikin näytössä 100%.
Onko muilla käynyt näin?
Onkohan tuo vakio samsung akku mikä tuossa tuli mukana kenties leviämässä vai mistähän tuo johtuu?
eVic:n omaa laturia tietenkin käytän.
Ei muuta mutta kuluttaapi turhaan sähköä/akkua (eipä se kulutus paljoa ole mutta..)
jos akku onkin täynnä ja masiina jatkaa vain latausta, eikä stoppaakkaan siihen kun on akku täysi.
En sitten tiedä voisiko tämä johtua tuosta 1.2 beta firmware päivityksestä, sillä tätä ei ole tapahtunut aiemmilla
firmware versioilla..
Ei tuo sisään rakennettu laturi ole varmaan kovin kaksinen. Mulla on tehny ihan samaa. On varmaan vaan akusta johtuvaa. Mä oon juuri tuosta johtuen käyttäny erillistä laturia
Taas tapahtui sama asia...
eVic oli latauksessa koko yön klo 15 asti...
Yllätykseksi kun menin hakemaan pois latingista käyttöä varten, luki vieläkin "charging 98%" (akun varausta oli jäljellä noin 50% kun laitoin aamuyöllä lataukseen..)
Vaihdoin firmwaren takaisin 1.1:n ja akun varaus muuttuikin 100% ..
Kyllä tuntuu jotenkin oudolta käyttää vanhempaa firmwarea vaikkei tuota 1.2 ole vielä virallisesti vielä julkaistukkaan,
niin siinä on kyllä niin paljon paremmat ominaisuudet, että tähän 1.1:n verrattuna.. thumbs up. :)
edit:
olkoot, pistin takaisin 1.2 firmwaren, 1.1 sucks :)
tietokoneeseen liitettynä latingissa, eVic ilmoitti 3mins päästä että akku on täynnä..
olisikohan tuo mun verkkovirta adapteri laturi rikki..hmm..
Apuja missä mättää?? Eli tänään sain käsiini controlHedin V1.1 Latasin joytechin sivuilta mvr 1.2 betan mäkille ja yritin päivittää laitetta mutta eihän tuo koko softa edes tunnista laitetta perkeles. Mitä avuksi??
Kokeile eri usb portteihin ja eri tietokoneilla. Kyllä sen joku tunnistaa.
Eipä löydy kuin tämä yks mäkki tästä taluodesta =( Onko sillä väliä missä järjestyksessä tuon tekee?? Eli ensin softa päälle ja sitten kytkee laitteen vai ensin laite kiinni ja sit softa??
Voi ristus nyt palaa käpy tähän paskaan!! Nyt kokeiltu mäkillä se kahdella eri pc päivitystä ja ainakun avaan softan ja kytken laitteen koneeseen niin eihän se sit tunnista. Myös koleiltu useissa eri porteissa ja muutamalla eri piuhalla. Kylläkin ainakun pistää piuhan kiinni niin rupeaa lataamaan joten piuhassa tuskin mitään vikaa vaikka ei ole alkuperäinen. Mitä avuksi kysyy epätoivoinen!
Ohjelma on paska/ kautta tukee vain tiettyä käyttöjärjestelmää. Mille se on tehty?
Ei toiminut tääläkään osx:ssä eli ei löytänyt koko eVic:iä. Bootcampillä windowsin puolelle ja alkas toimimaan.
HUOM! Ainakin itellä piti eVic olla sammutettuna eli power off tilassa, kun sen liittää koneeseen. Ei meinannut winukkakaan tunnistaa eVic:iä, kun en ollut sammuttanut sitä ennen liittämistä koneeseen.
Itsellä ei mäkissä ole tuota windows mahista joten kävin asken kaverin peeceellä kokeilemassa ja sama juttu ei tunnista koko evickkiä.
No nyt on kyllä kyse kuunAsennosta... Asensin viel kerran softan uudestaan ja kokeilin samalla piuhalla kuin viimeks ja mitäs perkelettä sehän tunnisti evicikin ja päivitys onnistuiv :D
Onkos kellään kokemuksia tästä http://pink-mule.com/siam-mods/siam-...uct_id=7975165 onko hankkimisen arvoinen?
Bongasin tuolta eräältä foorumilta, että tuon Evic - MVR tunnustamis ongelmaan auttaa, kun laittaa ohjelman ominaisuuksiin raksin kohtaan "run as administrator" (suorita järjestelmänvalvojana). Itsellä oli tuota ongelmaa win7(64) kanssa ja tuo asetus auttoi.
Tämä siis windows koneilla.
-
Mistähän löytyis Evicciin mustat osat? 18650 alaputki ja topcappi? Joyetechin omia saisi olla. Putkia löytyy kyllä mutta mistä topcappi? Sais olla samassa paketissa.
Mielellään tietty suomesta.
En oo kunnolla vielä etsinyt netistä mutta jos joku olis jo löytäny?
Ihan Ok vekotin. Pink-Mulelta kun osti Siam Modsin 18500 Akulle sopivan rosteriputki sarjan niin sai aikas kivan näköiseksi, kokoiseksi ja painoiseksi. Nyt on vaan ilmennyt sellainen ongelma ettei suostu toimimaan kaikkien tankkien/kartojen kanssa. Ohmit mittaa, mutta muuta ei tapahdu. X6 clearon "joka muuten sopii passelisti laitteeseen" kanssa pelittää ongelmitta mikä lie riivaa?
Joyetech 18350/18650 MODin tuubithan käy eVicciin..
Tai ainakin eVicin tuubi meni Joyemodin paloihin kiinni ongelmitta..
Siitä yksi mahdollisuus jos pelkkä keskiosa kelpaa.
-
bOd toi kyllä sen ratkaisun mulle ulkonäölliseen ja patterikoko ongelmaan. Ainoat huonot puolet tässä olen huomannut kahden päivän hipelöinnin tuotoksena on tuo topcäppi joka jättää atomaisterit hieman irvistämään rakoa mutta ei se oikeasti kyllä haittaa ainakaan minua ja toinen on edelleen toi hinta joka ilmeisesti muodostuu sarjanumerosta joka on noilla kreikkalaisilla niin lähellä sydäntä. Mun eevikki ei muuta tarvitsekkaan tuon jälkeen kuin paitsi ehkä päivityksiä.
Beware Of the Dwarf.
Kyllä, elektrosavulta löytyy settejä värin vaihtoon. Kyl musta on hieno :)
Taisinpa lukea koko triidin läpi mutta ainoastaan joku sanoi että kevyeksi jäisi höyryt 3 ohmilla, vai mites se nyt sitten on ? Toisaalta varmaan tällä viikolla pääsee testaamaan kahta 6v antavaa akkua/modia ja tätä niin siinäs vertailee sitten ::esmoke
Entä ootteko käyttäny 510-adapteria tämän kanssa ?
3 ohmia on (5x5)/3=8.3W eli kohtuu mukavat höyryt pitäisi irrota mutta ei irtoa. Matalaohmista kiinni niin homma pelittää. Reguloimaton (antaa suoraan 6V) 3 ohmille on oikein passeli, tiukkaa kyytiä niin että tukka pöllyää.
Jepulis, ostinki 3ohm atyt lähinnä siihen egov v2:een kun suositeltiin ja kun vissiin akun pitäisi kestää pidempään niillä, tiedä sitten onko paljonkaan eroa käytännössä (siis virrankulutuksen suhteen :)
Kolme kuukautta se kestikin, nyt meni vissiin kierteet koko vehkeestä. Mikään ato ei enää kierry, pyörii tyhjää vaan.
No jos on aito niin eikös tossa ollut ainakin puolen vuoden takuu :esmoke:
Nii olikos tässä siis mitään muuta valittamista kuin että ampeereja ja voltteja vois antaa enemmän ? Enpä tätä varmaan edes 2 tuntia ehtinyt testaamaan kun kylässä ollut kaveri osti mukaansa kun vanha modini toimikin yhtäkkiä ja toisaalta on nyt tää ego-v v2 vara"modina".
Pitäisi olla tällä viikolla Evic hypisteltävänä. MVR:n jo latasinkin tuohon odotteleen. Saas kattoo mitä tästä tulee :D MVR vaikutti pikaisesti vilkaistuna harvinaisen selkeeltä ja yksinkertaselta.