Toisaalta en muista edes lapsena joulua odottaneeni yhtä paljon.... Back to the basics.
Printable View
Toisaalta en muista edes lapsena joulua odottaneeni yhtä paljon.... Back to the basics.
Noh, onko vieläkään välitietoja? Missäs modit menevät? :esmoke:
Saattaa olla että tänään jälleenmyyjät ne saavat. Kuulin huhun joka ehkäpä pitää paikkansa.... ;)
Mutta,mikäänhän ei ole niin varma kuin epävarmatässä bisneksessä.
Anteeksi painostus, mutta saiskos nyt jotain tuoretta infoa missä mennään ja koska olisi odotettavissa lähetysten alkaminen? EA/Puff/Finnvape?
edit. Kontakti asiakkaisiin antaa myös lohtua ja vaikutelman laadusta, vaikka kärsimättömänä mulkkuna pitäisittekin :D
Täytyy löytää tästä viivästyksestä vaan hyviä puolia :D. Eipähän ittellä ainakaan putki oo palasina pyörimässä pikkujouluissa tanssilattialla muitten jaloissa kun jurrissa lähtee esittelee.. eli hyvä ettei tullu tänään. Sen sijaan saa miettii kestääkö Papsin jousi illan kurmuutuksen ja pitäskö pakkaa varajousta mukaan.. ens viikolla todennäkösesti moista ongelmaa ei ole. Eikä sitäkään mitä akkuja ottas illaks mukaan..
Jahas, Puffilla ainakin poistettu kohta, jossa toimituksesta puhuttiin viikolle 46. Näemmä myöhästyy entisestään :D
Joulu tuli sittenkin aikaisemmin... :D
Tilauksesi tilaa on muokattu. Uusi tilauksen tila on "Keräilyssä, noudettavissa klo 17".
Puffi ei pettänyt taaskaan.
Harmi kun kerkes aukasta Rauchbierin...noo aamulla sitten.
Tilauksesi tilaa on muokattu. Uusi tilauksen tila on "Tilaus toimitettu kuljetukseen". VUHUUU!!!!! :laugh:
Kuin myös tuli Puffilta toimitusviesti, elikkäs tiistaina sit odotellaan et kolahtaa postiluukusta. :)
Olinko eka.. :D :D
https://dl.dropbox.com/u/12798072/20...2020.35.38.jpg
EDIT: Ainiin.. EAModissa Lumi tankki, 18500 & kick ja Provarissa Penelope
Et olis ollut jos en olis olutpulloa kerennyt avata. :D(Röyh)
Kommentteja niiltä onnellisilta jotka ovat laitteen saaneet,millaiset höyryt irtoaa pelkällä akulla vai onko kick pakollinen varuste nautintoon :esmoke:
Himohöyryttäjät ei käytä kickkiä: siinä on maksi ulostuloteho 10 wattia. Pelkällä akulla ja pienellä resistanssilla atossa saa enemmän ulos.
Toisaalta 10W on sekin ihan maukas (kick kaakossa), ja se kick antaa sen tasaisen aina ulos riippumatta akun varauksesta, plus turvatekijät päälle.
SN 000090 O0Lainaus:
Alkuperäinen postaaja FinnVape
Damn että ei meinaa jaksaa odottaa tuota, puffilta tulossa tännekkin.
Joo, kun ensimmäistä ei säädettävää aloin käyttämään aloin ymmärtää että ei sitä säätöä itseasiassa tarttee mihinkään. Hommaa vaan vermeet mitkä toimii 4.2 - 3.4 V välillä hyvin.
Ja nyt kun on RBA vermeet (Phoenix RDA Orig ja Kayfun 3 ES) niin turha on yrittää kickiä väliin kun tekee 0.32 kanthalista 0.9 - 1.1 ohm vastuksen. Siinä ei 10w teholla tee enää mitään :D
Olisin saattanut olla ensimmäisten joukossa ellei olisi ollut mukamas nii kiire ettei kioskille ehtinyt, nyt sitten odotellaan ma/ti pakettia :)
Eipä tullut mieleen että olisihan sen varmaan ehtinyt LA/Su myös noutaa, no ei itketä maahan kaatunutta maitoa - vaan mennään lypsää lisää :D
Onpahan jotain mitä odottaa ensiviikolla :P
Samaten; Bogeen ehdottomasti Kick, koska regulointi + saa nostettua tehoja/voltteja hieman. LR bogelle mielestäni kaikista parhain toimii se 3.9-4.1V, ja siihe päästään vain ja ainoastaan tuoreella akulla. Kickillä tulee pituutta vähän lisää, mutta höyryttely Bogen kanssa paljon paremmaksi. Jos taas on mesh-/silicamiehiä, niin ajellaan paljaalla akulla.
Tässä jo hieman suunnitelmissa, josko sitä tilaisi toisen EAModin varalle...
Tuli haettua omakin putki. Muutama pieni naarmua putkessa, mutta ei kyllä menoa haittaa. Hienosti höyryy somniumin kans. Nappi on aivan loistava.
EA 000076 kuittaa..
Kiillotus hommia ensiviikoksi. :D
UFS V1 ja 18350 akulla jää 2mm rako.
Kuvassa tyhjä putki.
Kiinanrimpulat lentää varmaan roskiin kunhan Finnvapelta paketti kopsahtaa :))
On se hyvä. sain enemmän kuin tolla fyrkalla oisin odottanu saavani,paljon.Lähtemättä kopiointi keskusteluun,sain täysin pro putkimodin Ja tankiilla varustettu ato on mun mielest aika välttämätön,tai ei o mut...Perjantaina ennen kuutta oli räpylässä,ja oli taskus oikarin aiheuttavan kuosin saavuttaneen ison kagerin kans aika kovaa kipinöintiä ja säikähdin jo mut se ol se. halpa laite,ostakaa!! ja JA Special Thanks PUFFIN jengille,loistavaa. Ni, mun numero 112 Nii,mun silmään sekä muotoilultaan ja yleisesti paras teleskooppi,ja olen suht montaa tälläistakin testaillu rauhassa. tekniikka voi olla kovin kaunista.. Mua ei pettäny,se vaan on tosiaan suojaamaton...
Nyt nukkumaan, hus, hus.
Eipä kauaa kestänyt. Rupesin ihmetteleen kun nappi lämpes ja tehot tuntui uupuvan. Mittasin jännitehävkin mikä oli 1v luokkaa. Huomasin että miinus tappi heiluu oli se musta muovi jutskan liimaukset pettänyt. Helppohan toi oli korjata pikaliimalla, mutta luulis tohon hintaan saavan edes kestävät liimaukset. Paljonko porukalla on toi jännitehävikki?
Moi
Kaikki osat liimataan käsin ja tarkistetaan lähtiessä. Liima on ollut testissä (käytössä) 3kk ennen varsinaisten myynti modien kokoonpanoa.
Tänä aikana ei ogelmia ole tullut. Olen pahoillani jos liimaus on pettänyt. Napin voi tosiaan liimata uudelleen tai voit lähestyä minua viestillä niin saat halutessasi uuden osan.
terv. Mika