Toivotaan et itel käy samat.. Lämää tuli polteltua lopettamiseen asti, paitsi persaukisena pallmall sätkät :l
Printable View
Toivotaan et itel käy samat.. Lämää tuli polteltua lopettamiseen asti, paitsi persaukisena pallmall sätkät :l
Tilasin perjantaina, oli TNT:n kaveri käynyt ovella maanantaina kun olin töissä...sähköpostiin oli tullut viesti että pitää valita uusi toimituspäivä...valitsin tämän päivän sillä sain vanhemmat nakitettua vastaanottamaan pakettia...kaikki ok. Ihmettelen vain että miten tälläinen päivätyöläinen ikinä saisi house of liquidilta paketin kotiinsa? Kun TNT ei vastaanota aikatoiveita toimitukselle. lukee kylmästi vain 9-16 toimitusväli ja töissä olen 7-16 työmatkoineen..
Okei. mahdollisuutta ei siis ole pudottaa pakettia postilaatikkoon millään tavalla? Tulee litkut kalliiksi kun lähtee 100km suhaamaan toimipisteeseen :)
Miettinyt aivan samaa, itellä onneksi vielä ainakin tämän kesän vapaapäivät ovat aivan randomilla... Osuvat valitettavan usein arkipäivälle. Toivon mukaan on perkeleen hyvät töhnät niin voi kesän ostella varastoon kaikennäköstä herkkua ettei opiskelubudjettia tarvitse uhrata ;)
Mulle toi TNT-henkilö aina soittaa ja kysyy oonko himassa...
Jos mahdollisuus ottaa duunissa paketti vastaan niin kannattaa vaihtaa TNT:n sivuilla toimitusosoite duunin osoitteeksi, näin ainakin itse toimin kun aina päivät töissä.:)
Muuten ihan hyvä idea tuokin mosse mutta joka aamu kun duuniin menee ei tiedä mistä löytää itsensä keikalta hetken päästä :)
Itse aikaisemmin liikkuvassa duunissa sovin aina TNT:n kaverin kanssa paikan ja ajan puolta tuontia ennen toimitusta. Soitin TNT:lle ja pyysin kuskia soittamaan tunti - puol tuntia ennen toimitusta. Aina saatiin järkättyä paikka. Tosin menee hieman hankalaksi jos työn takia paikkakuntien rajat ylittyy reilusti. Mutta helvetin hyvin on itsellä hoitunut homma TNT:n kanssa. Pitäis kohta varmaan laittaa taas tilausta menemään.
Ekalla yrityksellä ei soitellut, duunipaikka olisi ollut ~10 kilsan päässä... Tuskin mikään järkyttävä koukku jos olisi puoltatuntia / tuntia aijemmin soitellu mutta mutta... Toisella yrityksellä oli vp arkena niin kotio tuli :) pakko kehua naturalesia, vähän salmiakkimainen maku (?) mii laiki :3
Tänään tuli paketti jota melkein viikon odottelin. Toimitusaika ei tosiaan paha ole mutta olisi paketissa saanut olla kaikki tilatut pullot... :(
Päässyt livahtamaan tämä silmien ohi, mutta jos jatkossa tulee jotain sanomista tuotteista/toimituksesta/kysymyksiä tai muuten vaan ihmetystä niin minulle voi aina laittaa viestiä tänne tai spostiin: marko.houseofliquid@gmail.com tai sitten suoraan päämajaan : houseofliquid@gmail.com
:esmoke:
Jep. :)
Tuohon alempaan laitoin postia. Ei siitä paketista jäänyt puuttumaan kun 5€ arvonen pullo. :)
Cellar Minotaur... Tässä on ainesta meikäläiselle ;) oikein nannaa höyryteltävää, jotenkin en osaa kuvailla miltä tämä maistuu... Tulee vain mieleen kun pentuna joskus iskän röökejä pöllittiin ja polteltiin nurkan takana :3
Tuntuu vaan 'kärähtävän' helposti :l ei saanut pössyteltyä normaalil tahdil tankillista kangerilta, jämät oli aivan kuin myrkkyä :l helvetin paksua ja mustaa. Oli miten oli nannaa :3 pitää lisää tilata
En tiedä olinko vain liian ahne mutta Eden maistui 9päivän kypsyttelyn jälkeen melko kitkerältä omaan makuun. Antaa seistä hyllyllä vielä viikon verran ja kokeillaan uusiksi.
Merkillistä, tuulettelun pitäis vaan parantaa ei pahentaa. :)
Kaikki facebookkia käyttävät, kannattaa käydä tykkäämässä sivusta (https://www.facebook.com/pages/House-of-Liquid/210600355695029 ) , sinne tulee aina välillä kaikenlaista mielenkiintoista ilmoitusta.
Ensimmäinen puraisu oli siis edenistä. Voi olla ettei ole vain omaan makuun, tai paranee lisää kypsyessään :)
Huikee toimitusnopeus! Maanantai iltapäivänä/alkuillasta tilattu ja äsken paketti käteen. tnt kaveri soitti ja toimitti vielä eri osoitteeseen kun alunperin olin tilannut. Kohta maistellaan Edeniä :p
Edit: Edenhän on törkysen hyvää! Kurkkutuntuma tosin aika jäätävä 6mg nesteeksi
Hepskukkuu ! Tässä nyt vertaillu edeniä ja cigarillos naturalesia ja ero on omastamielestä hiuksenhieno, eden on ehkä hieman raikkaampi kun taas naturales hieman tunkkaisempi... Edenistä tulee puhdas vapoilu mieleen ja naturalesista kunnon röökausfiilis :E
Molemmista todella tykkään :) mutta odotin kyllä isompaa eroa... Pitänee kokeilumielessä kypsytellä molempia pienet putelit..
Eilen illalla tuli viestiä että shipped, tänään TNT toi kotiovelle. On se vaan nopea! \o/ VP:tä puteli ja sitten sampleina Purosta ja Guevaraa.
Tilasin näytepulloja läjän, lähtivät eilen illalla seitsemältä Nottinghamista matkaan ja TNT juuri kurvasi pihasta. Nopeaa toimintaa, kun vielä ottaa huomioon ettei maksanut ekstraa.
Se on hyvä kun nesteet kulkee nopeasti.
Hollin väki hiljenee pääsiäiseksi, allekirjoittaneen saa kiinni myös pääsiäisenä spostista jos tarvetta. Suora lainaus facebook sivuilta:
"Hi everybody, just to let you know that House of Liquid will be on holiday this Friday and next Monday due to UK Bank Holidays so no orders will be sent out or emails answered until Tuesday"
Eli suomennettuna: Hyvää Pääsiäistä.:)
Argh, pakko avautua.
Saamani Virginia Prime karstoittaa setupin todella nopeasti. Ennen samaa tavaraa on sentään voinut toista tankkia mini-protank2:lla vetää ennen kuin menee vaihtoon, mutta nyt se on tukossa jo 2-3 tunnin sisällä, eli muutaman höyryttelykerran jälkeen.
On koitettu eri teho-alueita 6.8-11W, pitkiä ja lyhyitä henkosia, 1.5Ohm-2.0Ohm vastuksilla (microcoil ja vähän avonaisempi), pumpuli- ja mesh-wickillä. Olen myös lisännyt toista vähän juoksevampaa nestettä sekaan mutta ei sekään tunnu auttavan (pitäisikö miksaamisen jälkeen kuinka kauan odotella?).
Guevaraa ja Purosta pystyy sen tankillisen ja vähän päälle höyryttelemään ennen kuin pitää vaihtaa. Tästä VP:stä voi sanoa että on ns. nautinto kaukana kun pukkaa niin nopeasti huonoa, on kovaa vauhtia menettämässä suosikki-titteliään. Onko olemassa jotain "guidea" HoLin nesteiden käyttämiseen? :-(
Minotaur in_private clubissa nyt jaossa.
"Extraordinary oak matured liquid tobacco, for advanced users"
eBaron
:esmoke:Liite 15055
onkos tilaus nro. 19367 tullut läpi ? En ole aivan satavarma kun toimitustietoja et ole tullu eikä katevarauksesta voi kuin arvailla vielä :D
tää on kyllä ihan loistava kauppa, 10e postikuluja ja TNT tuo ne seuraavaksi päiväksi ovelle!
Valitettavasti joudun ilmoittamaan että Brasileiron valmistus lopetetaan raaka-aineen toimittajan jatkuvien valmistus vaikeuksien takia.
Tummien makujen ystäville kohta tarjolla jotain uutta.
Liite 16479
"PUROS DARK
From Dusk to Dawn...
Made using the same authentic Havana blend tobaccos as the original Puros, Adding a splash of organic chocolate, coffee, and our full mastery.
Following the tradition of El Toro, House Of Liquid has created another authentic liquid tobacco. Make no mistake, the Puros Dark is a pure tobacco liquid with chocolate and coffee tones simply enhancing the dryness of the natural tobacco. As you open it a gentle and very pleasant authentic tobacco aroma will drive your thoughts to dry tobacco leaves and old fashion tobacconists.
It is pure and raw, with bags of character and can be used all day and night as this liquid is not aggressive to coils and atomisers. Its dryness makes it a perfect companion for food, alcohol, and fine coffees. "
Liite 16576
Nyt saatavilla Puros Dark vahvuuksissa 0,6,12,18 ja 24mg .
"Made using with the same authentic Havana blend tobaccos as the original Puros. Added a splash of organic chocolate, coffee, and our full mastery. "
http://www.houseofliquid.com/Puros-Dark-p/u-60-puros-dark.htm
Kannattaa kokeilla.
tänään napsahti luukusta Puros Dark lientä makusteluun. Haju hivenen pähkinäinen/keksinen.. maussa selkeä tuhkis/tupakka pohja jossa häiven jotain makeaa.. itse erotin suklaan kyllä mut kahvin makua tästä en löydä. Ihan kelpo lientä pitänee raha päivänä pottu tilailla. Kannattaa testata jos tupakki maut uppoaa. edit.. testilaitteena oli igo-w dripperi 0.5ohm ja kaiffari 0.9ohmia.
Täälläkin kusteljooni pudotti pullollisen Puros Dark:ia laatikkoon ja sitä sitten misterin tankista maistelemaan. Muutaman henkosen jälkeen oli lähettäjälle pistettävä kyselyä niksan tasosta kun sitä ei pullossa suoraan lukenut ja hiukkasen alko alko tuntua että normaali 8mg taso ollaan ylitetty. Olihan se ja vastaus oli 15mg :blink: Yllättävän kevyesti silti kurkkutuntumaa vaikka lähes tuplat normaaliin tasoon nähden. Itse maku oli kyllä varsin miellyttävä: paahdettu kahvi,hiukan suklainen jälkinoutti ja kuivahkoa tupakkaa löysi oma makupaletti tuosta. Testi alustana siis Mister 510, 0.8ohmia ja 18.5-20 wattia. Mitä ylemmäs nosti watit sitä vähemmän tuli sitä kahvia esille, ensimmäiseksi hukkasi tosin sen suklaan mausta. Aikaisemmin ollut mainintaa että House of liquidin nesteet tuppaa karstottamaan coilin suhteellisen nopeasti. Tähän on ilmeisesti tartuttu koska ainakaan puolipulloa testailtua ei jälki ollut kovin kummoinen coilissa:
http://i62.tinypic.com/34i06lw.jpg
Loppu neste löysi tiensä mini kaiffariin ja pumpulin läpi maku muuttui jostain syystä joksikin mitä kuvailisin maapähkinäiseksi tupakaksi, ei huono mutta jonkin verran erilainen kuin mesh:llä. Loppu peleissä kyllä itse ainakin tupakista pitäville suosittelen testattavaksi jos aikaisemmat Housen nesteet on maistunut mutta coilin karstoittuminen on häirinnyt :thumbup:
Mulla pyörii silmät päässä jo 11 watillakin :) HOL:lle terveisiä että laittakaa jatkossa testerit vaikka 8-10mg niksoilla :D
Itse nesteestä laitan mietteitä kun saan imailtua pullon tyhjäksi.
potkii potkii tämä dark. imaillaa rauhaksiin ja kirjotellaan sitten mietteet.
ensivaikutelma todella hyvä!
Samoilla linjoilla olen itsekkin maun suhteen. :)
Hyvä kuulla ettei coilin likaantuminen ole enään niin merkittävää kuin ennen.
Välitetty niksa toivomus eteenpäin.:)
Kiva kuulla että neste maistuu. Kaikille yhteisesti ja erikseen jo ISO kiitos tähän asti.