Mun mielestä se updated connector on jo olemassa ja vissiin nitä oli lähetelty ihmisillekkin jo. Tosta on kuulunut lähinnä hyvää, muutamalla on toi switch pettänyt mutta valmistaja on ollut hyvin halukas korjaamaan moiset virheet.
Printable View
Mun mielestä se updated connector on jo olemassa ja vissiin nitä oli lähetelty ihmisillekkin jo. Tosta on kuulunut lähinnä hyvää, muutamalla on toi switch pettänyt mutta valmistaja on ollut hyvin halukas korjaamaan moiset virheet.
http://www.cigtechs.com/BAM-10-Silver_p_232.html
No okei, ei rosteria tahi täysmekaaninen, mutta akkukesto varmaan ok.:D
Vaatii vaan dremeliä päätycäpille, ei taida muuten ilma kulkea.
Mulla ois tollanen Morph mitä Jalippo ehdotti ja voisin harkita siitä luopuvani. Menis samaan pakettiin jos jonkun aton meinaat multa huutaa...
E: Ja tuolla on muuten lisää tuosta pötkylästä---http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=4206.0
Laitetaas harkintaan.
Hyvä peli toi ZAG on kyllä! Se nylon rinkula helvettiin, oma meshi ja johan rupes pelittää. Oli pakko kokeilla sellainen valmis mesh tekele. Mutta niinkuin LSVap videossaan mainitsee, niin paskoja rimpuloita.
Ainoa miinus on tuo hattu joka lähtee ihan sika herkästi paikaltaan. Vaihdoin paksumman tiivisteen joka auttoi asiaan, mutta en silti taskuun laittaisi. Niin ja tietysti se avaimien tarve lankaa laittetaessa. Mutta mulle joka tykkää löysästä imusta, tuo on ihan loistava.
Ja nämähän oli jo hommatessa tiedossa, niin saa jäädä ihan koti käyttöön. Niin ei tartte taskut märkänä vaeltaa kylillä.
Pitäsköhän tohon Cobraan surauttaa isompi reikä, laiska imijä kun olen.
http://youtu.be/T4zLS3XCmFE
iHybrid enkuksi.
Siel on jousi eikä magneetit, muuten loistava video! iHybrid <3
No vittu. ihas sama. vittu. :D Kiitti.
Näyttää tosi tieheältä nuo kierteet. Ja varmaan ei tule ihan heti ongelmaa tuontakia vaikka onkin kahta eri materiaalia käytetty. Ihan harkinnan arvoiselta vaikuttaa. Vaikka ei omaan silmään, ehkä ole kovin hieno. Pitäs nähädä livenä, niin varmaan TAAS mieli muuttuisi.
Isosta tankista plussaa! Saatto mennä ohi, mutta mitä kamaa tuo tankki on? Itse olen mieltynyt noihin lasisiin, kun ei tartte miettiä mitä sinne työntää. Tai sitten ihan vaan SS, joka kerta sen on huomannut kun neste loppuu siitäkin. :D
http://youtu.be/cWJr4GNnjnY
Tossa suomeksi. En ollut varma tosta tankin matskusta niin en sanonu mitään.
Samaa kvartsia kuin zenitkin.
Toi kvartsi juttu Zenillä on muuten samanlainen sanaleikki kuin se implant grade teräskin. Molemmat on ihan perus kamaa 316LVM on perus laiv terästä ja Fused Quartz on Borosilicaa heikompaa lasia. Mutta Zen esitteli ne ihmeellisinä huippumateriaaleina :D
Englantivideo erittäin hyvä. Kiitos jakamisesta jälleen. (btw. tunnetko paljonkin brittejä. sun aksentissa on jotain... tuttua) ;)
(Puhe kuuluu ihan törkeen hyvin edelleen)
Kits kits. Kyllä noita on tutuissa jokunenkin, meillä on duunissa melkein aina ollu ulkomaalaiset tekijät ja viimeset 3 vuotta tehny töitä Brightonista tulleen tatuloijan kanssa.
Koskahan saadaan Inksin Suomi-versio.:D
Arvelinkin, että vastaus olisi tiukka ja kipakka.:D
Kyllä mä silti sulta edelleen voisin kuvan ottaa, taitaa tosin herralle olla piiitkä jono plus Hellsinkkiin harvemmin asiaa.
Pisti muuten silmään tuosta iHybridistä että siinä ei ole ollenkaan reikiä patterikotelossa jos nyt sattuu käymään niin että tulee oikosulku niin on mukava pommi kädessä.
P.S. Heitän sulle varmaan arvosteluun/testiin Diablon kunhan noita tosta linjalta saan viimeinkin ulos.
Hei se on i tuote ja niiden kanssa ei voi mikään mennä vikaan! :D
Juu, jotkut modaajat ei ole niin huolissaan siitä venttaamisesta ja tottahan on että yhden akun laitteessa sellainen katastrofi on melkeinpä mahdoton ellei nyt ihan mahottomia virheitä sen kanssa tehdä. Mieluusti teen videon Diablosta ja katastan millanen vempele siitä tulee.
Noniin pistin sit GTUS:in huutoon ja harmittaa jo nyt. :-\ Vieläkö sulla LSVap on omasi?
Niin ja ihan samaa mieltä varsinkin jos IMR akkuja käyttää. Kuumenee tietty ihan sikana, mutta siihen ei auta mitkään reijät. Ja jos pelottaa niin toi putki on alumiinii johon jo melekin puree ne reijät jos ei muuta keksi. ;)
On vielä, enkä myy, aion pitää kuriositeettina tallessa :) Joo, aikoinaan Vaportrailssin ohjelmassa jossain se yks kaveri koitti räjäytellä modeja ja ei vaan perhana millään saanu akkua jysähtämään.
Hahaa joutu oikein googlettaa ton kuriositeetin. Ei tälläinen mettäläinen tollaisten sanojen päälle ymmärrä. :D
Mutta tosiaan samaa olin ajatellut itsekkin ja nyt sit naksahti päässä... Varmaan tosta ZAG:sta liukeni jotain hermo myrkkyä! En keksi mitään muuta selitystä!
Ihan mielenkiinnosta ja osin ihmismielen syntyjä syviä analysoidakseni, mikä on herran maksimi, mitä Zeniltä nielet?
Sieltä voi vaporwallilta katsastaa mitä me siedetään. Jos sallitte niin Team Finlandia on ainoa joka avautui asiasta. Minun pitää vielä tuolle pöntölle laittaa yyvee, kun toimitusosoite on muuttunut :D Tämä oli osaltani käsityksen ylittävä seikkailu, joka toivottavasti loppuu onnellisesti? Ja jos vielä sallitaan, niin Mike vielä vastineessakin sälytti paskan toisten niskoihin, jos prkl lähettelee tuubeja useamman kerran päällystetäväksi äääh ei jaksa katsokaa itse :(
Kyllä tuo Zenin kaupanteko alkaa olla jo surkuhupaisaa. Toivotaan, että jouluksi tulee tuo Zenesis BAM... :esmoke:
Kevennykseksi yhden toverin avautuinen sähköpostissa Zenesis vs. halvempi RTA:
"Jumalauta kun tuommosen lyö kiinni vielä kunnon laitteeseen josta laittaa esoteriat täysille niin tulee hyvät höyryt. Parempaa ei saa ko (kumarruksia ja palvontaa) zenesiksestä ja sekin vaan sen takia koska (kumarruksia ja palvontaa) zen."
Ei kyllä tartte enää näihin Zenin laitteisiin sotkeutua kun tuon BAMin on saanut kotio. Ainakaan ei tule ostettua yhtäkään ko herran kautta ja saattaa olla ettei edes jälleenmyyjiltä. Ehkä se working man modi vois olla mielenkiintoinen mutta kyllä toi meininki on niin ylimielistä ettei tota jaksa kukaan.
Laitetaanpas tännekkin nytten sitten uutista.
Tarpeeksi kauan tuossa jahkailtu Helsingn miitin ja suomen Vapefest suunnittelussa joten kun satuin varaamaan tiloja muihin tarkoituksiin päätin että samalla laitetaan päivä lukkoon Finn VapeFestille. Päiväksi valikoitui sunnuntai koska tiloja viikonlopulla on niin hankala hommata pe-la ja en halunnut että tapahtumasta tulee mikään kaljoittelu höpöhöpö homma vaan enemmän juurikin vapotus "messujen" taikka vastaavan tyyppinen hässäkkä. Heti lähdöstä alkoi tulla apuja organisointiin ja suomalaiset kauppiaatkin ovat näemmä kiinnostuneita, nyt olisi tosiaan tarkoitus koittaa vettä niin sanotusti eli tehdä kohtuu pienessä mittakaavassa mutta kuitenkin niin että pohja olisi valmiina kasvamista varten. Suunnitelmat etenevät tässä jatkuvasti kun ideoidaan sisältöä ja tunnustellaan yhteistyö kuvioita, juridiset asiat alkaa olemaan hanskass kun sattui olemaan sillekkin puolelle konsultaatio apuja olemassa. Tehdään nyt perhana hyvät Vapefestit josta on sitten alustaa kasvaa ensi vuodeksi! Kaikki ideat ja apu ovat tervetulleita, laitelkaa YV:tä jos tulee jotain mieleen.
Tapahtuman aikahan on 2.12.2012 (ollaan lähellä maailman loppua :D) ja paikkana Ravintola Hiisi/PRKL Club Kaisaniemi Helsinki. Ovet aukeaa klo 15:00 että pitkämatkalaisetkin kerkee paikalle ja sitten vielä kotio.
Vainoan sua taasen kysymyksilläni, mutta kun massit on tiukassa tarvisi saada kerralla hyvää.
Eli kumpaan kallistuisit, Silver Dogiin vai ZAUhin?
Putkissa löytyy atm vain toi Zmax ja Jhonutzin Nutz4,2 186500 on varaus vetämässä, siihen tosin tarvii VapeSafen ennen gennykokeiluita.
Vai onko tässä vielä joku musta hevonen (Ithaka päivityspaketilla), jota kannattaisi odotella?
No se silvedogi on pakettina varmasti aika näppärä, mut jos on ongelmia gennyjen kanssa ja meinasit sitä ainoaksi laitteeksi niin voi olla tuskallinen taival kun ei varahöyryjä ole tarjolla. Vapesafe ei mun mielestä oli kyllä tarpeellinen oikeen mihinkään, gennyjen langat palaa poikki ennen kuin mitään kamalaa tapahtuu ja pomppaakos toi vapesafe jo ensimmäisestä kunnon hotspotista? Jos päädyt putki+ato -linjalle niin se zau ei imo se paras ato kyllä ole, ennemmin kattelisin didiä tai ac9.
Kiitti tuosta.
Se VapeSafe v2 (eli uudelleenkäytettävä) on juurikin tota Jhonutzin putkea varten. Kaveri käyttää näihin aikaa, ovat suht hyviä paketteja, mutta oikkarisuojausta se ei Nutzeihin saa laitettua kuntoon, muutaman noista käräyttänyt kerrasta ekaan oikkariin.
Vapesafe v1 ei laukea oikein millään. Akut on paskana ennenkuin se antaa periksi ja tämän olen ihan ite kokeillut. Silverdog on mun mielestä tällä hetkellä se mielekkäin odoteltava laitos.
Outoa.. mulla Finnvapelta hankittu Vapesafe kärähti PAPSin sisällä kun joskus meshin kanssa leikin.
Nakkasin lauenneen Vapesafen pois ja seuraavaksi suli se PAPSin hotspring.. vasta sitten nakkasin meshit takaisin komeroon. :esmoke:
Tuohon V1:seen ainakin olen useampaan kertaan vaihtanut sulaketta.. hankalaa, mutta onnistuu.
videota pukkaa, suomeksi Zenesis Mini arvio :
http://youtu.be/W83bQbOhIEY
Kaikille jotka eivät jo tienneet, käykäähän katsomassa www.vapefest.fi ja erityisesti tsekatkaa alennuskoodit jos hankintoja on tulossa, saadaan hiukka tukea tuleville tapahtumille.
Teen vielä tänään Bugsin Wizardds Apprenticesta pätkän ja jos intoa riittää niin tulee myös Chameleon modista setti. Suomenkielinen AC9 juttu on myös tulossa.
Taas loisto video! :)
Mitä toi modin tekijä on oikeen puuhaillut, ettet tykkää hänestä? :)
Joo ei ole tota miniä vielä mulla, mutta standard löytyy. Ja jos tosiaan on löysän imun ja pehmeiden höyryjen ystävä, niin toi iHybrid on kyllä mun suositus. Helpompi ja halvempi hankkia. Tosin tykkään kovasti tuosta standardistakin. Mutta iHybrid on kevyempi, kahdella eri putkella ja hitusen paremmilla höyryillä. Ei ehkä ihan, niin laadukas ja on alumiiniä osittain. Mutta silti...
Matka hybridiksi vois olla kivat just S-dogi tai sit toi Tsunami... Molempia vaan joutuu nyt odottelee.
Niin ja kiitos hyvästä videosta! Mukavan rehellistä menoa, arvostan!
Onkos nestearvostelua tulossa? Vai olenko mä missannut jotain ;)