Oon päättänyt et tammikuusta saat putken ja lootan, älä kiusaa ittees enää helmikuussa ;) Se putki ei oo enää sen arvoista!
Oot osoittanu kyl että selkärankaa löytyy! 2.2 lähtee paketti postiin...
Etanapostilla lähti jotain pientä tänään ;)
Printable View
Oon päättänyt et tammikuusta saat putken ja lootan, älä kiusaa ittees enää helmikuussa ;) Se putki ei oo enää sen arvoista!
Oot osoittanu kyl että selkärankaa löytyy! 2.2 lähtee paketti postiin...
Etanapostilla lähti jotain pientä tänään ;)
Mä lupasin, et ei ennen Maaliskuuta. Ja pidän lupaukseni.:lol:
Ostan sit Maalikuussa. :) Vaikka 2
Ja sen minun Rosen :D
Mahtaako Emo suuttua jos, Roseen sekaannun.:laugh:
Jotain on Höyryttelyssä muuttunut itselläkin. Nautinto vaan lisääntyy ja Nikotiinit vähenee. Äkkiä ne alkoi pudota 10mg alas ja nyt mennään 3-5. Kuitenkin lähtökohtana on ollut 60 Röökiä päivässä. Sähköisen puolella oli 18-24mg Nikotiinit aluksi. Nyt on kokeiltu ensimmäiset Nollaniksatkin.:) Itse kokkailtu liemiä jo 2 Vuotta. Niissäkin alkaa jo olemaan omia säätöjä, enemmän kuin tarpeeksi.;)
Vittu. Täs pitää mun ruveta Ostoholisteille Tohtoriks.:teaching: Ku ainoa koko Foorulla, jonka ei o pakko ostaa mitään jos ei halua.
Otan sit pienen oston peruutuksista Aton ja isommista Modin.:laugh:
Postista tulla tupsahti tämän herrasmiehen, siis taas saman kehittelemää nestettä, nimi taitaa olla kesäherkku?
VG80/PG20 ja heti pulloa heilutellessa huomaa, että on hyviin pohjiin tehty, tuskin on vettä joukossa, koska mukavan paksu tavara kyseessä. :p
Testilaitteistona H-dripper 2x2 mm ilmarei'illä ja SX350 piirillä oleva boxi @ 45 wattia.
Nesteen tuoksu viittaa vahvasti baarista saatavaan jekkubattery paukkuun ja siitä tuli ensiodotukset mausta - onko taas sama kloonannut vanhan kunhon hypenesteen Jägerbombin?
Ensi-imaisut paljastaa, ettei tämä ollut jekkubaterya, vaikka tästä helposti löytääkin Jägermaister (tai carmolis) tyyppisiä yrttejä. Yrtit kietoutuu varsin toimivaan mentholiin, sanoisin että sininen mynthon on mentholin osalta lähimpänä tätä makua, mutta nesteessä maku ei ole niin vahva kuin itse kurkkupastilleissa. Jos kaupasta saisi Jägermaister kurkkupastilleja, niin ne todennäköisesti maistuisi tältä. Karkeasti arvioituna 2/3 yrttejä ja 1/3 mentholia maussa, ei kuitenkaan liian voimakas, eli pakkasilmassakin onnistuu hengitys höyryttelyn jälkeen.
Itse en ole juurikaan Jägermaisterin, tai mentholin ystävä, joten tämä neste ei henkilökohtaisella tasolla tempaise mukaansa.
Meikäläinen on enemmän semmonen pehmo hedelmä/karkki runkkari. :blushing:
Korkeasta VG-pitoisuudesta johtuen höyryntuotto on ensiluokkaista ja melko hyvin tosiaan yrtit ja menthol balanssissa. Sanoisin, että kyseisiä aineksia diggaaville uppoaisi jo tällaisena kuin sata jänistä, mutta muutaman parannusehdotuksen annan kuitenkin YV puolella. Itse kaipaisin vähän lisää syvyyttä nesteeseen, luonnetta tässä onkin jo omasta takaa.
Oma vaatimaton arvosana 7/10, suurimmaksi osaksi sen takia, että en itse ole ihan tämäntyylisten nesteiden parasta kohderyhmää.
Jalippo vanha namusetä [emoji106]
Nyt mä tiedän miltä paukulta tää maistuu!! Jonkun aikaa piti vedellä, että tuli muistot mieleen...
2 cl kirkasta 50 % minttuviinaa, jota on lantrattu 2 cl 40 % Jägermaisteria. Shottina grogilasita parilla jäällä.
Makuna aikalailla 1:1, muistaakseni, tosin ei ihan niin voimakkaana ja ilman alkoholin vaikutusta.
Raitis mies tehnyt vahingossa Viinapaukun.:laugh:
Paljosta olen jäänyt paitsi, kun eilen vetelin melkoisen Elitististä ja tänään Milkkiä. Mitähän kaikkia kivoja makuelämyksiä vielä löytyykään matkan varrella.
Jalmarit kypsymässä. Nyt pitäs olla malttia, ettei käy kuten Pirtelön eka Desi.:laugh: Omaan plöröön tehty pari pikku muutosta ja 1 uus kokkaus kokonaan.:)
Liite 20302 Tuollainen pullo avattiin eilen.:p Tuohon pullon kylkeen kuuluisi pistää muutama pieni varoitus . Erittäin suurta riippuvuutta aiheuttavaa.:teaching:
Illalla runsaasti nautittuna, Voi aiheuttaa liian hyvän unet.:teaching: Sisältää rajattoman määrän makuelämyksiä.:)
Ikävintä tuossa 30ml pullossa. et se on kohta jo loppu.:crying:
Positiivisuus Forkalla tuntuu poikivan hienoja asioita. Suuret Kiitokset Pottulalle.:hatsoff:AnttiE saa pienen tukipaketin, niin jaksaa ottaa sen työn itselleen. Muutama tiiviste ja pikkuisen metallia mukaan tukipakettiin.
Kun jonkun hermoillekin käyn, ku olen kuulemma Foorumia terrorisoiva ja homman tulisi loppua.:thinking:Ei kuulosta hyvälle, mut ainahan joku kitisee.
Mutta Tammikuu kohta mennyt ja sit päästään Helmikuun kimppuun.:yeah:
Niinhän se menee aina. yhteen suuntaan kun kumartaa, Samalla pyllistää jollekin. Jos joku veteleepi Herneitä, niin kaipa hänellä siihen omat syyt.:laugh:
Tukipaketti pakattu.Liite 20339 Viimeyön tulos.:laugh:
Tossa on liian vähän jeesusteippiä :teaching: