Me päivystetään 5kk talvella eikä lomista tai vapaista puhettakaan.Odotan huhtikuuta ja viikon talvilomaa☺
Alkaa olee jo ihan naatti..
Printable View
Me päivystetään 5kk talvella eikä lomista tai vapaista puhettakaan.Odotan huhtikuuta ja viikon talvilomaa☺
Alkaa olee jo ihan naatti..
Tarvis iteki koittaa aktivoitua. Saa nähä koska ehtii pitämään loman
Sillonko se sit alkaa :eek: No mut hyvä jos ei sentään vielä 30 täyttäessä :D
...kuulostaa rentouttavalta tavalta viettää perjantai-iltaa, lämpimän kylvyn jälkeen piikkimatolle :crying: JA SIIS HEI KYLPYYN, sulla on siis kylpyamme, mä oon kade! Oon aina halunnu! Tyhjentäisin Lushin kylpypalloista ja pommeista jos mulla ois amme :wheee:
Ei helvetti! Mulle oli shokki kun Turkissa joissain vessoissa oli reikä lattiassa, eihän semmoseen haluu ees pissata ellei oo ihan pakko. Mieluummin kallistaa päätä ja lorauttaa korvasta suurimmat paineet :lol:
Eiks ne oo puhjennu? Ennen vanhaan ne vissiin revittiin usein siltä varalta että niistä tulee harmia tulevaisuudessa. Kun mulle puhkes viisaudenhampaat niin kysyin hammaslääkäriltä tästä ja se sanoi että nykyään niitä ei enää yleensä poistella varmuuden vuoksi, ellei ne puske muita hampaita jotenkin hankalasti tms. Ne ei myöskään reikiinny sen helpommin kun muutkaan hampaat sinänsä, mutta hankalan sijainnin takia ne voi jäädä huonosti hoidetuiks jolloin voi sitten reikiäkin tulla. Sullon siis luulotauti :D
Ittel eka talvilomaviikko kohta. Töissä hektistä talvisaikaan ja ei ole viittinyt aikaisemmin pitää lomaa.
Nyt tuli sellainen fiilis et pakko ens kuun lopus pitää viikon paussi.
Mulla otettiin kans varuiks viisarit pois vaikka niistä ei ollut mitään haittaa eikä olleet kipeet tms.
Olis pitänyt antaa olla☺
Uskaltaisko keittää vielä sufeet?
Uskaltaa
Ens vkl vois pitkästä aikaa mennä käymään mökillä
Jatko/täydennyskoulutus mahdollisuudesta tuli tänään soitto. Olipas epäselvää jotenkin kun tyyppi luurin päässä sanoi, että joku soittaa mulle. Noh toivottavasti nappaa niin ei tarvis aina himassakaan istua. Saattais jopa duuni nappaa kun pääsis näyttää, että laitteet pysyy käsissä ja tulee hyvää saumaa.
Tosta paskomisesta puheen ollen, en uskalla mennä slaavikyykkyyn pöntölle, muljahtaa vielä nilkka pöntönreikään eikä saa pois. Sitten joutuu repii paskapöntön irti, että saa apua soitettua ellei just tsägäl ole miniclippi kasipallot menossa.
Metsäreissulla tekee kyllä gutaa kun vääntää booat kyykyssä puun juurelle.
No sepä, ei kans uskalla pöntöllä kyykkiä. Pitäis keksiä tuohon joku ratkaisu. Jos rakentelis jotkut pöntön korkuiset jalkatuet ruukun molemmin puolin.
Rahtari joutunu kans joskus heittään kyykyt metsään, on upeeta, pyyhkiminen ei niinkään, vetää reidet ihan hapoille [emoji23], tarttis metsistäkin löytyä pimppipuhelin
Voi luoja teitin juttuja[emoji23]
Ylhäällä oleva on näköjään joskus puhjennut, en vaan ole sitä aikaisemmin hoksannut. Alhaalla on hammas poikittain leukaluuhun luutuneena, eikä näy. Tästä en ollut tietoinen, eikä ole aikaisemmin vaivannut, kunnes nyt...
Eli taitaa olla jonkin sortin luulotautia tuo jomotus. :thinking:
No viisaudenhampaiden puhkeamisen eteneminen loppuu ihan viimeistään kaksvitosena ja suurimmalla osalla jo muutamaa vuotta aikaisemmin. Laske siitä kuinka kauan se on ollut siellä niinku se on. Röngtenissä olis näkyny jos se ois laho, ja miks oliskaan kun se on jemmassa ikenen alla. Lähes jokaisella on vähintään yksi puhkeamaton tai vaillinaisesti puhjennu viisuri, ja se johtuu siitä ettei niillä ole tilaa puhjeta kunnolla. Ja siks ne vääntyy vinoon ku huussin rappuset. :D Antaa olla siellä vaan, hampaiden poistossa on kuitenkin aina hermovauroiden riski niin ei kannata huvikseen repiä.
Joillain on pizzaperjantai, forkalla kakkapieruperjantai
Pieruntai.
https://youtu.be/Z4WvTCemyRo
Uncle Joey is king of farts
Tälleen ruudun takaa, niin ei haittaa. :)
Meillä on töissä yksi "hauska" heppu, joka päästelee ajoittain ilmoja pihalle naurun kera. Kaveri käy aktiivisesti salilla, ja syö aika proteiinipitoista sapuskaa - hajut on sitten sen mukaiset. Meinannut muutaman kerran sattua "Juhaan" leukaan, kun oikein aktiivisesti paukuttelee...
Oho, vähän venähti. Piti taas katsella live show, jos vaikka pikku hurmoksen riipasis? Hyvää Venäläistä portteria kylmässä, tiedä mikä vtu tuossa on, mutta siinä maistuu banaani, silleen hyvällä tavalla!
On mulla noita laseja joka halvatun maulle, mutta käytän vain oman makuni mukaista lasia:laugh: Melko varmasti mulla oli joku yhtymäkohta tähän:thinking:ainiin prkl, perunat, parhaat perunat mitä olen koskaan syönyt, oli Vaalimaalla! En tiedä missä ne on kasvatettu ja miten, mutta ne oli järkyttävän hyviä ja tää muori myi niitä silloin valtion raja-asemalle! Olen jo vuosia yrittänyt selvittää asiaa!
Lactose intoleranssista, ne testit on ihan lapsellisia. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta niissä mitataan määriä verikokeessa ? Tai ainakin 80-luvulla:laugh: Itse käytän "laktoosittomia" tuotteita, koska en pidä kaikenlaisista bakteereista ja kuitenkin syön maitobakteereita:thinking:siis näitä lactosies syfilis tuotteita, tai sitten luomua. Ei siis kaupan "luomua" vaan luomua suoraan lähteestä. Niinkuin Finduksen filee kalapuikot!
Näitä on kiva lukea heti herättyä[emoji3] sain sentään nukuttua reilu 4 tuntia..en tiedä mikä taas on, kun ei ole nukuttanut tällä viikolla.
Prisma aukeaa seiskalta joten sinne tekemään viikon ruokaostokset☺
Sama, siis huonosti nukkuminen (prismaan en lähe). Mä heräilen yöllä. Nyt kun on ollut pää- ja niskajumi, olen ajatellut sen olevan syynä mutta tiedä häntä.
Ilmeisesti väsymyksen takia mulla on ollut toista viikkoa elohiiri vähän väliä jommankumman silmän lähellä. Hienoa kun näyttääkin sekopäiseltä, kun silmät nykii.
Mulla lähti päänsärky fyssarilla käynnin jälkeen, maanantaina taas uudestaan.
Elohiiri on ollut mun kiusana 4kk [emoji46]Tulee heti, kun stressaa ja ei oo nykiminen ihan pientä..välillä on hävettänyt, kun tuntuu et tuijotetaan.
Ei tuo elohiiri ole pelkästään naisten ongelma, mulla on säännöllisesti silmissä, polvissa, selässä, olkapäissä ja käsivarsissa noita. Eikä ikäkään ole vaikuttanut, ihan samalla tavalla noita oli jo nuorempanakin. Helvetin ärsyttävää vaan kun nukkumaan mennessä esim. selässä nykii. Viikottain elohiiri on useamman päivän ajan jossain, mutta onhan tuohon jo tottunut ja päivisin en enää oikeastaan huomaa koko elohiirtä...
Elohiirtä esiintyy mulla pakaroiden ja takareisien alueella välillä kun istuu tai en tiedä luulen, että joku muu lihasjuttu. Vasemmassa silmässä oli nykimistä aika paljonkin mutta ei nyt kolmeen neljään vuoteen muista, että ärsytykseen asti olisi nykinyt. Saa nähdä miten sitten vanhempana kun eihän tässä olla vasta kuin neljännesvuosisadan ''vanha''.
Mulla joskus harvakseltaan elohiiri nykii silmässä, että tiiän miltä se tuntuu. Mutta mua vaivaa vähän oudompi elohiiri tai elohiiret. :blink: Joskus jos pian kovemman harjottelun jälkeen heittäytyy kotona heti sohvalle tai sängylle lököilemään, niin tuntuu että reisissä on tuhat elohiirtä. Elihiiriltä ne ainakin tuntuu, niinku niitä ois satoja. :blink: Kestää kuitenkin onneks vaan alle puoli tuntia.
Mä en ymmärrä miten jotkut on semmosia leijaperseitä että se perse ei voi olla hiljaa ees ihmisten ilmoilla. :crying: Mistä helvetistä sitä kaasua tulee, kandeisko mennä lääkäriin jos vääntää litrakaupalla kaasua päivässä eikä sitä pysty pidätteleen... Siinä alkaa muuten muiden tehä mieli viedä pihalle ja piestä kerralla ne päivän pierut pihalle nii tartte sit sisällä haistella :rolleyes:
Ainakin nykyään verikokeella tutkitaan että löytyykö se geenimutaatio mikä saa sietämään laktoosia aikuisena vai ei. Jos sitä geenimutaatiota ei ole, niin laktaasientsyymin muodostuminen suolistossa hiipuu teini-iässä. Ja laktaasientsyymi siis pilkkoo sitä laktoosia eli maitosokeria, siihen ei liity bakteerit. :D
Ottaisko vai ei ?
Liite 31977
Aha
Pitsa asiaa, natsisiwan quotro formaggio:worship:
hintaa 1,40€ zipale, kun tulee pari paketissa. Ovat perkeleet piilottaneet ne samaan altaaseen sen puhvelin sperma pitsan kanssa, jota kai kutsutaan mozzarellaksi?
Edit: saunassa on nyt käyty ja sissivaha poistettu, en tiedä kuka täydessä ymmärryksessä voi syödä mozzarellaa? Oikeasti! No naiset tietty, kun ne rakastaa meitä miehiä:love:
Masse yrittää uutta foorumin ennätystä musacornerissa?
Jatkaa vaan... :thumbup: