Jamo, munki mielestä baptisti ;) Poika jatkaa isänsä jalanjälkiä. Pomo se on näköjään pomollakin :thinking:
Printable View
Jamo, munki mielestä baptisti ;) Poika jatkaa isänsä jalanjälkiä. Pomo se on näköjään pomollakin :thinking:
No perskule, pakko kait Se on ny uskoa. Yks hyvä kalakaverini on Kokkolan babtisteja ja häneltä olen saanut vankan käsityksen notta Ylinen olisi helluntailainen. 😁
Noo, ei sinällään minun maailmaani heilauta vaikka olisi mormooni 😃
No samaa paskaahan nuo uskonlahkot on, paketissa vaan eriväriset lahjanarut.
Helluhallista mulle on puhuttu muksusta asti kun niiden tuvan ohi kuljettiin, paappa kun asui siinä lähistöllä :D Mutta sama kai tuo on kun ei tule käytyä edes kyseisessä kioskissa, liikaa vaivaa käyä 2 kaupas peräjäläkeen :)
Puolen päivää eeeriipillä ajeltu diy atopäällä [emoji106]
Pitäis vissiin haudata hetkeksi nuo ostohousut tai laittaa joku esto kirppikselle ja kaikkiin kivoihin kauppoihin. Varautunu henkisesti ja rahallisesti tuohon Gixxxerin uutuuteen, mutta perkele kun polttelis tuo raha käytellä kaikkeen kivaan.
Et sä äSSä usko tota itekkään ;)
God ois postissa haettavissa :yeah:
romanilootaa oottelen, on varmaan iltapäivällä noudettavissa :)
180 wattia ei kestä mikään setuppi :D
Jännityksellä odotellaan, että laukeaako ensin GOD vai zyzzi :lol:..Ei vaan mene jakeluun tyhmemmällä kuten minä, että minkälaista setuppia tuolle kärsii tarjota täysillä wateilla.
Isolla halkaisijalla ja paljon ilmaa niin pystyy varmaan. Kovempi homma on löytää 22mm ato johon menee 4-5mm halkaisijan coilit :D Vai onko se jumalvehkeen tatti 22mm halkaisijalla?
Mua jännittää :eek:
Onhan tuota monet ihmetelly kuinka on mahdollista ajella yli 40W dripperiä. Sitten kun kysytään mimmonen pakka on niin aina se on 2mm tai alle halkaisijalla tehty, semmonen kun kuivahtaa kesteltä äkkiää ja maistuu palaneelle vaikka olis pumpulit kui märkänä. 3mm halkaisija kun kestää kepposesti 100W ilman kuivahtamista niin aattelis että 4-5mm kestää sen täydet 180W. Lyö nyt mittäri väliin ainakin kun kiinnostaa kovasti antaako sen 180W
Kai oot zkyssi lukenut jo kiinan uudesta 260W boxista ;) Saman SMY firman tekemä vähän siistityn näkönen ja tietysti 80w lisöö höpöä, 3 akulla sekin.