No < nuo sääret
Printable View
Nyt on kyllä sen verran houkutteleva tarjous, että melkein voisin unohtaa rouvalle lupaamani käynnin mökille. Tosin tulen siihen iskuetäisyyden päähän Keski-Suomeen, josta voisi sopivasti tarvittaessa puikkasta Kajjaaniin. :rolleyes: "Kultaseni, käyn nopeasti tuossa kylällä hakemassa iltapäivälehdet" :whistle:
I love Apossium! Tai siis tuota kuvaa. Olen alkanut toivoa enemmän opossumiviestejä tuon kuvan takia.
Huom. Vain Pepsi Maxia olen tsuppaillut.
Roskapussin vienti toimii aina:thumbup:
On kyllä mukavaa että olette noin huomaavaisia selityksissänne.
Jaha.. Kemissä mennään, onko Eki hereillä? Vois käydä vertaan meisselit.
Käyn kantamassa kanthalit keräykseen sekä käyttämättömät kloonit, toimii:D
Jaaha, TSUP XI
Koff III
Pitäskö näitten hiipua kupoliin? Pikkasen poskia punottaa, siinä kaikki... Jos huomenaamun korkkais saarenmaalla?
Yhden karpalokinilonkeron säästän huomenaamuun :)
Näistä tulee perinteinen "pöhönä" :)
Kaljalla (ja muilla samanvahvuisilla tuotteilla) saa pöhnän, viinillä ja tiukalla iloisen nousun ja humalan. :thumbsup:
Ja Ponulla & Pirtulla jalattoman fiiliksen :)
Hyvä fiilis & hyvä päivä
Arvaas kenelle ne tuotteet tulee ässä:D
Tuttua tavaraa, kaveri veti jonnekkin 75% tienoille lasivehkeillä ja suodatti paskat pois... Ei erottanu paljoa kirkkaasta viinasta puolella leikattuna. Astianpesukoneeseen pitkällä ohjelmalla ja käyttö normi viinan tavoin ;) Ämpäritolkulla salmiakkikossua tullu tehtyä aikoinaan...
Yks vanha opiskelukaveri tekee erittäin hyvää kotipolttoista, kossu häviää 6-0 sille tavaralle. Tästä asiasta on teetetty niin monta sokkotestiä, että kaikki kotipolttoisen vastustajat, jotka sitä ovat maistaneet, ovat kääntäneet kelkkansa. Ainoa huono puoli siinä tavarassa on se, että nykyään täytyy matkustaa 600 km, jotta sitä saa.
Aika harva nykyään enää pontikkaa tai pirtua tekee
Samoin varmaan viinien ja olueiden tekeminen vähentynyt paljon
Minkä takia porukka edes enää vääntäis...
Aikoinaan tehdastyöläisen piti tehdä lähes 3 tuntia töitä kossupullon hsnkintaan (70-luvulla).
Nykyään kaupan hinnalla ~tunti ;)
Ja virosta saa kaljakopan/litran votkaa alle tunnin keskipalkalla [emoji33]
Ei enää ns. tarpeeseen vaan harrastusmielessä. Bulkkiviinaa ja kaljaa saa kaupasta jo niin halvalla, että sitä ei kannata itse tehdä. Tietenkin tähänkin löytyy poikkeuksia porukasta, joka tilaa Saksasta halvinta humppakuutiota ja bisseä ihan vaan siksi, että se on halvempaa kuin Suomessa. Myönnän, itsekkin olen tilannut Euroopan puolelta viskiä ja viinejä, mutta ne on olleet sellaisia, joita ei Alkon valikoimasta löydy. Barolot viineistä ja pienten skottituottajien viskit ja grappat varsinkin ovat olleet tällaisia.
Ei se määrä vaan laatu [emoji173]
Sama homma, ulkomaan reissuilta lähinnä laatuviinejä & viskejä tullu otettua matkaan, paitsi viimex viime reissulta lonkeroo kun peräkärryssä oli tilaa...
Lonkerohan on suomalainen klassikko, jo vuodesta 1952. :thumbsup: Saunan päälle joskus lonkku tai pari tekee ns. eedvarttia. Ainoastaan kuitenkin handelin lonkero, Kurkot ja muut saa kaataa mun puolesta viemäriin. Brandylonkero varsinkin osuu ja uppoaa mun makuhermoihin.
"Niinkauan, kun minä olen elossa ja johdan tätä kusiluolaa, ei yksikään mies tai nainen koske siideriin pitkällä tikullakaan eikä varsinkaan Olvin Kultalonkeroon.":lol:
https://www.youtube.com/watch?v=Ijw6drq_PLY
Tämä on se asia, jota olen joskus yksin peiton alla pimeässä miettinyt. Miksi virolainen olut on paljon maistuvampaa ja siinä on enemmän luonnetta kuin suomalaisessa normilagerissa? Varsinkin Sakun Tumet ja muut ei-ihan-bulkkikama on aikapaljon luonteikkampaa kuin Olvin normikeppana. Jostain tuli mieleen, että Tallinnan hansakaupungin historialla voi olla jotain vaikutusta. Mene ja tiedä.
Huomenta Höyrypäät.:)