Onko popparit jo valmiina..täällä kuohuu kohta[emoji38]
Printable View
Jospa sitä yöllä lähtis töihin...
No siis..kyllä mä tykkään mut usein käy niin etten löydä sitä mitä juuri haen, oon tosi tarkka siitä mitä haluan[emoji38] tänään yllätin itseni ja ostin nahkatakin, onneksi oli 50% alennus.Tyylikäs lyhyt mallinen just kesäksi..tuoksuu hyvältä js ihanan pehmeä[emoji7] kirkkaan keltainen huivi,kangas kengät ja keltainen huppari.Ainoa mikä jäi potuttaa, olisi ollut vinkeet guessin tennarit kirkkaan punaiset 40€ mut ei ollut kokoa[emoji20]
36[emoji57]
Minä olen valmis laittamaan paviaanit järjestykseen jos näin meinaa käydä
http://1.bp.blogspot.com/-nQg1mNihgw...eyd8o1_500.gif
Samaa vikaa, zkys juuri sanoi kun etsin rantasandaaleita, että Suomesta ei löytynyt eikä Turkista löytynyt mieluisia, että ollaan nähty maailman kaikki sandaalit tai ainakin 5 km rivi niitä ja mitkään ei kelpaa. Laukut ja kengät vasta hankalia onkin... :laugh: Välillä lähden tyhjin käsin isoistakin kauppakeskuksista pitkän pyörimisen jälkeen kun MIKÄÄN EI VAAN KELPAA. :rolleyes: Mua jäi kanssa harmittamaan kun näin ihania mustia pinkeillä nauhoilla olevia Björn Borgin tennareita just viime reissulla, mutta niistä oli vaan kaks paria jäljellä eikä kummatkaan tietenkään mulle sopivia. Ehkä etsin ne jostian nettikaupasta.
Joo mä olen tällänen pikku akka muutenki ja sen takia kova uhoomaan[emoji38]
I like your style, mä hoitelisin kans katanalla miehet[emoji38] kyllä harvoin tulee se TON MÄ HALUAN!! tiedät tunteen kun näet jotain kaupassa ja rakastut heti..sitä käy harvoin[emoji1] mullahan on oikeesti ihan tumman ruskeat hiukset, mutta tykkään punaisesta ja nyt ne on sellaset joten vaatteiden väri menee sen mukaan eli sinistä, vihreää, keltaista...sopii punaisen tukan kanssa, mutta myös ruskean kun haluan oman värin takaisin[emoji4]
Kuka nyt ei haluaisi aina joskus hoidella miehiä, katanallakin. ;) Kill Billit lukeutuneet mun lempielokuviin jo teinistä lähtien. <3
Joo sama juttu, "se oikea" iskee jo kaukaa silmään kaupan hyllyltä tai vaaterekistä ja sitten se on saatava, hinnasta viis. :rolleyes:
Miten joku ihminen vois olla firma :confused:
Ei kai sitä ole koskaan ääneen sanottu, muuta kuin rivien välissä.
Emt. Ekaa kertaa tuossa viikon loppupuolella törmäsin aiheeseen, kun sinua kutsuttiin rouva vapetaloksi. Liekö ei ole tarpeeksi sitten kiinnittänyt huomiota aiemmin. En sinäänsä tiedä onko sillä juurikaan merkitystä, koska vaikka aika värikäs forumpersoona niin en usko, että siellä pulloihin räitään.
Vähän kyllä toisaalta arveluttaa vapetalolta mitään tilata enää, tiiä mitä omia aineksia kyssi sinne sekaan vatkaa:thinking:
Vatkuti vatkuti[emoji38]
.
.
Älkää nyt kiusatko toista[emoji51]
Älköö huolestuneet kansalaiset murehtiko, ei se zkyssi itse sekoittele kun ei se osaa. :lol:
En kai minä ainakaan oo (muistaakseni) käyny vittuilemassa muiden kauppojen ketjuissa, jotain muuta oon kyllä voinut kirjoittaa. Aiheena sinänsä melko mielenkiintoinen, oon tätä myös itse miettinyt. Oon sitten tullu siihen tulokseen että ainakin jotain voi kirjoittaa kun kerran samalla harrastaa höyryttelyä ja harrastais vaikka olis kokonaan eri alalla.
Minunkin mielestäni se on kyllä poikkeus http://www.indusladies.com/forums/at...y-clapping.gif
.
Onpa taas ollut kaikenlaista touhua viikonloppuna ettei ole täälläkään pahemmin tullut lueskeltua/kirjoiteltua. Hetkisitten saavuin kotiin. Kai kohta tarvis alkaa koittaa nukkumista et huomen jaksaa taas aamulla lähtee töihin.