Vs: ECigWizard kokemuksia
Tänään tilasin ekaa kertaa täältä, tilaaminen ja maksaminen oli helppoa. Olisi vaan kannattanut katsoa sähköpostiin ennen tilausta niin olis saanut 15% alennusta, noh tyhmästä päästä kärsii koko ruumis tai tässä tapauksessa lompakko :D Onneksi tilaus ei ollut iso/arvokas niin ei tuota säästöä sitten ihan hirveesti olisi tullut...
Nestetäydennyksistä ei ikävä kyllä ole vielä mitään mainitsemisen arvoista :(
Ja FotW nesteitä koitetaan taas startata piakkoin (kunhan nesteitä saadaan lisää pulloihin)
Niin tuo Delivered meinaa sitä, että paketti on vasta tällöin lähtenyt?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
savuttaja
Niin tuo Delivered meinaa sitä, että paketti on vasta tällöin lähtenyt?
':Delivered' ei meinaa mitään. Se on vain tietokannan automaattisesti luoma päivitys (don't ask - don't know why).
'Shipped' = Tilaus lähetetty.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eCigWizard
':Delivered' ei meinaa mitään. Se on vain tietokannan automaattisesti luoma päivitys (don't ask - don't know why).
'Shipped' = Tilaus lähetetty.
Selvä. No harmi ettei saanut vkl uusia nesteitä vaikka oli jo maanantaina paketti matkalla. Varmaan Itella Suomen päässä kussut nilkkoihin.
Ne muutamat tilaukset jotka olen tehnyt on kiertänyt maapallon kahdesti, aivan tuskaisen hitaasti tullu romut laatikkoon.
Olen ollut yhteydessä ja saanut nopean ja ystävälisen vastauksen. Postin hitaudesta ei voi osoitella eCigWizardia sormella, näitä sattuu - ja yleensä mulle :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
VaperMan
Postin hitaudesta ei voi osoitella eCigWizardia sormella, näitä sattuu - ja yleensä mulle :)
"Taking one for the team" 8)
https://dl.dropbox.com/u/11701671/eC...fortheteam.jpg
Yakousein kuvassa onni on juuri potkimassa meikäläistä. :D
Kiitokset jälleen nopeasta toimituksesta ^^ :esmoke:
^Samaa minäkin, eli kiitos nopeasta toimituksesta. Paketti tuli hyvin jopa tänne "keskelle ei mitään" :)
25.8 tilasin satsin eikä vielä ole kuulunut mitään. Tila-kohta näyttää olevan tyhjä ja nyt kun tarkemmin mietin niin ei tainnut edes tulla mitään tilausvahvistustakaan sähköpostiin, paitsi PayPalilta. Rahat on lähtenyt tililtä. Mikä neuvoksi?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kalis
25.8 tilasin satsin eikä vielä ole kuulunut mitään. Tila-kohta näyttää olevan tyhjä ja nyt kun tarkemmin mietin niin ei tainnut edes tulla mitään tilausvahvistustakaan sähköpostiin, paitsi PayPalilta. Rahat on lähtenyt tililtä. Mikä neuvoksi?
Viestiä aspaan - maksu jäänyt limboon most likely (jotain yhteyshäikkää maksun aikana).
cs@ecigwizard.com - maksupäivä ja vaikka PP:n maksunumero jos se kuitenkin löytyy.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Viestiä aspaan - maksu jäänyt limboon most likely (jotain yhteyshäikkää maksun aikana).
cs@ecigwizard.com - maksupäivä ja vaikka PP:n maksunumero jos se kuitenkin löytyy.
Kiitos. Ymmärtääkös ne tuolla suomea vai pitääkö yrittää vääntää mun heikkoa enkkua :D?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kalis
Kiitos. Ymmärtääkös ne tuolla suomea vai pitääkö yrittää vääntää mun heikkoa enkkua :D?
No siinäpä vasta arvuutus ::)
Kun sivusto on käännetty, ASPAkaveri pomppii foorumilla sohlottamassa Finskiä (kuin myös live chätissä).
Niin kai se sama sankari sieltä ne viestitkin lukee O wait.. Sehän olen minä :o
*Viestiä odotellessa* :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kalis
Lontoo, Saksa ja Suomi luonnistuu cs@ (samat kielet, ku millä sivustokin käännetty).
Nyt ei näytä hyvältä; kahdessa viime tilauksessa kummassakin 30ml pullo ruhjottu rikki ja ja kirjeet läpimärkinä. En väitä, että ne olisi rikkinäisinä pakattu, mutta kustinkestäviä paketteja herrat eivät näköjään osaa askarrella. Ei ole paljon järkeä tilata velholta sinänsä hyviä liemiä, kun niitä ei saa kotiin asti.
Ajattelin koittaa tilausta vielä viimeisen kerran, mutta jätin sen, koska suosikkejani Premium Ciggaweediä ja Gummy Bearsia ei saa haluamissani vahvuksissa ja pullokokoina. Valikoima ei näiltä osin ole ollut ajan tasalla pitkään aikaan.
Mitä tämä oikein on? Ei osata pakata lähetyksiä eikä saada kysyttyä tavaraa myyntiin.
Hiukka hatuttaa! Asiakkuutta löytyisi jos palvelu pelaisi.
Kusti polkenut sun pakettias. Mulla kertaakaan ole tullut ryttyisiä pulloja, mikä kyllä saattaa olla hyvää tuuriaki.