Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
^Jos vaikka käärii meshin silican ympärille? :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^Jos vaikka käärii meshin silican ympärille? :D
Onko kukaan muuten oikeasti kokeillut? :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Miksi meshiketjussa silicaa kaivataan?
Minäpäs sain Somniumiin ihan toimivan setupin viimein. Provari tosin vilkuttelee välillä E1 ja E2 ja joskus joka E8. Mutta seuraavalla painalluksella kuitenkin taas tulee höyryä.
Nyt alkaa maku hiipua MapleWoodista. Meneeköhän mesh tukkoon? Kartot tuo liemi ainakin tukkii nopsaan.
E1 meinaa, että setuppi vetää oikosulkuun ja E-kakkosesta pääsee eroon, kun tiputtelee voltteja. E8 tulee itselle yleensä vain jos setupin teko on mennyt täysin reisilleen ja kaikki mystiset viat on iskeneet päälle samaan aikaan.
Oma kokemus on, että ne liemet mitkä pilaa karton nopeasti, tukkivat myös meshin tavallisen äkkiä. Coili pois, pari kynttiläpolttoa meshille ja uus coili ympärille, niin alkaa taas rokkaamaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
esmoke
puff
joku muu.
Etsivä löytää.
Ebaystä itse tilasin.
Tässä hyväksi todettu silica kauppa. Ainakin itse suosin.
http://www.zivipf.com/
hänen ebay sivut kannattaa tsekata
Onko nuo silicat tuola tavallista laadukkaampia? Vaikuttaa aika kalliilta. Sen sijaan tuolta sais halvalla 0.22mm kanthalia, se vois olla aika hyvän kokosta, 0.2mm jäi kokemukset että olis hitusen liian ohutta ja 0.3 on taas melkosta rautalankaa ja pieniohmiseenkin saa 5-7 kieppiä laittaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
sir^
Onko nuo silicat tuola tavallista laadukkaampia? Vaikuttaa aika kalliilta. Sen sijaan tuolta sais halvalla 0.22mm kanthalia, se vois olla aika hyvän kokosta, 0.2mm jäi kokemukset että olis hitusen liian ohutta ja 0.3 on taas melkosta rautalankaa ja pieniohmiseenkin saa 5-7 kieppiä laittaa.
En tiedä mihin vertaat. Laadusta en tiedä. Itse tykkään, venäläistä punottua en ole kokeillut mutta tämä on paras mitä itellä tullut vastaan.
Minun mielestä 3mm silicaa 15€/10m on halpaa kun makkara!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jonihot
Onko kukaan muuten oikeasti kokeillut? :D
Check. Ei maksa vaivaa kokeilla :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Late
E1 meinaa, että setuppi vetää oikosulkuun ja E-kakkosesta pääsee eroon, kun tiputtelee voltteja. E8 tulee itselle yleensä vain jos setupin teko on mennyt täysin reisilleen ja kaikki mystiset viat on iskeneet päälle samaan aikaan.
Minäpäs sain nuo kaikki aikaan sillä yhdellä setupilla peräkkäisillä imaisuilla. Tehkääs perässä. :D
http://www.finnvape.com/product/260/...astuslanka-20m mitäs mieltä ootte tuosta onko tuo hyvää kanthalia vaikka didiin ?
Ihan hyvää lankaa, itsellä myös käytössä, tosin käytän sitä kaksin kerroin mm DID:iin. Yksinään se palaa aika helposti poikki, tosin taitaa muutkin 0.20 langat mennä poikki hotspotin kohdalta.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rotax
Ihan hyvää lankaa, itsellä myös käytössä, tosin käytän sitä kaksin kerroin mm DID:iin. Yksinään se palaa aika helposti poikki, tosin taitaa muutkin 0.20 langat mennä poikki hotspotin kohdalta.
tällä tavalla http://www.youtube.com/watch?v=H-_LFbQK778
Liekkö tuuria, mutta en ole koskaan saanut 0.2 lankaa poikki. Kaksinkerroin laittamalla saat matalemman vastuksen, mutta jos käytössä VV-laite, niin yksinkertainen lanka rokkaa parhaiten. VV-laite vaatii korkeamman vastuksen, sillä usein virtarajoitin tulee vastaan matalilla ohmeilla.
Juu jotenkin noin. Tulee aika rouheat tehot: modattu Bombshell + DID tuoreella akulla:
Linear Vin = 3.633 V
Iave = 5.187 A
Pave = 18.844 W
Resistance = 0.600 ohm
Diablossa mulla on samanlainen setuppi. Jää suurin osa VV-laitteista (ml ProVari) toiseksi :D
Tuollaisilla tehoilla alkaa itellä jo nuo Inan litkut ainakin maistumaan jo aivan hirvittävälle, tuntuu että kestäis enempi sellasta 14-16W tehoja parhaiten. :P
Jää toki, mutta noilla wateilla aika siitä, kun akku alkaa yskiä siihen, kun se venttaa ei ole hirveän pitkä.
Kyllä noissa AW 18650 kestää sen tankillisen eli 4-5ml höyrytystä. Uusi akku käyttöön ja nesteet sisälle samalla vaihdolla :D
Itse ainekin saanut parhaimmat höyryt juurikin mekaanisella modilla semmosella 0,8ohm setupilla. Ja vaikka se akkujännite laskee niin imo pieksee silti monet VV/VW vehkeet mennen tullen.
Samoin. ZAP+ProVari-yhdistelmäkään ei vain tuota niin hyviä höyryjä kuin esimerkiksi Diablo tai tuo edellämainittu Bombshell + DID-combo. Muut käyttövempeleet ovat P+ Somniumilla ja GUS22 Cobralla.
VV-vehkeet käytännössä häviää aina (hyville) mekaanisille modeille mitä genesiksiin tulee, mutta kyllä esim. Provari + Somnium combolla sai helposti sinne 14-15W tuntumaan missä mielestäni kohtaa kokonaisuus parhaiten ja saa kaupanpäällisinä reguloinnin. Lavatubeilla ja kavereilla en sitten siihen puuhaan lähtisikään.
Kun on tullut maistettua Bombshell-parhautta melkein 19W:llä niin ProVarin 15W ei enää tunnu miltään :( Oma ProVari + ZAP laitteisto on toistaiseksi lainassa työkaverilla aloituslaitteena, kun se oli ns. joutilaana. Penelopekin kerää pölyä laatikon pohjalla...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
En tiedä mihin vertaat. Laadusta en tiedä. Itse tykkään, venäläistä punottua en ole kokeillut mutta tämä on paras mitä itellä tullut vastaan.
Minun mielestä 3mm silicaa 15€/10m on halpaa kun makkara!
Niin no putoshan se hinta aika paljon kun otti isomman erän. Tilasinpa sitten tuolta silicat, sekä 50m canthalia, pitäs saada loppuiäks setuppeja :esmoke: