Tuittu hommaa ehdottomasti Turkista kynnet ja esittelee ne sit. Osaiskoos ne sit tehdä tommosia pupusiakin? [emoji4]
Printable View
Tuittu hommaa ehdottomasti Turkista kynnet ja esittelee ne sit. Osaiskoos ne sit tehdä tommosia pupusiakin? [emoji4]
Kyllähän etelässä kauneus tsydeemit on edukkaita, itse en ole koskaan missään sellaisissa käynyt.Kannattaa tuittu käydä kokeilemassa [emoji3]
Mun pitäis oikeesti imuroida jajaja....käydä kaupassa ostaa sata kiloa ruokaa, ei nyt huvittais millään [emoji51] huominen menee leipoessa ja muun sälän duunaamisessa ja la juhlitaan...mietin vaan miten selviän vuoden päästä kun kaksoset saa valkolakit [emoji38] jos ei tänään tuittu ehditä jutskaan niin toivotan teille oikein hyvää matkaa! nauttikaa lomasta, syökää ja juokaa hyvin ja rakastelkaa paljon! PUS PUS JA HALEJA TÄÄLTÄ [emoji173]
No eipä ole hinnalla pilattu! :eek: Pitää pistää harkintaan, vaikka mulla kasvaa ihan omasta takaa jos vaan annan sellaset sapelit että niillä puhkoo silmän vahingossa vaikka hevoselta. Joskus huseerasin hevosen kanssa jotain ja pidin sitä päästä kiinni ja hevonen puolestaan huseerasi päällään. Koni sitten tökkäsi silmänsä omatoimisesti mun etusormeen, muistan ikuisesti miltä tuntui kun sormi upposi lämpimään ja kosteaan (:lol:) luomen ja silmämunan väliin. Onneksi mulla oli silloin lyhyet kynnet eikä hepalla tullut simmu kipeäksi ihme kyllä. Tallilla oli silloin hevonen jolta oli toinen silmämuna kokonaan poistettu, kuoppa vaan, se oli tökännyt kanssa silmänsä johonkin tikkuun joskus. Vaati kyllä ratsastajalta 110% hereillä oloa ja hevoselta yhtä kovaa luottoa ratsastaessa, varsinkin laukatessa. :D
Olikos toi viimenen lause tuitulta vastaus mirun totemuksen loppuun :D
Jaa, ne saattaa olla kyllä todellakin esittelemisen arvoiset kun menen mun rallienkulla tilaamaan pupukynnet turkkilaismatamilta jolla myös välttävä englanti... :sneaky: :lol:
Kiitos <3 Tuun takas ainaki 10 kiloo painavampana jos siellä ne ruuat on oikeesti niin luksustasoa mitä kuvissa :laugh:
Suattaapi olla... :D
Elekieli kunniaan! Menet ja heiluttelet käsiä pään päällä, hyppelehdit ku jänö ja etuhampaat esillä vähän maiskutat niin luulis turkin rouvan tietävän [emoji23]
Hei nyt joku pro saippuakupla ohje esille kiitos [emoji106]
Muumikuplia. Eiks ne mahlaa laittanu sekaan [emoji1]
50/50 vettä/vg ja saippuat päälle, tai kai sen saippuan pelkkään vgseenkin voi sekoottaa :D
Seos väärä pallot hajoo heti mutta jos saa puhalletua ei mene rikki edes soralla [emoji33]
Jaa, Tuittu&Pörri kombo lähtee katselemaan kuutamoa käsikädessä...hyvää matkaa :)
Liite 22349
Liite 22350
http://i.imgur.com/jaNAJwF.png
Molemmissa pulloissa Sannan sitrusta, saman verran niksaa mutta eri lähteistä. Mistä johtuu moinen väriero?
Vasen Vapetalo oikea M&M ?
Vasen Vapetalo (0.5ml niksaa tuossa määrässä) ja oikealla Pink-mule (2ml niksaa)
Kurkkutuntuman perusteella ollaan aika lähellä sitä luvattua 100mg/ml