Sitäpä se varmasti onkin.. Ei kai se auta muu kuin uusi boge paketista. En vain ymmärrä miksi ei ota kontaktia, kuitenkin eGon päässä ottaa kyseinen boge kontaktin, ja toinen boge ottaa myös kontaktin MVP:ssä.
Printable View
Voit koittaa jollakin liikutella modin + napaa jos auttais. En tiiä kyllä voiko ton mvp:n napaa liikutella kun en oo koko laitetta koskaa nähny
Mvp napa liikkuu samaan tyyliin kuin perus egoissa, eli hyvin voi nostaa. :)
Ei säädetä sieltä modin navasta ensimmäiseksi!
Myös höyrystimien napaa voi ja yleensä suositeltavaa onkin nostaa ensimmäiseksi.
Toiseksi riippuen toki Egosta tuon Bogen vastus voi olla päin prinkkalaa. MVP ei anna tulittaa, mutta Ego antaa.
Jossain vaiheessa tulee varmasti eteen jonkun modin hankkiminen, joten laitetaan jo valmiiksi kysymystä asiasta :)
Eli mikä kombo olisi sellainen, että olisi helppo käyttää, mutta saisi ns. perusvehkeitä paremman kokemuksen?
En siis halua tässä vaiheessa askarrella itse sen vaikeampia hommia, kuin esim. Protankin aton vaihto on ;)
Mekaaninen modi ja silica- ato. Vaikka kayfun lite atoksi.
Provari ja Kayfun. Helppo ja paras(?)
Provari oli jo valmiiksi mielessäkin :) Kayfun on ihan uusi tuttavuus, pitää googletella millainen vehje on kyseessä.
Unohtui sitten ne kriteerit?:D
Eihän se homokiva kovin haastavaa ole, mutta kynnys atopään vaihdon jälkeen on iso.
Mitä tulee OPn kysymykseen ei oikeastaan ole tuon Pro Tankin jälkeen kuin ne paremmat drippiatot mikäli parempaa hakee, jolloin se olisi REO ja EM510.
Mulla nyt vasta ensimmäinen viikko menossa tätä harrastusta, joten ei vielä uskalla kovin hankaliin setuppeihin lähteä :D
Tällä hetkellä tuntuu, että noilla protankeilla ja vastaavilla pääsee aika hyviin höyryihin, mutta ymmärrän toki, että parempia on tarjolla :D
Ei kuitenkaan siis ole kova kiire vielä sen suhteen.
Eikä välttämättä edes tarvi Pro tankista päivittää, siinä on kohtalaisen täydellinen höyrystin.
Toki aina löytyy parempaa ja hifimpää jne, mutta kannattaa tehdä se linjaveto tupakkakorvikkeen ja harrastuksen välillä.
Korvikkeeksi ei Prota parempaa tarvi, mutta harrastus/keräily sitten asia erikseen.
Miten muuten mahtaisi toimia modin kanssa joku DCT tankki? Vai menisikö modi hukkaan, kun mulla on noita ego vv akkuja jo 3kpl.
Katselin,että Puffilla ainakin oli paketti, jossa modi, dct, laturi ja akku. Vaikutti riittävän helpolta ;)
Pro tankkiin verrattuna ei kannata, maksat vain huonommasta suorituskyvystä.
Ego-akuille jo aiemmin mainittuja minejä ennemin.
Kyllähän se harrastuspuolikin kieltämättä kiinnostaa ;)
Ei vaan osaa/uskalla vielä kovin vaikeisiin juttuihin lähteä. Eli pitää koittaa miettiä, että mikä olisi seuraava askel näiden protank / ego vv kombojen jälkeen, että ei menisi heti liian vaikeaksi :D
smokin RDA olis edullinen ja aika helppo itserakenneltava drippailuato ensimmäiseksi. Tuohon kun setuppi onnistuu niin tulee sen verran muhkea ja maukas höyrypilvi että pyyhkii kyllä lattiaa kaikilla Kangertecheillä.
Niin kuin Trolli sanoi niin korvikkeeksi kyllä varmasti riittää peruslaitteetkin, ei ne niksan himot lopulta sen paremmin lähde hyvällä high end laitteistolla kuin esim. jollain ego + evod - kombolla. Ja itse ainakin olen sen verran herkkuperse että jos jotain perkeleen hyvää pitää saada niin ei sitäkään puolta saa jollain huippumaukkaalla höyryllä tyydytettyä vaan kyllä se on marssittava hakemaan se ihan aito suklaaleivos tai nallekarkkipussi.
Kyllä se kartotankkikin kannattaa olla olemassa jos ja kun hermot saattaa mennä muihin laitteisiin, kartot toimii aina!