Eilen OAJ.n risteilyllä iskelmäbaarissa höyryttelimme yhdessä ja vertailimme kokemuksia. Sinulla oli vamo ja evod. Taisimme olla laivan ainoat.
Printable View
Eilen OAJ.n risteilyllä iskelmäbaarissa höyryttelimme yhdessä ja vertailimme kokemuksia. Sinulla oli vamo ja evod. Taisimme olla laivan ainoat.
Jokohan osuis, tänään klo 13.20 Siltamäki, nousit bussipysäkille (Stadin suunta) höyrytin kädessä, pitkähiuksinen uros, musta nahkapusakka. Mä olin siinä pysäkin takana odottamassa tytärtäni, joka jätti siinä mulle pienen tyttöpotilaan hoitoon. Käpöteltiin ohitsesi kohden koulua, en kerennyt vaihtaa sanaakaan, kun piti pieni potilas saada äkkiä lämpimään.
Ajattelin jo että joku on mut bongannu, mut eipä sitten.
Aika paljon näkyy höyryttelijöitä siltamäki-suutarila alueella.
Kannuksessa kitinvaparilla jonkun teräksenvärisen pötkylän kanssa vetelit 5-10 min sitten, vedin sillä hetkellä tosin analogista (hyi minä!) mutta meinasin vilauttaa auton ikkunasta modia ellei auto olisi ollut täynnä. Tunnistaudu!
Tuli äsken flashbacki n. 1.5vuotta takaperin tapahtuneesta kohtaamisesta kun olin vasta muutaman kuukauden höyrynnyt, tapahtuma paikka Tampereen hervanta, parkkipaikalla olin autolla vamomiekka kourassa kun tulit jutuille, hevaliin olit muistaakseni matkalla. Juteltiin tovi ja kyselit sillon olenko forkalla, vieläkö pyörit täällä? :D Rupesi häiritseen sen verran että oli pakko kaivaa asia esille.
Tunnin sisällä 4 höyryttelijää bongattu.
Länsi-Pasilassa, olisiko ollut Maistraatintorin pysäkillä, hyppäsit 7A-ratikkaan. Boksi ja hyvin höyryävä clearo/tankkiato.
Pasilan aseman ratikkapysäkillä nuorehko jantteri, kädessä hopeanharmaa putkimodi + tankki.
Elimäenkadulla menit kaveriporukassa todennäköisesti lounaalle, pienehkö boksi + pienehkö tankki.
Hattulantien ratikkapysäkillä kourassasi varmaan Subtank Mini punaisella lasitankilla. Taisit hypätä 1-ratikkaan.
Kajaani tänään. Kaksi jonnea käveli lyseolta Cittarille ja toinen puhalteli isoja pilviä. Oliko ikää, onko lupa käydä välitunnilla kaupassa?
Hei sinä, joka puhaltelit näyttäviä pilviä Rukalla. Kello oli noin 15 vaille 10, ilmoittaudu.
Tässä tänään vähän ennen 15 Linnunlaulun sillalla (junaradan yli menevä kävelysilta lähellä Töölönlahtea) oli ihan Jauhiksen näköinen heebo. Tai sitten näin omiani.
Kalpan pelissä pihalla näin tänään jopa KOLME höyryttelijää :o
Tänään (eilen) iltapäivällä Manskulla Dunckerinkadun matkamuistokaupan edessä höyryttelevä herrasmies, kädessä musta Nebox.
Apossium bongattu tänään klo. 14 aikaan Vape reseptien loungessa.:smoke:
Välillä tulee käytyä kahvilla siellä, kuten myös tänään. Piti sitten lähteä takaisin töihin, kuten paikanpäällä mainitsinkin...
Erittäin viihtyisä paikka ja ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta. :p
Sinä Joensuussa autosi parkkeerannut valmetin takki päällä ollut vapottelija tunnistaudu! Selitot kaverillesi kuinka kännykällä saa ostettua etänäkin lisä aikaa parkkiin
25.päivä Sinisen Laguunin ovella havaittu höyryttelijä! Itekki siinä muutaman imasun vetelin, mut ko oon nii epäsosiaaline ihmine ni en juurikaan tuntemattomille höpöttele. :D Foorumilaisia?
SINÄ kuka olit juuri äsken Porin Prisman parkkipaikalla urheiluautolla LAPSIPAIKALLA ILMAN LASTA vedit puku päällä sikaria
MINÄ olen se kuka sai sinut yskimään höyrystimelle HÄPEÄ ja opettele ajamaan normaalille paikalla jos lapsi EI ole kyydissä
Tänään viittä yli kolmelta lampsit kauhajoen cittariin ja pölläkkä kävi. Minä istuin autossa ihailemassa vapemailissa tulleita rosteriputkia.