Mä oon tipahtanut kolmospallille, ennen olin muistaakseni ykkönen. :sneaky:
Printable View
Mä oon tipahtanut kolmospallille, ennen olin muistaakseni ykkönen. :sneaky:
Luupilla on bullshit -meter jossa meidät kaikki on rankattu. Punaiselle kun menee niin käyttäjä häviää jälkiä jättämättä..
:o
Taas samalla on kyllä aika jäätävä viestejä päivässä luku, 39,98 :D Ei mene pitkiä aikoja enää että mennään trollin ohi kokonais määrässä :D
Taitaa mulla olla joku reilu 7/päivä...
Ennen kaikki oli toisin :( Jasseria kyl ikävä tänne, miehellä riitti juttua viikonloppusin esan kera ihan riittävästi :)
Jasserihan alunperin kokkolalainen ja yhteisiä tuttujakin löyty, taitaa nykysellään vaan höyrytellä ihan omiks iloikseen. Hieno mies!
Eipä tuo paljoa ole päivässä.:whistle:
No nyt Metsästetään kalojakin jo.:thinking:
TSUP VII
Koff III part I [emoji33]
Jasson pitää hiukan kiriä, jos ei halua kaappiin piiloon.:sneaky:
Mitä pitää tehä ku nyt iski kauhea väsymys päälle mut samaan aikaan joku ihme ADHD?
Ei oo kaappia, pelkästään yläparvi... Rupee poskia punottamaan ja pieniä oireita alkavasta humalatilasta ilmaantumaan :) Lämmitin pohisee nokan edessä ja parvella "hieman" lämmin. Lattiapinta-ala mökissä n. 7,5m2 :) Parvi saunan päällä joten huomen illalla ei tarvi mökkiä lämmittää kun piippu menee parven keskeltä läpi :)
Nyt tulee laitteita siihen tahtiin että vaikka kaiket päivät päivystäs kiinansivuja ei pysyis perässä.
Esim. Kuinkas monta "Atlantis-luokan" clearoa on nyt myynnissä tai julkaistu ? Atlantis, Kangerilta.. 4 erilaista ?, Melo, Delta II, Smokin härpäke.., Arctic, v.... pää hajoaa..
Mistä te juttelitte sillon aikanaan ? Slotataanko karto kahdella vai 4 reiällä ? Ja kauhee sota Boge-miesten ja Smokiin loikanneiden välillä. ?
Oli vähän toisenlaiset jutut... Päällimmäisenä halu auttaa ja jeesiä porukkaa. Tietty pioneerit raportoi kaikista uutuuksista koko ajan. Oi sitä aikaa kun silica rupes lyömään läpi, maksoin 500€ GGTS+ODYSSEUS V2 setistä aikoinaan huutokaupasta eikä tuntunu missään :) Papsia osteltiin kickin kera about 200€ myös huutokaupasta kun mistään ei saanu tavaraa suoraan ostamalla. Helppoa se on nykyään [emoji106]
Ajat muuttuu ja miehet/naiset sen mukana. Hienoa et on tullut pysyttyä mukana näin kauan ja uskon et kaikkea ei oo vielä nähty ;)
syäkää d vitskuu. ja kaljanmaksaöljyy. mailma pelastuupi. :esmoke:
Nyt ostat iStickin ja Nautiluksen ja tuuppaat nesteet sisään.
Silloin oli höyryjen saaminen varmaan monella työn ja tuskan takana. Apuva kyseltiinkin varmaan enemmän. Hyvähän se että laitteet toimii nykyisin. Jos minun tarvis jollain 650mah Ego härpäkkeellä (saati sitten 510) olla ilman röökiä.... no, ehkä se onnistuisi, 36mg saattas riittää...
Sveitsillä on hyvännäkönen maalivahti :love:
http://i.imgur.com/eOwkm0O.jpg
BFF melkeen loppu [emoji33]
Toivottavasti uus paketti saapuu pian.
Kohta kehitellään oma BFF.:thinking:
Kaffemaun kanssa ollut pikkuisen hakemista.:facepalm: Widu et teettää töitä.
oispa hikistä sveitsin maalivahdin alasuojaa :blushing:
Juuri näin [emoji106]
Silloin alus vedettiin yleisesti 18-24mg nesteitä kartoilla, joka askel mitä oon ottanu niin karkeesti puolittunu niksat aina.
Ei paljoa tehty ite sekotuksia, yako tulee ekana mieleen ja jalippo jotka sekotteli litkuja itse. Halpaa se oli siihen aikaan ku menekki/päivä oli jotain millejä ;)
Suunta parempaan/ helpompaan menee koko ajan eteenpäin, ennen piti olla pikku"guru" et pysyit hyvissä höyryissä...
Höh, tein animoidun avatarin ja sitten tämä ei edes liiku
minua on huijattu
Eikös mokke kelpaiskaan.:thinking:
Kyllähän mä siinä onnistun. Aikaa se vaan ottaa.:thinking:Päätin etten luovuta.
Höyrypää ja Ässä:
Työ vedätte tota BFFää all-day-vapena ? Huh. Täytyy jättää vissiin kokeilematta koko litku, ettei käy lämärille huonosti. :)
OU JEE