Kysyy aina Sunnuntaisin, et teenkö sille Lättyjä.:love: Yleensä ei voi olla tekemättä.:)
Printable View
Kysyy aina Sunnuntaisin, et teenkö sille Lättyjä.:love: Yleensä ei voi olla tekemättä.:)
Kesällä grilliin maksavartaita jotka on mureutunu jogurttimarinaadissa:drool:
TSUP part V
Orikinaali kinilonkero part3 :)
Aika kiva ilma ulkona, aurinko rupee painumaan mailleen...
Liite 21721
Olutta käytän, vain lihan marinointiin kastikkeessa.:)
Maksaa syön mielelläni, mutta kouluruuan tyyliset jännepaskat, voi unohtaa heti.:thinking:
Riistan kans käytän pelkästään merisuolaa, soijaa, mustapippuria ja katajanmarjaa... Kaupanlihoille käy tymäkämmät mausteet :)
Muutenhan ne ei maistu miltään. Riistassa mulla se pointti, mitä parempi liha, sitä vähemmän mausteita... Hirven sisäfileelle pelkästään merisuola ja pippuri, kastikkeeseen voi sit laittaa muutakin ;)
Pippuri ja suola sopii kaikkeen lihaan.:thumbup: Joskus jotain yrttejä soosiin joukkoon.
Riistaa ei vaan saa ostettua mistään. Itte kun ei metsästä vielä.:thinking:Mennyt sekin kyllä syvästi harkintaan.
Onko jassolla mitään ruokaa siellä mukana? Kuulostaa vähän nälkäiseltä.
Kastike on tuomittu epäonnistumaan jos ei käytä kermaa ja auraa...
Perjantaina hemmottelen emoa erikoisperunoilla ;)
Keitettyjä kiinteitä perunoita, hirrrveesti sipulia, kermaa, pippuria, sinappia... Paistetaan miedolla lämmöllä pannulla kunnes kerma on imeytyny perunoihin [emoji173]
Tulee nälkä...
Kuulostaa liian hyvälle.:thinking:Kohta joutuu kokkaileen.
Kermahan ei ole lisäaine kastikkeessa. Kermaan rakennetaan se kastike.:lol:
Paremmin jaksaa pämpätäkin jos muistaa syödä välillä...
Kyllä se Kotiruoka on vaan herkkua.:)
Nyt tekis mieli Putkinieriää.:thinking:Mistähän sitä taikois nyt. Uunissa oikein komiaa, kun pistää juustoa riittävästi.:p
teliasonera och sbsdiscovery osaavat neuvotella! :yeah:
Luuponen. Mistä näkee paljonko Jassolla on enemmän viestejä Offtopikissa, kuin muilla?
mun offtopic mittarista (tm) mut mä en näytä sitä sulle. :thinking:
Paavoo..Luuponen kiusaa.:thinking:
TSUP part VI
Karpalokinilonkeroo vaihteeks :)
Kävin pihalla kuuntelemas elämää... Vittu niin hiljasta et korviin otti [emoji33] Kuulu kyl kun teeriparvi otti latvoille nevan reunalle, matkaa n. 500m mut kuuluu heti kun viereen ois istunu. Kirkas ja kuulas ilma, pakkasta 0,5 astetta. Rupee teerillä olemaan kutinaa alapäässä ;)
Tääl veti metän keskel tänään pari moottorisahamiestä mut näköjään kun kello löi viisi, loppu sahaamine.
märkää on. plussalla saimaan seuduilla vielä.
helvetisti elämää metässä. ;)
Porissa linnut lauloi tänään valla kauheasti. Tuli oikein kevät mieleen.:)
Mutta jos voin munasillani istua terassilla ja kuunnella BURZUMia TÄYSILLÄ! eikä kukaan sano yhtäkäs mitään, ni onhan se voittoa.
Myykää mulle kivipöytä. ;)
Kuinka ison kivipöydän tarvit. Mulla kaveri kivipöytiä väsäilee.:)
Meillä Peuratkin intoa täynnä, tuossa 50 metrin päässä pihasta. saa varoa ettei autolla osu.:thinking:
Antaa luuposen kiusata, tuskin mulla siihen on nokankoputtamista :lol:
Talvi :confused: Kroksit jalassa, saa täällä tepastella.:)
Paljonkos Jassolla ot:ssä viestejä. Sillä ADHD nykyään ja innostunut kirjoitteleen urakalla. Nyt sillä vielä kinilonkkua, ni mahiottomalla päällä.:lol:
taas sama : 9" beessillä veralla ;)
jasso : joutsenii, pöllösii, huuhkajii, lintusii, kettusii, ilveksii. ;)
Ei meinannu nokian trekeissä varret riittää kun autolta kahlasin mökin rappusille... Rokseilla pääsee kuselle nätisti mut nuotiopaikka lumen peitos :( Joutuu notskin tekemään toiselle puolelle jos meinaa loimulohta huomenna syödä... Ja mähän syön ;)
Nyt joutuu korkkaamaan virontuliaisia eli metssealiha-säilykettä, villisikaa ;)
Tekevät muuten Virossa hitoksellisen hyviä lihasäilykkeitä.:)
Ukot puhuu asiaa [emoji33]
Ostin läjän vurstikilua (muistaakseni), jäi kotiin kun en muistanu :(
Tönkkösuolattua silakka/kilohailifilettä vakuumissa. Sopii muuten pieneen suolankaipuuseen tipottelun yhteydessä ;) Unohtu vaan kotio,..