Toiveeso ei toteutunut. Täytän kohta 36 [emoji23]
Printable View
psykobell ringing! :D
Asiaa tästä meidän kurjasta tilanteesta suorana: https://www.youtube.com/c/qualus/live
Eli pimeeltä keskiajalta http://orig15.deviantart.net/2f2f/f/...do-d482188.gif
juniorit hiljaa! (eiku sori tää oliki sätti)
juon kaljaa. mites te? ;)
Sehän tässä on ongelma kun lakia ja säädöstä suolletaan eikä kukaan ole vaivautunut tutkimaan näitä vaikutuksia ja määriä, eikä ketään kiinnosta. Sitten oletetaan että joku täällä niitä persreiällä tehtyjä sääntöjä noudattaa. Mielivaltaisuutta en hyväksy. Olen sen verran kouluja käynyt, että tiedän koska perusoikeuksiani poljetaan ja se on käynnissä nyt. Tämä pahin skenaario on ollut kauan tiedossa ja olen nyt täysin varautunut ja omavarainen. Sen mitä tämän lain voimaantulon jälkeen vielä joskus tulen tarvitsemaan, hankin.
Yritin vaikuttaa omalta osaltani, vedota järkeen ja kohtuuteen. Niin yritti myös moni muu. Mutta ei se maailma niin pyöri. En ole yllättynyt, eikä minua saada suitsittua koska olen valmis. Olen pettynyt. Yritän itse kasvattaa medialukutaitoisia, eettisiä ihmisiä, jotka katsovat asioita eri näkökulmista. Sellaisia ihmisiä ei kuitenkaan todellisuudessa maailmaan kaivata.
Ja jota tämä vuodatus haittaa, pidä omana tietonas, tää on pakko päästää ulos. Minä riipasen tänään loman kunniaksi kännin. Pontikalla. Ja laitan tukevat niksat. Poltan ehkä jopa sikarin. Joka on tullut tullin ohi. Ihan vain juhliakseni tiettyjä juttuja joita kukaan ei minulta tänä iltana pois saa, vaikka säätäisi millaisen lain tahansa.
Mä juon olutta :cheers:
pieni pyyntö; älkää ajatelko foorumin asioita meidän puolesta.
tässä on ihan tarpeeksi mietittävää muutenkin. eli puheet poikki foorumin sulkemis jne. keskusteluista.
mutta kyllähän kaikki on mahdollista. jopa jäähyväiset. :)
Terkkui saunasta tuo tää muija[emoji8] Älkää vaipuko synkkyyteen..hitto miul ei oo kaltsuu[emoji53] Olisin voinut pari nykäistä..
Meinasin viettää viikonlopun selvinpäin mutta nyt vituttaa senverran että absinttipullo aukes.
viimeiseen asti. me vedetään tää kuitenkin niin pitkälle kuin voidaan.
katotaan yhteisön apua sitten jos on halukkuutta. mutta nyt turvat kiinni tästä.
kiitos.
:)
Ei pakkaseen enää mahdu ees lahna