Muut on piilossa. :laugh: Jassokin luuraa jossain Emon takana. Ässä varmaan töissä ja Jamo pakkaa Oluttynnyreitä peräkärryyn.:thinking:
Printable View
Muut on piilossa. :laugh: Jassokin luuraa jossain Emon takana. Ässä varmaan töissä ja Jamo pakkaa Oluttynnyreitä peräkärryyn.:thinking:
Sat 22:sta viritelly henkiin ja nyt ois rouvalla viimosen päälle työpeli :). Keviä paketti tuo nemesis + satiainen.
Muutama on ollut ihmeissään, mitä huumeita vetelen. Sit kun on kertonut asiallisesti, mitä Höyryttelen. Suhtautuminen on ollut kyllä positiivista. Sanoneet esim: Ei haise pahalle ja ei roskaa tumpeilla.:thumbup:
Mun pitäis käydä kaupassa mut enhän mä tasamaata voi yksin tänne jättää [emoji23]
Älä perk mene.:wheee:iskee orpo olo ja saan bannit yksinkirjottelusta.;)
No ei 18650 Gee ihan pieni ole. Toinen vaihtoehto Sigelei 100w Rele.:) Monet kysyneet, miten tuolta laatikosta tulee höyryä.:lol: Silloin meinaa tulla kuset housuun. Pokkahan pakko pitää ja selostaa, et sehän on vain virtalähde eli akkukotelo.
On ne isoja jos vetaa Egotikkuun.:) Kyllä akkukestoa saa olla, jos kotoa poistuu yli 5 minuutiksi.:laugh: Tein uhkarohkean reissun joku päivä. Kävin kaupassa 1 Boksin kanssa.:crying: Hiukan huimas, jos kuitenkin pettää.
Olin jo varma, et Emo takavarikoinut Jasson puhelimen.;)
Huomenna töhin ja päivän päätteeksi työkalut autoon.:crying: Tiistaina uus työmaa. Siellä kuulemma tarvitaan ripeä ukko, kun myöhässä ja ens viikko aikaa tehdä kuntoon.:yeah:
Se orkinaali kinilonkeron ensipuraisu [emoji173]
Jasso reps.. Siis nautiskelee nyt vaan. Ansaittua se on.:thumbup:
100 m2 pitäs tehdä Parkettilattiaa, listoittaa talo kokonaan ja tehdä kaikki loput viimeistelyt. :yeah: Kuulostaa oikein mukavalta sisätyöltä.
Ei vittu kun oon koko talven oottanu tätä reissua... Tääl on täys talvi, 75km sisämaassa. Onnex 4-veto ja reilusti maavaraa... Vajaavetonen ois jääny puolen kilsan päähän mökistä ;)
Mä join Lonkkua viimeksi kun olin 15. eli 12 Vuotta sitten.:whistle:Silloin muistan heränneeni metsässä, kypärä täynnä oksennusta.:thinking:ei ole tuo Lonkku maistunut sen jälkeen.:laugh:
YES ! Kello tuli ja mä [emoji8] [emoji15] [emoji33] [emoji87]
Onkos sellainen mitä odottelit.:confused: Ilmeisesti on.:)
On [emoji173]
Ja HUPS Setä kävi [emoji173]
Koskas meillä hiljaiset rehvit.;) Muuli ei ole vielä toimittanut perille.:unsure:
Huh kun väsyttää kaupungilla pyöriminen. Tuli pakettikin :whee: mutta ei jaksais testata sisältöjä :(
Mutta oli siellä se pikku Nautilus.
TSUP II Orginal kinilonkero karppalo :)
Hyvee [emoji173]
Mun piti elpyä pari tuntia pilkkireissun jälkeen ku ei kerinny viime yönäkään nukkua ku neljä tuntia... Koettakaas arvata väsyttääkö?
Mielessä pyörii vain suuri ja mahtava Inarinjärvi...
Noo, kait se uni jossain vaiheessa tulee. Onhan tuossa matkaakin reilu kymmenen tuntia.
SVK:lla juhlapäivä. :) Pääsee testimään uusia höyry vehkeitä.:thumbup:
Kyllä tämä nyt on ollut yhtä juhlaa, alkaa tulla turnausväsymys :)
Ja oikeasti 6 h miehen kanssa kartsalla... Kyllä siinä alkaa väsy iskeä.
Extreme reissuja nuo äkkilähdöt.:laugh: Monella pakkaa unohtumaan, jotain tärkeetä matkasta.
Et tullu mun viekkuun :( mää oon vähä pettyny... Täälläkin täys talvi.
Minnepäin inaria? Oon ysärillä käyny nanguvuonolla fisustamas kolmena kesänä peräkkäin. Heitettiin siiat pois ja syötiin harria, jokunen taimenkin eksy joukkoon joka reissu. Saa sitä siikaa kotonakin ;)
Tsup
Tsup
Tsup