Juu ei tarvis kun kuukauden välein [emoji87]
Printable View
Säiliöllä jos ajaa niin meniskö ilman ADR lupia?
1ml PG:tä painaa 1.038 grammaa, 1ml VG:tä painaa 1.26 grammaa. Jos on litra 50/50 nestettä niin painoa tulee 519 + 630 = 1149 grammaa.
Tuo siis nollaniksoilla, mitä enemmän nesteessä on nikotiinia sitä vähemmän se painaa.
Niksaa voitas kans ottaa kunnon mälli.[emoji123]
Tiivisteet painaa 0.93g - 1.07g per ml eli keskiarvona on tapana käyttää 1g/ml. Jos sulla on litra nestettä jonka suhde on 40% VG + 40% PG + 20% tiivari niin se painaa 415 + 504 + 200 = 1119 grammaa. Vieläkö jotain laskutoimituksia :D
No jos tehdään tuohon ylläolevaan semmoinen muutos, että siinä on 30% VG:tä ja lisäksi vielä 10% vettä niin paino tippuu 26 grammaa. Muuten tuo on kyllä ihan 99.9% pätevä, tiivisteen osuus on vain se keskiarvo.
Olipas kivaa taas olla koululaisten kanssa samaan aikaan uimahallilla. Vessaan kun menin niin lattia lainehtii kusesta kun raukat eivät ole pönttöön osuneet, sitten vielä joku tehnyt jeppikset alakertapuhelimella ja nyt tiedän miltä note4 näyttää märkänä.
Multa katosi Kangerin Aerotank Mega ja nyt olen tilaamassa puffilta sitten uutta tupakkaa akulla. Kyselisin, että kumpi on parempi Aerotank V2 (Kanger AeroTank V2 AFC bottom dual coil clearomisaattori 1,8ohm Pyrex single-pack) + Kanger Evod VV säädettävä 1000 mah akku (Kanger eVod-vv -akku säädettävä 1000mAh STEEL 3,2V-4,8V) vai Kanger EMOW 1300mAh STEEL vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,7/4,2/4,8V (Kanger EMOW 1300mAh STEEL vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,7/4,2/4,8V)
Mulla on siis yksi tuollainen Kanger eVod-vv -säädettävä 1000mAh akku, joten mietin että toimiiko se tuossa EMOWissa jos päädyn hankkimaan tuon aloituspaketin kun on kuitenkin samanhintainen?
Ei ehkä oikea topic, mutta ajattelin että täältä saa nopeiten vastauksen jos joku ystävällinen sielu jaksaa auttaa.
Se aikaisempi akkusi toimii tuon Emowin kanssa ihan samalla tavalla.
Jos persaus kestää niin laita 10e lisää ja ota se EMOW Mega vapaalla VV säädöllä ja vähän isommalla kapasiteetilla ei tuolla kolmeportaisella. Ja onpahan tankkikin hieman isompi ja silti vain 1mm isompi ympärys kuin Aerotank V2.
Olisin itseasiassa laittanutkin kun tuolla Puffilla on -20% tarjoukset, mutta tottakai kumpaakaan tuotetta (mustaa tai metallia) ei ollut varastossa... :( Kova toive olisi saada perjantaiksi, sillä tällä hetkellä imeskelen posket lommolla perus Evodia tai T3D:tä. Siksi päädyin tuohon normaaliin.
Ihhanaa keskiviikkopäivää kaikille [emoji173]
Liite 21715
Keskiviikko...Onneksi huomenna töihin.:laugh:
Saatana ku menee hermot kuriiri firmojen kanssa. Miks ei voi toimittaa lähetyksiä sellaiseen aikaan ku ei normaalisti oo töissä. Taas kauhee sähläys nyt sit toimituksessa.
Siksi että niillä sama työaika.;) Hermot menis siinäkin, kun keskellä yötä toisivat.:thinking:Yrityksillehän nuo Kuriirit on pääasiassa suunnattu. Nykyään vaan tilataan enemmän tavaraa kuin ennen.:)
Mulle ovat kyllä soittaneet aina. Mihin aikaan olet kotosalla kysyneet. Jos ei ole aikataulut sopineet, ovat tuoneet työmaalle.:)
Meilläkin jakelee 17-18 asti.:thinking:Viimeiset paketit olen saanut, joskus 18.30 aikoihin.
Upsin kanssa en oo onnistunu saamaan toimitusta 16 jälkeen.Työmaalle saanu sovittua toimituksen tosin en suoraan käteen vaan toimiston puolelle kun eivät kuulemman voi soittaa kun perillä. Dhl en oo edes koittanut saada myöhempää vaan aina vaihtanut osoitteen työmaalle kun toiminut toimitus aina hyvin ja soittavat kun lähellä. Nyt fedex ei toimita klo 16 eteen päin, toimitus vaihdettu työmaalle saa nähdä soittavatko kun tulevat kun niin pyysin.
Valkokypäräiset ei ole oikeen innoissaan jos tulee ulkopuolisia lähetyksiä.
Ihme Pomoja.:laugh: Pienestä ottavat herneen. Sano et Ressinpoisto lääkettä tulee.:)
Mitä Pomot on tykänneet Höyryttelystä yleensä?
Hetkinen missä muut on kun on vaan nyt mun ja tasamaan välistä keskustelua?