Jassolla Ripperit yli desin kaikki.;)
Printable View
Jassolla Ripperit yli desin kaikki.;)
En mä millään tuulitunnelilla mitään tee.:D Loonit voi lähetellä Ässän sulattoon suoraan.;)
Hetkinen. Ennen kuin kirjauduin sisään kaikki forkan kellonajat oli talviajassa. Missä vika?
taas samalla on ollut huonot suomennokset. Ich werde die Brust zeigen tarkoittaisi jotakuinkin " näytän rintani", siis yhden väärällä artikkelilla. Ja se sikaisännän arpi oli rinnassa.
Mä oon meinannu kohdistaa 308 sillä :)
En kehtaa edes myydä/lahjottaa :(
Hmmm..Opettavat siis väärin telkkarissa.:thinking:Ich werde on tietääkseni minä tulen tai minä toimitan. Päivääkään en ole Saksaa lukenut, et hankala väittää.:laugh:
Eipä tässä ole itte ammattilainen, missään lajissa. Naulan saan lautaan pystyyn ja Kalan löydän vedestä. Fileiksikin saan ja paistettua. Eiköhän ne piisaa 1 ukolle.:)
Valitettavasti ei voi yksi ihminen kaikkea osata. Vaikka olishan se vähän tylsääkin. Mukava on oppiakin jotain niin kauan kuin pää toimii.
Ei kai tuo Saksakaan silti voi vaikeaa olla. Pikkupojatkin sitä Saksassa puhuvat.:)
Kaikki meni näköjään koisimaan.:yawn:
Ei menny.
Ei Työpaikal saa nukkua:D
Kas, trost ystäväiseni! :lol:
Ei vielä...
Vois nukkumatti kohta tulla, en oo saanu kesäaikaan siirtymisen jälkeen unta millään ennen aamuyötä. :mad: Mikä on outoa, tai sitten vaan sattumaa kun ei mulla ole ennen ollut kellojen siirron kanssa ongelmia.
Aamuvuoro ilmoittautuu työmaalle :teaching:
Huomenta Höyrypäät.:)
Kai sitä kohta joutais töihin lähtee ku tarttee autoki hakee toimistolta!
Menetkös isolla autolla jo ajelemaan?
Huomenta vähäisen myöhässä.
Jos vaikka lähtis töihin :) Kahvia saatu sen verran, et herännyt hyvin.
Huomenta, tää lähtis vesilaitokselle.
Onkos niin iso jano, ettei normi kraanasta tule.:confused:
Eiku aattelin käydä aamu-uinnilla :rolleyes:
Huomenta kädettömät & kädelliset. Solis ptai [emoji173]
Ihan mielenkiinnosta kysyn AnttiE:ltä notta paljonko kantavuutta tässä isossa kiulussa on?
Sillähän saisi kerralla kunnon nestekuorman.[emoji7]
Ässälle haetaan täys latinki bff [emoji8] ei tarvi hetkeen tilata. [emoji36]
Vois olla kuormalla hintaa! Järki menee näissä saikku tuurauksissa!
Älähän ota ressiä. [emoji8] saat ajon tehtyä ni haetaan täys mälli Pluidia mulle ja jassolle. [emoji23]
4,5h töitä -30min ruokkis ja jasso suuntaa erämaahan susien ja karhujen armoille :)
Mähän oon oikee mörönsyötti [emoji33]