Meinasin että rDNA40 vois olla seuraava, mutta annetaan Evolvoin viimeistellä se piiri ensin.:thinking:
Ääni kolmikymppiselle täältäkin. Hemmetin hyvää työtä. Se ruuvikansi akulle vaan vituttaa.
Printable View
Meinasin että rDNA40 vois olla seuraava, mutta annetaan Evolvoin viimeistellä se piiri ensin.:thinking:
Ääni kolmikymppiselle täältäkin. Hemmetin hyvää työtä. Se ruuvikansi akulle vaan vituttaa.
Ruuvit pois ja magneetit tilalle :)
Joku vois vääntää mulle dual 26650 mosfet box modin kyllä :)
Mulla löytyy molemmat 3kymppiset, pikkuruinen kiinteellä akulla ja isompi vaihdettavalla akulla. Tuntuvat ydinräjäytyksen kestäviltä :) Mii laik veri muts.
Miten täällä foorumilla voi olla niin huonomuistista porukkaa?
Vähän väliä kirppiksellä myyjät tai useamminkin ostajat häviää kuin tuhka tuuleen osto/myynti huutelun jälkeen. Nytkin siellä eräs ostaja ei ole ilmoitellut itsestään mitään muutamaan päivään.
Vaikka meikäläisellä dementiaa alkaakin jo pukkaamaan, niin muistan kyllä jos edellisenä päivänä olisin ostanut/myynyt jotain. Tietysti jos on ollut tapahtuma hetkellä tuhannen päissään, niin sitten unohduksen voi vielä jotenkin ymmärtää... :D
Edellisestä höyryguru- äänestyksestä (ja uusien gurujen valinnasta) on aikaa jo yli vuosi. Onkos team ylläpito miettinyt, milloin voisi olla seuraava valintatilaisuus? Viimeksi jäi aika moni "natsat ansaitseva" loistava ehdokas ilman, ehkä tällä kierroksella guru-tittelin saisivat... :thinking:
Voi hyvä jumala että pilkkiminen on rankkaa puuhaa! :cheers:
Koko viime yön oon hikoillu ja kiljunu ku pikkutyttö. Liskodisko parhaimmillaan.
Ei oo taas helppoa olla Jamo :crying:
Rakensin modin:
http://i.imgur.com/k9W2AKG.jpg
Varaukset YV:llä, hintaa 280 euroa :lol:
Kiinassa jo kloonipajan miehet tekee piirrustuksia
Selkeetä HE meinikiä ;)