Söpöjä vaakkuja! :love: Vaakuttimet tahtoo pullaa! :D Sun pitää mennä sinne huomennakin kuvaamaan jos vaikka törmäisitte uudestaan ja saisit pyydettyä numeron. ;)
Printable View
Pitää ottaa leipää mukaan seuraavalla kerralla niin saisi parempia kuvia. Harmi, että on niin paska kone ettei jaksa pyörittää kunnon laadulla niin joutuu ottaa tommosia kämälaatuisia kuvia. Ehkä lady ilmestyy sinne joku päivä:cool:
No tuohan on jo ihan supertarkka kuva, miten se vois tarkempi ollakkaan :D
Ehkä se ilmestyy. Käyt siellä huomenna, ja sitä seuraavana päivänä, ja sitä seuraavana... Kunnes oot ollut siellä jo 1001 sateisena päivänä ja juuri menettämässä toivon että saapuu uudelleen sinne, ja kun oot niska painuksissa lähdössä viimeistä kertaa niin yhtäkkiä se onkin siinä sun edessä. Ja sitten elätte onnellisina elämänne loppuun asti. ;)
Täähän on kuin jostain sadusta :D Ehkäpä, en lannistu. Mun tuurilla en yhtään ihmettelis vaikka ilmestyis mun ovelle pyytämään sokeria kahviinsa. :cool:
Ei helvetti mä hajosin:lol: Meinas kahvit mennä keuhkoihin.
:lol::laugh::D
Radiosta nauhoitin aikanaan melkein kaikki jaksot kaseteille, poislukien sketsien välissä tulleet musiikit.
Muutama vuosi sitten julkaisivat ohjelmat CD:nä, piti nekin hommata, kun niissä äänenlaatu hippasen parempi.
Joskus tulee autossa kuunneltua, ja muutaman kerran pitänyt tien viereen pysähtyä, kun saanut nauraa vedet silmissä. Ohikulkijoille varmaan aiheuttanut ihmetystä, kun ukko nauraa yksinään autossa...
Muistaako kukaan enää Englannin liigaa parivaljakon Rönkä+Mertaranta selostamana ? Oliskohan tullut kakkoselta.
Aina väliin oli minuuttien katkoksia selostuksessa kesken pelin, kun herroilla pokka petti ja laittoivat mikit mykistykselle.
Eipä haitannut katkot kun vesiä pyyhki silmistä niiden juttujen jälkeen.
😀😁
Annoin mun traakkipuun nimeksi Trakel :D
Mä näin sen yhden teoksen missä sitä kairattiin kakkoseen sen yhden ilmeisesti täälläkin pyörineen tatskajannun toimesta. Olen sillain kultturelli.
Huehuehuehuehuehuehuehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...3783c175a3.jpg
QUOTE=Naamapeikko;749392]Mä näin sen yhden teoksen missä sitä kairattiin kakkoseen sen yhden ilmeisesti täälläkin pyörineen tatskajannun toimesta. Olen sillain kultturelli.[/QUOTE]
Me too, kyllähän neiti osasi soittaa nahkafagottia parhaimmillaan hienosti, oi niitä aikoja.
Me too, kyllähän neiti osasi soittaa nahkafagottia parhaimmillaan hienosti, oi niitä aikoja.[/QUOTE]Välinetestit moontv:llä ehkä parhaiten syöpyny mieleen (silleen hyvällä tavalla). Pitääpä kaivella kovon syövereitä josko viel löytyis jotain pätkiä
Edit
Näköjään lainaukset hieman rikki. Noo, ihan sama
Nyt tulee paha. Ketä meinaatte äänestää seuraavaksi pressaksi? Itseäni ei niinkään kiinnosta politiikka enkä tiedä ketä äänestäisi. Pitänee googlailla ihan perkeleesti tai sitten vaan reilusti jätän äänestämättä.
Suomelle ensimmäinen nainen presidentiksi!
Äänestän Haavistoa, jos sitten Linnan juhlissa olisi teemana Blue Oyster. Ti tiidi tiidi tiii, ti tiidi tiidi tiiididii....
Niinistö on sen verran vahvoilla että son vähä epistä. Ainoa mahis saada toinen kierros aikaseksi (jos siitä nyt mitään riemua on) on äänestää Haavistoa.
Vaikkakaan presidentillä ei juurikaan ole valtaa nykypäivänä enää... äänestäkää vaan saulia jos tykkäätte eurosta, eu:sta, eu:n ajamisesta sotilas-/puolustusliittouma suuntaan, natosta jne
Enpä oo kovasti ehtiny ehdokkaisiin tutustuun. Tällä tiedolla näyttäis että käyn jättää tyhjän kupongin, onpahan sekin ääni pois salelta.
Protestiääni Väyryselle. Oishan se komiaa ku ois änkyrä presidenttinä.
Mä äänestänkin Laura-tätiä, koska se on söpöin ehdokas. Eikä usko mihkään kommarien evoluutiopropagandaan.
Ihan sama, minkä vaalikoneen tekee, aina ykkösenä on Laura. Hyvänä kakkosena Paavo... Saulin ja pikkuoravien kans ollaan kovastikkin eri mieltä asioista
Sauli on valinnu kultaisen keskitien olematta oikeastaan mitään mieltä mihinkään asiaan. Uskoisin, että punavihreän kuplan ulkopuoliselle ihmiselle tulee melko usein Laura ykkösenä
Laura-tätiä tulee kyllä mullekin noilla vaalikoneilla. Ihan vaan piruuttani voisin lappuun kirjoittaa Siitoin:evil: ''Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta'':facepalm: Taidan suosiolla äänestää tyhjää.
Laura tuli mullekkin vaalikoneessa. :thinking:
Niinistö keskittyköön sinappikoneeseen kun vielä kerkee
Presidentiks kannattaa äänestää sitä henkilöä jonka haluaa pois politiikasta vaikuttamasta. Presidentti on melko turha titteli nykyään. Kekkonen oli sentään mies paikallaan. Haavisto olis aika hupaisa hahmo sen homppelinsa kanssa kättelemässä Putinia.