Hyvinkin varmasti. Jostain saa asetuksista että adblock ei blokkaa vaikka tältä sivulta ollenkaan mitään. Koita hiiren toista nappia.
Printable View
Kyllä torni-/pylväsmallisesta sylinterikiukaasta saa myös yhtä paskat löylyt kuin postilaatikkomallista. Venyi ja venyi kivien vaihto... loppuviimein vaihdettiin pari vuotta vanhat kivet uusiin. Vanhoilla oli löyly hyvin liki postilooramallia, mut ai että noita löylyjä uusilla kivillä. On kyllä taas hyvät, tasaiset ja pehmoiset. Vastukset vaan oli menny hieman sen näköiseksi, että varmaan kohta saa uusia. Omalla viitsimättömyydellä/ "säästöllä" näköjään saa äkkiä vahinkoa aikaan. Katselin kyllä jo että uudet vastukset kustantais reilu 120e.
Kiukaana siis helon ring 6kw ja saunotaan vähintään 4 krt/vk.
Mul on chrome ja adblock ja näkyy :thinking:
Siis tuo ring on kans pilarimalli ja kiviä menee n 80kg. Mut tosiaan jos vähänkään useammasti saunoo kannattaa kyl kerta vuoteen vaihtaa. Hieman on työläs operaatio, mut eipä ne kovin kalliita onneks oo. Pitäis vaan keksiä vanhoille kiville joku loppusijoituspaikka
Kokeilinpa vielä PC + Microsoft Edge, eipä näy giffi silläkään.
Jotain hämyä nyt liikenteessä, mielenkiintoista... :blink:
Täällä toimii hyvin Firefox+Adblock Plus, sekä Chrome.
Katso että on rasti ruudussa: ohjauspaneeli --> internetasetukset --> lisäasetukset --> multimedia --> toista sivujen animaatiot
Chromen tukisivulla tällainen ohje:
Lainaus:
Please try the following basic troubleshooting steps to try to resolve the issue:
- Clear your cache and other browser data
- Try using Incognito Mode. If this helps, one of your extensions is the root cause of the problem. Disable one by one to see if there may be one that you are not aware of that is causing the issue.
- Disable Hardware acceleratorSettings>>Show Advanced Settings>>System>>Uncheck Use Hardware accelerator when available
.
Tuo adblock+ on kyl huvittava kapistus, siinä kun on sisäänrakennettu ominaisuus nimeltään sallitut mainokset, eli esim google adwords yms menee defaulttina läpi, kuten myös kaikki muut mainostajat jotka on maksanu tästä ominaisuudesta ABP:lle. Tästä syystä esim youtuben mainokset pyörii toisinaan haitolla, vaikka olisi blockeri käytössä.
Hyvä vaihtoehto on uBlock Origin.
Enhän minä ihan tarkkaan muista niitä aiempia kissoja... Ja itse olen niin laiska että jaksa mitään muuttaa.
Kiitoksia vinkistä. Toisaalta goggle adwords -mainoksia on mukava klikkailla kun tietää että kirjaimellisesti joka klikkauksella siirtää rahoja mainostajalta Googlelle :evil: Mitäs läksivät. Olis se nimi löytynyt hakutuloksista muutenkin.
Sain sitten laitettua saman viestin kahdesti. Sitten Android-puhelimen selain kaatui. Senhän kyllä tietää miten käy kun mainitsee turhaan G:n nimen.
Firefox, Altavista ja sähköposti Hotmalesta tai Luukusta. Party like it's nineteen ninety-nine.
Eiks Altavista ole suljettu??? Tai sulautettu jahuuseen??
Edit: Vielä paukkuu. Joltain jääny viime yöltä ilotulitteita, jotka pitää kayttää tänään :(
Haluan jippii minigolfin takaisin.
Jaahas, olen sitten tämän vuoden ominaisuuksiltani mäyräkoira, pitkäkarvainen ja hieman ärhäkkä. Vuf.
Astalavistaa tuli käytettyä sillon joskus. :thinking:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun teleoperaattori lähestyi mainoksella
"Hanki kotiisi Jamon laatukaiuttimet"
Sitä vaan, että onko tässä nyt Jamolta kysytty mitään.
Mitenköhän pitkään noita 18650 akkuja uskaltaa hautoa? Vuoden olleet nyt käyttämättä tuolla kaapissa, kun ei viitti poiskaan heittää, jos joutuukin höyryttelemään jostain syystä.
Samaa aihetta koskien. Onpas mukavan helppoa siivota, kun pöly ei ole VG-mönjässä vaan tottelee kiltisti.
Tipaton Tammikuu loppui aika lyhyeen kun töissä tarjottiin muovimukissa konua.
Selkäranka katkes.. ens vuonna uus yritys. :lol:
Tai sitten se, että alkoholia vain päivinä jotka alkavat t:llä: tiistaina, torstaina, tänään, toissapäivänä, työpäivänä, tulevina päivinä ja tunnuntaina!
Siinä :D
Liite 31852
Eiköhän ne siellä kaapissa useamman vuoden vielä säily käyttökelpoisena, tuollaisen yleisohjeen löysin.
https://www.voimapankki.fi/page/6/li...jen-hoito-ohje
Minulla on ollut tänään lukihäröpäivä, onko teillä ikinä sellaisia? (Varmaan vitutuksen nostama verenpaine sumentaa näköä. ) Olen tänään nähnyt mm. sellaisia tuotteita kuin orkkupeitto ja älykääretorttu.
.
Juu, en edes aloita kylppäriremontista ja niistä kolmesta WC-pöntöstä, jotka kävivät meillä :D
Se on kyllä kumma että kaikessa laatu on ihan sekundaa. Ei ole tosiaan hinnastakaan kiinni.
Pesukoneen kanssa ostettiin samalla myös imuri. Edellinen toimi vielä, mutta siitä murtui ennen takuuajan loppumista kahva ja suuttimen pidike. Takuuajan loppumisen jälkeen kahva uudelleen, seisontatuki, luukun pidike, ja joku muu muoviosa vielä. Aattelin josko olis aika sekin uusia.
.
Kuinka sattuikaan, sama merkki. Mies (pääasiallinen imuroija) valitsi kuitenkin uuden samaa merkkiä, tosin halvemman mallin ja ilman sitä hemmetin kahvaa.
Pesukonekin oli Electrolux ja ostettiin AEG, joka samaa konsernia. Se oli tarjouksessa, ja samaa scheissea ne on kuitenkin.
Electrolux on siitä hauska että varaosia kyllä löytyy mutta niillä on sitten melkoset katteet.
E. Tavallaan se vanha imuri on kyllä symppis. Mahoton imuteho jeesusteippikuoressa.
E2. Tietokoneet ja puhelimet onkin ihan oma lukunsa. Apple hidastaa puhelimiaan ja Intelin sirut koneita :blink: