Taitaa toikin olla mies :thinking: :laugh: Eikä vaan taida vaan on
Printable View
Taitaa toikin olla mies :thinking: :laugh: Eikä vaan taida vaan on
Mä taas oon ainut lapsi ja näin myöhemmin ajatellen "pilalle hemmoteltu", kun näitä omia mukuloita yrittää tässä kasvatella täyspäisiks ihmisiks. Mistään ei ollut pulaa, vaikka duunariperheestä ponnistettiin pahimpaan lama-aikaan -90 luvun alussa, jne.
Jostain se toisen omaisuuden kunnioittaminen kuitenkin on jäänyt takaraivoon, että ketään ei kuseteta ja tehdään mitä luvataan. Tai sitten jos ei onnistu, niin sitten saatana kerrotaan suoraan ja otetaan haukut vastaan, eikä selitellä ympäripyöreitä ja jätetä vastaamatta viesteihin/lupailla turhia. Kai se on siitä kasvatuksestakin kiinni.
Periaate on aina ollut, että laskut maksetaan ja loput tuhlataan. Jotenkin tuntuu, että nykyään se menee just toistepäin. Tai sitten oon tullu vanhaks :laugh:. (31v).
Nämä rekisteröityneet jonnethan ovat vain jäävuoren huippuja, varmasti tätäkin foorumia selailee kymmeniä ellei satoja 14-18 ikävuoden välistä olevia jamppoja.
Ja mitä sitten kun aamulla herää tuon vierestä, uuteen nousuun?
Tai aamu muroiksi astianpesukoneen tabletteja?
epätoivoissaan kaiffarin tankki tyhjäks kurkusta alas :D
NÖYYYYY, TÄMÄ OLIKIN NOLLANIKSAA
Tää unettomuus alkaa vituttaa. Ihan oikeesti, mä nukuin päivällä vajaa pari tuntia koiranunta, viimeyönä en nukkunu ollenkaan ja silti mä nousin taas sängystä ku ei tunnin hinkkaamisella meinannukaan nukahtaa. Enkä mä tällä SEMMOSTA hinkkaamista tarkota.
Hinkkaa itsensä uneen :D Onko sulla muuten mitään kemiallisia apureita unen saamiseen?
Mulla ois tossa käyttämättömänä miedohkoja unilääkkeitä (Somnor), pistänkö postiin? :D
Argh! mä oon jo sängyssä ja jäi laittamatta auto roikkaan... V***u.. X-(
Oli, mutta ihan viimeviikkoihin pärjäsin ilman. Lääkärissä pitäis käydä respa uusimassa. -.- Nyt kokeillu melatoniinia, se kyllä auttaa nukahtamaan mutta se on niin kevyttä koiranunta että hirvittää.
Enpä oo mokomasta kuullukaan, onko trukkilavallinen vapaampaa annostelua varten? :D
Oisko vajaa liuska, en voinut ite niitä syödä ku rupesin halluja näkymään, kirjahyllyt liikku yms. Nukuin kyllä mukavasti :D
Mulla oli joskus teininä joku unilääke jonka nimeä en enää valitettavasti muista. Mutta se oli ainakin älyttömän tehokas, kerran mun syntymäpäivänä heräsin vähän ennen kuin sukulaiset oli tulossa. Otin epähuomiossa unilääkettä masennuslääkkeen sijasta, 2kpl kuten sitä masislääkettä olis kuulunu, unilääkettä taas otin yöksi vain yhden. Pysyin hereillä kun vieraat tuli mutta maailma näytti jotenkin hyvin keltaiselta. :laugh: Sen jälkeen menin ja nukahdin joksikin aikaa, ja olin herättyäni niin sekaisin kun menin olohuoneeseen että sanoin "Jaa, tekin ootte jo tullu!" :facepalm: :blushing: :lol:
En muista että olisin kovin montaa kertaa elämässäni saanut niin pitkiä katseita... :lol: Varsinkin mun isä näytti silloin todella huolestuneelta. Kyllä mä sitten selittelin kun muistin (kun mulle huomautettiin että olinhan mä paikalla kun ne tuli) ja palasin todellisuuteen että meni lääkkeet vähän sekaisin. Tosin en tiedä pelastiko se kauheesti tilannetta että ilmoitin ottaneeni vahingossa väärät napit. :lol:
Kai se munki täytyy kohta mennä kattoon VAMPPYYRIPÄIVÄKIRJOJA ku en saanu ees provottua tappelua edellisen sivun kuvilla. :D
tuitun pitäis tulla irkkiin provoamaan ja kattoa kauanko kestää että saa bannit kanavalle :thinking:
Enhän mä trollaa melkein ikinä muutaku joskus ihan vähän :eek:
Tämmöinen tuli vastaan:
Vuoden korkein? Mies laulamassa Kate Bushin Wuthering Heightsia...
Alkuperäisessä sävellajissa. Aika äijä :hatsoff:
Jätkän paita ainakin on asiallisin hetkeen :D
Huomautin vain sun olevan väärässä :teaching:
Kyllähän tollanen purkka kivan tytön tukkaan -taktiikka toimi jo tarhassa. Mitä sitä nyt toimivaa muuttamaan. :hatsoff:
Kyllä, tämä on alkukantainen riitti viettelykseen, yritän nujertaa Barolen alfauroksen statusta. :yeah:
En tiedä kivasta, mutta mietinkin tässä illalla että funkkis käy varmaan tänäkin yönä muka viattomasti liimaamassa purkan mun tukkaan ja kattoo suutunko. :D Mutta en minäkä jaksa suuttua jos yritys on liian ilmiselvä. :D
Rakkaudesta se hevonenkin liimatehtaalle viedään, vai miten se meni.
Ai olitko? Miten on tuommoinen päässyt unohtumaan...
:evil: