Nicrome elää enemmän lämpötilojen mukaan. Aikoinaan silican kans käytettiin sitä. Ei sovellu meshille... Kanthal stabiilimpi ja soveltuu meshille ;)
En näe ongelmaa pumpulin/muiden vikkimateriaaleissa nicromen käytös :)
Printable View
Nicrome elää enemmän lämpötilojen mukaan. Aikoinaan silican kans käytettiin sitä. Ei sovellu meshille... Kanthal stabiilimpi ja soveltuu meshille ;)
En näe ongelmaa pumpulin/muiden vikkimateriaaleissa nicromen käytös :)
Kiitos, hyvä tietää.
Varsinkin kun aivan varmasti se meshi vehje tännekin aikanaan löytää tiensä.
Haa, vihdoin hai takas räpylässä :) Tuli kokonaan uus näköjään.
Iltasella meshin vääntelyä ja pumppulin kostuttelua ja nestemaistelua.
Aattelin myös atlantikseen kokeilla vääntää nikkelilangasta setupin niin näkee toimiiko toi merenelävän lämppärisäätö :)
Mites muuten... Toimiiko toi nikkeli microcoilina vai pitääkö tehdä harvempaan?
Jossain ainakin luki ettei saa tehä microna, ei saa hehkuttaa ja aton + modin pitää olla tismalleen saman lämpöset kun pistää uuden coilin paikalleen :)
Näin mä oon ymmärtäny kans... Vaikka on 0,20 nikkeliä niin kiekkoja pitää laittaa reilusti, onnex toi tulittaa 0,1->
Tuossa oma havainto Coilista. sinkkuna antaa paremmat höyryt, kun ei purista ollenkaan yhteen vaan jättää selvät välit.:thinking:Dublissa tuntuis toimivan sama juttu.:laugh:
Nämä siis Kanthalista.:popcorn:
Liite 19768
Genny & meksu [emoji173]
Kyllähän pumpiliviritykset on kuraa kun rinnalle heitetään kunnon genny ja katiskaverkkoo :)
Taidan vetää kunnon genny-kuurin, olen kyllä pohjimmiltani katiskamiehiä :)
Trolli testattu. Seuraavaksi freakshown setupointi ja testaus.
Oho tuli väärään ketjuun sitten tämäkin.
Janne missä inax?
Se sun täytyy vielä ottaa kokeiluun
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...70b0187d4b.jpg
Muut gennyt jääny kaappiin tuon tulon jälkeen
Joskus kun hype on laantunu niin pitää poistaa halavalla ;)
Ää miks menin lupumaan h16 aikoinaan. Oli mahtava genny ei vaan istunu nätisti mihinkää omaan laitteeseen.
Pitänee tehä genelle taas tilaus ja hommata uus h16 [emoji3]