Testaa ensin 5% tiivaria ja nosta siitä, jos tarve vaatii. Helpompi lisätä kuin vähentää :)
Printable View
5% kuullostaa todella vähältä, mutta ok. Teen sellasen pikkulirun ja annan muhia muutaman yön, katsotaan miten käy….?
Onko noita reseptejä jossain enemmänkin saatavilla? Noiden sivuilla ei kuitenkaan ollut kuin muutama ja mulle sopisi kyllä hyvin tuunata nesteetkin kokonaan itse… Aika vaivatonta ja hauskaa kumminkin tilata tuolta ja sekoitella, kun vain tietäisi mitä tekee… Meinaan, että ihan omien sekoitusten aika ei taida olla ihan vielä. hymiö
Jotkut Flavor artin tiivarit on helvetin tujuja. Aloita tosiaan sillä viidellä prossalla maksimissaan. Laita sitä kumman maun haluat vähemmän maistuvan vaikka 2.5% tai 3%. Forest fruitissa riitti 3% ja ryynäsessä sai laittaa yli 10%.
Pahus… nyt alkoi harmittaan, etten ottanut rohkeasti muitakin makuja. Tuon Ryynäsen myötä iski aika himo tohon hommaan. Pitäisi vaan saada lisää jotain valmiita reseptejä, että saisi vähän otetta hommaan. Tuntuu melko hurjalta ruveta nollasta sotkemaan omia taikahöyryjä.
https://spreadsheets.google.com/spre...ucktuUVE&gid=0
Tuo kannattaa pistää kirjanmerkkeihin.
Ja jos englanti taipuu niin täältä löytyy erittäin paljon reseptivinkkejä: E-Liquid Recipes
Itselläni adv. Tosin toisessa novumissa Swagger ja kolmannessa Outlaw. Ei maistu hetelmät minulle, paitsi Lime Zinger sillointällöin nautittuna. Kehuttua pirunmehua kokeilin mutta sinnillä vetelin sen puoli desiä.
Juur tänään hain vajaa puolikkaan pullon naturalesia jonka dumppasin aloittelijalle, en itse ihastunut. Puolitoista vuotta kypsyttelyä vai muuttuttuneet makunystyrät, mutta tämähän on nannaa! Tosin on vehkeetkin muuttuneet. Silloin muistaakseni kartotankki tai joku silicasysteemi, nyt kärytän pillarilla apaut puolen ohmin vastuksella. Kokemusta jollain, toimiiko kf tai genny ton kans? Ihan vaan siks, kun kokeiluissa menee aina millin osia hukkaan jos ei ksulaakaan...
El Torot maistuu gennystä aivan saatanan hyvältä. Tupakkamaut yleensäkin.
Monkey Jizz kokemuksia any1?
Hei hoi nyt iski pieni kysymys mieleen, oon ostamassa niksapohjaa ja mietin että ostan erikseen PG ja VG pohjat. Eli toisessa niksaa ja toisessa ei joten kummassa PG vai VG pohjassa olisi parempi olla se niksa? Kun olen sen verran tyhmä että en osaa välttämättä tehdä kokkailuja PVG pohjaan... :D Muutenkin vielä opettelen tuota e-nesteen itse kokkailuja ja ei meinaa millään iskostua päähän nuo PG VG PVG pohjahommelit.
Melkeinpä suoraan Inawaren VPG:tä, se edullisin ja helpoin optio.
Inaweralta löytyy VPG:tä 2 erilaista. Plus ja normi VPG eli kumpaa kannattaa? Ja varmaan tuo 36/mg on riittosa siihen kun kuitenkin 12mg valmista nestettä pitäis saada tehtyä?
VPG, tuo VPG+ turhan PG-pitoista.
Tuo 12 mg valmis sitten vähän ongelmallisempi, noista on hitusen haastavampaa saada just oikean pitoista tietämättä tiivisteen osuutta.
Sanoisin, että 36 mg VPG:tä 1 pullo ja kaksi pulloa 0 mg VPG:tä, niin saat sen 12 mg valmiin pohjan.
Tuossa ON liikaa tiivisteen jälkeen, mutta 0 mg on halpaa.
Katsellaan se itse sekoitus sitten kun ajankohtaista.
Mä tässä ihan intona kypsyttelen ensimmäisiä DIY-keittoja… Helkkarin hyvä fiilis, ehdottomasti. Mulla on homma mennyt niin, että uran ensimmäiset abaut 100 milliä oli valmislitkuja, sen jälkeen pohjia ja valmistiivareita, nyt sekoittelen jo Flavourartseja. Muutaman viikon päästä tulee puoli v vapottelua täyteen….
Nyt tuntuu, että helpointa homma on 100 mg Mixnmatcin kanssa + nollapulloja VG/PG. Tosin itseään on ihan turha hämätä, että setti olisi nyt siinä. Kohta sitä kummiskin huomaa jonkun muka paremman keinon. Noinhan se toki harrastusten kanssa aina menee.
Kysymyksiä kummiskin nousee esiin ihan kaiken aikaa, siksi tämä foorumi on ihan paras juttu ikinä. Tai no, se takiahan nämä ovat olemassa….
Oli miten oli, niin tai näin…. Kertokaa nyt ihmeessä mulle, että mikä tuon MTS Vape Wizardin merkitys oikein on, mitä mm Defunctan RYneloseen laitetaan. Missä tapauksissa sitä kannattaa käyttää ja ylipäätään miksi?
Kysymys nesteiden toimittajista, kenellä on parhaat hinta/laatusuhteeltaan parhaat nesteet?
Myöskin nopealla toimistusajalla saatavilla. (viikko? ...tai jopa alle)
En enää tilaa 100ml/pulloja, siinä riski, ettei maistukaan pitkään sama maku.
Tässä yksi vaihtoehto.
Freedom to Vape
Viimeisin tiaus halvimmalla postilla tuli 6 päivässä.
Kiitos Antti!