Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
Olen jo tiputtanu 36mg litkut noin 24 kun laimensin ite 600ml litraan. Mutta tässä istuu päivän koneella pelaa pokeria niin toi dosetti kaiken aikaa suussa :D Tänään tuli ThunderVolt sitten vihdoin, niin kyllä huomaa sen 2,5 amppeerin rajan kun yrittää kyykyttää 5 volttiin. Ei tule samanlaista savua kuin tuosta 30 amppeeria kestävästä tietsikan powerista. Vittu kun joutuu nykyään miettimään, että onkohan kaverilla molex koneessa (Sata liittimiä tahtoo olla nykyään kaikissa) vai joutuuko ottamaan oman virtalähteen mukaan kun menee kylään :D
Onko muuten minkälaiseksi mennyt teillä kulutus? Musta on tullut niin järjetön nikotinisti, etten pystyis semmosta määrää polttamaan edes analoogina mitä menee nykyään vapotteluna. Noin 5x tankkaan 0,9ml carton niin se olis sama kuin reipas neljä askia punaista norttia :D
Voisko tehdä myös ns chatketjun, kun tämä siihen jo jotenkin meni? Ei viitsisi pilata hyvän ketjun tarkoitusta. Tosiaan alkuperäset kyssärit oli se höyryttely-yskä ja ylimääräset cartot.
En jaksa uutta ketjua alottaa joten tulkohon tänne:
Onko tosiaan näin että nuo ns. premium-mehut on kaikki pg-voittoisia? Ite oikeestaan kokemusta vaan noista tavan litkuista jotka on ollu järjestäen VG, nyt tuli iso lähetys mehuja ja kaikki vahingossa pg. Maku on omaan makuun ehjä jopa liian selkeä, ja höyryn määrä tankkiegolla +lr on aika säälittävä. Jotenkin tuntuu että itelle sopii paljon paremmin esim peleonin ja libertyn halpis vg-litkut kun nää ns. premium-mehut. Onko vika mussa vai laitteissa, tarvisko noi pg-t nyt sit volttivehkeet että niistä sais jotain irti? (lue: höyryä)
Tää on varmaan jo viides ketju missä itken epäonnistuneesta nestetilauksista, ketuttaa vaan ku 200ml pgmehuja joita odottanu ku kuuta nousevaa, tuli mutta ei noilla mitään tee :(
Vs: Mitä Lavatuben kanssa?
2,7 ohm boge kartotankissa. Jatkot Lavatube/pieniä kysymyksiä-ketjussa.
Vs: Mitä Lavatuben kanssa?
Minkäköhän olen tilannut?
Tilasin Dealextreme-tyylisestä Kiinakaupasta muutamalla eurolla halpisversion. Akun threading on samanlainen kuin 510/eGo kartomisaattoreiden. Eli akun saa ruuvattua eGon/510 akkuun kiinni. Ei merkkiä, ei mallia, e-cigarette 8.5mm. Onko tämä M401?
Vs: Minkäköhän olen tilannut?
Mikä on paras/helpoin/kätevin tapa putsata atot? Vielä kun olen käytännössä ihan lähtökuopissa tämän höyrystelyn suhteen, kun on tullut arvottua sitä parasta kokoonpanoa itselleen, niin ei ole tullut tilattua vielä tarpeeks tarvikkeita, että selviäisi suuremmista toimintahäiriöistä jne. Eli nyt, mun molemmat tankkiatot (510) on helvetin tunkkasen makusia. Taisi olla tuo Pink Spotin USA Mix, mikä tarttui melko tanakasti molempiin atoihin ja nyt ne haisevat ja maistuvat ihan tuhkakupille. Kaiken lisäksi ihan paksan makuista litkua muutenkin. Keittämisistä ja cola-liuottamisesta olen kuullut, mutta en ole vielä kumpaakaan kokeillut. Ainut mitä olen nyt tehnyt, niin liuotellut/huuhdellut niitä vedellä ja nyt taas atot kuivumista odottelemassa tuossa, mutta nuuhkasutestin perusteella vielä siellä on sitkeästi tunkkaisuutta havaittavissa. Toinen noista atoista kaiken kukkuraksi alkaa vaikuttaa tehottomalta, kun ei meinaa saada höyryä irti siitä enää entiseen malliin. Apuva.
Suosittelen kartomisaattoreita (cartomizer) - maksavat vajaan euron - kaksi euroa kpl.
Kokeile kaikkia tapoja aton elvyttämiseksi: itse olen kokeillut keittämistä, joskus toimii joskus ei. Colaa en ole kokeillut, enkä myöskään leivinsoodaa tai dry burniä. Selitykset noihin löytynevät haulla tai googlaamalla.
Vs: Minkäköhän olen tilannut?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
Paitsi että Vizi kertoo kierteen olevan 8,6mm. Olisikohan mittausvirhe? Kiitos kuitenkin vastauksestasi :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nina
Suosittelen kartomisaattoreita (cartomizer) - maksavat vajaan euron - kaksi euroa kpl.
Kokeile kaikkia tapoja aton elvyttämiseksi: itse olen kokeillut keittämistä, joskus toimii joskus ei. Colaa en ole kokeillut, enkä myöskään leivinsoodaa tai dry burniä. Selitykset noihin löytynevät haulla tai googlaamalla.
Jees, nyt on toinen testimielessä kiehautettu, ei uskaltanu molempia heittää kerralla. Mulla on kartomisaattoreitakin, mutta en ole ihan täysin ihastunut niihin ainakaan vielä. Ei noita hirveästi ole vielä tullut kokeiltua, kun ainainen nestepula vaivaa ja siihen tulossa toivottavasti huomenna helpotusta. Yhtä mehua olen kartomisaattorissa höyryttänyt, mikä oli tavanomaista nikotiinirikkaampaa kuin mitä yleensä olen käyttänyt niin tuntui paljon stydimmältä sitä kautta. Pitänee kokeilla lisää kunhan saa taas isompia pulloja postista.
Asiasta toiseen, onko kukaan huomannut, että joskus sama mehu ei vain maistu samalle? Syy miksi halusin pestä atoni oli, että ennen niin taivaallinen Gold & Silver ei enää maistunut hyvältä, joten päättelin, että tunkkaisen hajuinen atoni on syy tähän. Odotellessani näiden kuivumista vedin pakasta iskemättömän kartomisaattorin, minkä täytin sitten tuolla G&S -mehulla ja kas, ei maistu yhtään sen paremmalta. Hämärää. Kyseessä aivan sama pullo mehua, mitä olen käyttänyt, ja myös säästellyt pitkin viikkoa. Ehkä 2 viikkoa vanha pullo. Onko joku muu kokenut samaa? Onko mahdollista, että pullon neste ei ole ollut kunnolla sekoittunut ja siten flavourit ovat tulleet jo ulos pullosta vai onko vain makunystyräni turtuneet tai jotain muuta. Todellakin siis viikonloppuna päätin alkaa säästelemään tuota pientä pulloa G&S:ää, ja tyhjensin pienen RY4:n tässä välissä ja nyt paluu vanhaan ei ole enää sama. Toivottavasti maut tulevat vielä takaisin... juuri kun oli löytynyt "se mun mehu".
Mitäs helvata. Postista tuli Toscana Mallilta DCT-tankki ja 3 cartoa siihen sopivaa. Yksikään carto ei tunnu toimivan, hädin tuskin kuuluu ääntä kun virtaa antaa ja pelkkä palanut/sähkön hirveä maku tulee suuhun. Viestittelin heiän kanssa asiasta ja he yrittävät neuvoa, että ”it may not work at all because the battery pill isnt touching the cartomizer - try to lift the pill of the battery”.
Mitä mahtaa tarkoittaa? Pill of battery, en ihan täysin ymmärrä että mistä on kyse. Kolmen eri akun kanssa noita koittanut ja yksikään ei kyllä tunnu toimivan. Osaako joku sanoa jotakin fiksua tähän. O_o
Voiko tosissaan olla niin paska tuuri että tilaat 3 kartoa, ja jokainen on paskana. :C
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jermeli
Mitäs helvata. Postista tuli Toscana Mallilta DCT-tankki ja 3 cartoa siihen sopivaa. Yksikään carto ei tunnu toimivan, hädin tuskin kuuluu ääntä kun virtaa antaa ja pelkkä palanut/sähkön hirveä maku tulee suuhun. Viestittelin heiän kanssa asiasta ja he yrittävät neuvoa, että ”it may not work at all because the battery pill isnt touching the cartomizer - try to lift the pill of the battery”.
Mitä mahtaa tarkoittaa? Pill of battery, en ihan täysin ymmärrä että mistä on kyse. Kolmen eri akun kanssa noita koittanut ja yksikään ei kyllä tunnu toimivan. Osaako joku sanoa jotakin fiksua tähän. O_o
Voiko tosissaan olla niin paska tuuri että tilaat 3 kartoa, ja jokainen on paskana. :C
Sanovat, notta kokeile josko akun napa on painunut alas eikä saa kontaktia. Voipi olla että jos/kun jollain muulla kombolla oot käyttäny akkujas niin se napa on tosiaan painunut. Tuota voi kokeilla nostaa jollain pinseteillä, paperiliittimellä, tms jonka vaan saa siihen kauluksen ja akkunavan väliin.
Todennäköisyys että 3/3 on DOA on melko pieni, jos näin on käynyt, voit jo taputella itteäs olalle :D
Tosin toi että antaa kuitenki virtaa ja tulee palaneen maku, viittais ehkä johonki muuhun probleemaan. Oot kai uittanu kartot märiks? ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jermeli
Opettele kiinaa, romaniaa tai edes englantia. Neljäs vaihtoehto - jota itse kannatan on ostaa Suomesta :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Sanovat, notta kokeile josko akun napa on painunut alas eikä saa kontaktia. Voipi olla että jos/kun jollain muulla kombolla oot käyttäny akkujas niin se napa on tosiaan painunut. Tuota voi kokeilla nostaa jollain pinseteillä, paperiliittimellä, tms jonka vaan saa siihen kauluksen ja akkunavan väliin.
Todennäköisyys että 3/3 on DOA on melko pieni, jos näin on käynyt, voit jo taputella itteäs olalle :D
Tosin toi että antaa kuitenki virtaa ja tulee palaneen maku, viittais ehkä johonki muuhun probleemaan. Oot kai uittanu kartot märiks? ;)
Virtaa antaa joo, ja maku on aivan sanoinkuvaamattoman hirveä. Meinaa alkaa laatta lentämään tässä testaillessa. Ja joo, täytin ton karton ihan perinteisellä tapaa kortsutyylillä. Kyllä sen aika täynnä nestettä pitäis olla että tuskin on siitäkään kiinni. Tribecan viimisetkin pisarat menee hukkaan tämmösessä. D: en kyllä voi käsittää tätä todeksi, että olisi kaikki 3 paskana. Ennenkin siis ollut kartoja, ja ihan hyvin ovat pelittäneet.
Ja akkujen navat ei sikäli pitäis olla muutenkaan painuneita, en o kun muutamia kartoja niissä käyttänyt ja kattelin että saman kokoiset kierteet näyttäs olevan, että ei noiden pitäisi sitä mitenkään olla painanu alas.
Vapomanille vielä suuri kiitos erittäin hyödyllisestä kommentista D;
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vapoman
Opettele kiinaa, romaniaa tai edes englantia. Neljäs vaihtoehto - jota itse kannatan on ostaa Suomesta :)
Tai opettele käyttämään google kääntäjää....
Mitä konkreettisia eroja on Mega Dual Coil kartomisaattorilla;
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html
Sekä normaalilla LR dual coil kartolla:
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomiser.html
Omistan noita molempia, LR dual coileja kourallisen mutta noita Mega Dual Coileja vaan yhden. Koska olen halunnut pitää maut puhtaana niin olen ekan täytön jälkeen käyttänyt vain ja ainostaan Pink Spotin Strawberry Cotton Candy Flossia tossa Mega Dual Coilissa ja noissa normi LR cartoissa oon kokeillu muita nesteitä (mm. WizMix Caramel, Apple ja Professor Pepper)
Huomiot mitä mulla on tullu niin huomattavasti suurempi määrä höyryä irtoo tolla Mega Dual Coililla. Noissa LR cartoissa taas TH tuntuu olevan paljon kovempi, varsinkin jos koittaa ottaa isot höyryt, tai ottaa yhtä pitkät imut mitä ottelen tolla Megalla. Kysymys kuuluukin, että onko ero laitteistossa vai vaan noissa nesteissä? PG/VG suhteet tietysti vaikuttaa osittain ja homma onkin siinä että tosiaan tohon Megaan en ole sitten muita makuja sotkenut kun se on ainut laatuaan enkä myöskään ole normaalia LR DC cartoa "tuhlannut" tolle Pink Spot maulle kun se on jo Megalla höyryttelyssä. Mietityttää vaan että JOS täyttäisin Megan caramellilla, niin irtoisiko siitä suuremmat höyryt eli olisiko apu laitteistossa?
Eikö kellään tosiaan ole muuta sanottavaa kuin että "opettele englantia"? Tosiaan, vika ei olu akuissa eikä akun navassa, koska virtaa tulee kartoihin eivätkä ne navat ole mitenkään painuneet. Ihmettelin vaan, että mistä palaneen maku ja haju kartossa voi johtua. Pakko tässä on oltava joku user malfunction, koska pidän itsekin aika epätodennäköisenä sitä, että 3/3 kartoista olis DOA. Ennen ei tämmöstä ongelmaa ole kartojen kanssa ollut. ???
Minulla meinasi kärytä karto tankissa vaikka oli ollut jo käytössä mutta kun imuttelin voimakkaasti ilman virtaa niin huomasin niiden puuttuvien ilmakuplien nousevan karton reiästä ja taas maistui mutta tuon imuttelun joutuu uusimaan eli neste ei oikein imeydy, saattaa olla että karto alkaa olla tiensä päässä vaikka sillä onkin höyrytelty vasta yksi tankillinen :P