Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nicotin
Nopea toimitus,edulliset hinnat,dekangin nesteet. Hyvä mesta.
Tosi nopea toimitus, ei ole vasta kuin kuudes viikko menossa, kun kamoja ei kuulu. Tuo noiden toimitusjärjestelmä automaattisinen delivered haamuilmoituksineen on lähinnä huvittava, mutta luohan se jonkinlaista uskottavuutta hetken.
Kuten toiselle palstalle kirjoitin, tuollaisen nettipuljun katteelle tekee ihmeitä, jos vaikka vain joka 1000:s lähetys "häviää". Itse kaipailin todisteita, siitä että lähetys olisi edes postitettu, ei ole kuulunut. En jaksa muutaman kympin takia rikosilmoitusta lähteä tekemään, tälläisen varaan saattaa moni pulju asian laskeakkin. Itse tilaan tästä eteenpäin vain luotetuista lähteistä tähän harrastukseen kamoja onneksi muut toimija joiden kanssa olen tehnyt kauppoja, ovat olleetkin luotettavia ja toimitukset nopeita.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
höyrysuu
Tosi nopea toimitus, ei ole vasta kuin kuudes viikko menossa, kun kamoja ei kuulu. Tuo noiden toimitusjärjestelmä automaattisinen delivered haamuilmoituksineen on lähinnä huvittava, mutta luohan se jonkinlaista uskottavuutta hetken.
Kuten toiselle palstalle kirjoitin, tuollaisen nettipuljun katteelle tekee ihmeitä, jos vaikka vain joka 1000:s lähetys "häviää". Itse kaipailin todisteita, siitä että lähetys olisi edes postitettu, ei ole kuulunut. En jaksa muutaman kympin takia rikosilmoitusta lähteä tekemään, tälläisen varaan saattaa moni pulju asian laskeakkin. Itse tilaan tästä eteenpäin vain luotetuista lähteistä tähän harrastukseen kamoja onneksi muut toimija joiden kanssa olen tehnyt kauppoja, ovat olleetkin luotettavia ja toimitukset nopeita.
No voi :-\ Oletko laittanut meiliä asiasta ja mitä ne vastas ??? Mulla tuli eka tilaus tosi nopeaa ( koputtaa puuta ) Mut ans kattoo miten toisen tilauksen käy ::)
Mistä te noita delivier jutskia näätte, kun mulla ei ole sellasta tullut? Siis jostain kaupan sivuiltako??
Vs: ECigWizard kokemuksia
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös toi Patriot juurikin ole se korjattava ato, joka tehtiin toimimaan iAttyn kanssa?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
höyrysuu
Kuten toisellakin palstalla on foorumin omistajaa myöten ihmiset sanonut LAITA viestiä sinne cs@ecigwizard.com osoitteeseen, jos haluat asiaan saada selvyyttä.
Tälläisiin pätee vanha sanonta 'Screen it or it didn't happen'. Etkä ainakaan vielä ole minkään moista todennusta tainnut viesteistä päätellen toimittaa ko. firmalle.
Kyllä velho mielestäni kuuluu näihin "luotettaviin lähteisiin" :D Ja hoitavat asian kuin asian fiksusti joten sinne sitä spostia vaan, suomeksi. royalmaili on sitten asiansa erikseen ja itellan kanssa kun yhteistöin ryssivän asioita niin on se ikävää että kauppa siinä leimaantuu :-\
Ite maksan mielellään tulevaisuudessa enempi postikuluja ja ostan enempi tavaraa kerralla niin tulee DHL:n next day deliveryn kanssa nopiasti ja varmasti perille.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
höyrysuu
Onko tää taas näitä, trolleja;
Koodi:
Keskustelualueella vietetty aika: 12 minuuttia.
Viestejä yhteensä: 1 viestiä
Jos ei niin syvin anteeksipyyntöni :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Kuten toisellakin palstalla on foorumin omistajaa myöten ihmiset sanonut
LAITA viestiä sinne cs@ecigwizard.com osoitteeseen, jos haluat asiaan saada selvyyttä.
Tälläisiin pätee vanha sanonta 'Screen it or it didn't happen'. Etkä ainakaan vielä ole minkään moista todennusta tainnut viesteistä päätellen toimittaa ko. firmalle.
Ei kai tää tyyppi oo se sama joka pakkiksen puolella trollaa jatkuvalla syötöllä, ei jaksais lukea sen samoja valituksia. Koita ny höyrysuu hoitaa toi asia henkilökohtaisesti wizardin kanssa ja jätä tää foorumi tolta osin rauhaan, please!Jollei olis laitonta lähettäisin sulle henkilökohtaisesti litkuja jos sillä pääsis noista sun typeristä jutuista eroon.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Jollei olis laitonta lähettäisin sulle henkilökohtaisesti litkuja jos sillä pääsis noista sun typeristä jutuista eroon.
+1 :D :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Sama teksti löytyy meiltä tosta 50ml putelista.
Niin mullakin lukee. Mutta tilavuusmerkintä löytyy alempaa, ennen kuin pullon kaula alkaa, ts. ennen kuin se pullo kapenee. Suurin piirtein pitäisi siis olla täyden pullon nestepinnan kohdalla. Ei huomaa kovin helpolla, jos ei tajua katsoa.
Viime tiistaina lähti ja tänään lootassa. Hyvää palvelua ja ihan kohtuullisen hyvä toimitusaika kirjeelle!
Onko Gummy Bearsien kanssa ollut jotain ongelmaa viime aikoina? Tilasin alun perin 5ml (18mg) pullon libertyltä tuota ainetta ja rakastuin siihen samantien. Nyt tuli teiltä viikko sitten 40ml (18mg) samaa ainetta niin maku on ollut imelä, pistävä, muovinen jne. Myös savu on on ollut heikko tuossa ja aineen tuoksu epämääräinen..
Testatessa olen nakkonut 6 LR bogea roskiin ja pari eri atoa on testattu vivi novassakin ja ei maistu oikealta ei sitten millään..
Nyt sitten koitin paria muuta ainetta samassa bogessa niin toimii ihan eritavalla muut aineet joten tulin siihen tulokseen että voisko noissa gummy bearseissa olla jotain mennyt pilalle jossain kohdassa prosessia?
Applewoodit ja Wyattearpit kera rannenauhan kotiutui tänään, nopeasti ja varmasti, kiitos :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vonikka
Nyt sitten koitin paria muuta ainetta samassa bogessa niin toimii ihan eritavalla muut aineet joten tulin siihen tulokseen että voisko noissa gummy bearseissa olla jotain mennyt pilalle jossain kohdassa prosessia?
Eipä ole toviin mitään valituksia ko. flavorista tullut ja sitä on melko lailla pullotettu/myytykkin :-\
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Applewoodit ja Wyattearpit kera rannenauhan kotiutui tänään, nopeasti ja varmasti, kiitos :esmoke:
Wyattia wyattia - sitä on melko moni alkanut kyselemään (saisi pullottaja tehdä vähän ylitöitä eikös jeh ;) )
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eCigWizard
Eipä ole toviin mitään valituksia ko. flavorista tullut ja sitä on melko lailla pullotettu/myytykkin :-\
No sillä itsekkin ihmettelin että kun kukaan muu ei ole valittanut ja ilmeisesti kohtuu suosittu tuote..
Pistetään kuukaudeksi laatikon perällä ja koitamma sitten uudestaan jos ne nallet ois siihen makuun jostain ilmaantunut ja vienyt ylimääräiset mausta pois :D
Onko muuten jotain vikaa noissa seurantanumeroiden sähköposteissa kun minulle tuli viesti eilen että paketti lähti ja kohta tulee numero mutta ei ole sitä seurantapostia näkynyt? (kyseessä oli se pika seuraavana päivänä kotiin joka tarkoittaa minun tapauksessa kahden yön päästä) Tosin jos vanhat merkit paikkansa pitää niin huomenna ne DHL:n pojjaat jo soittelee paketin kera
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkke69
Niin mulla lukee siinnä pullon kaulassa : HS 4,5-05 ?
Kannattanee tutkia sähköpostin roskapostisuodin jos tuntuu, ettei vastausta kuulu :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vonikka
Pistetään kuukaudeksi laatikon perällä ja koitamma sitten uudestaan jos ne nallet ois siihen makuun jostain ilmaantunut ja vienyt ylimääräiset mausta pois :D
*fingers crossed*
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vonikka
Onko muuten jotain vikaa noissa seurantanumeroiden sähköposteissa kun minulle tuli viesti eilen että paketti lähti ja kohta tulee numero mutta ei ole sitä seurantapostia näkynyt? (kyseessä oli se pika seuraavana päivänä kotiin joka tarkoittaa minun tapauksessa kahden yön päästä) Tosin jos vanhat merkit paikkansa pitää niin huomenna ne DHL:n pojjaat jo soittelee paketin kera
Tuohon yritetään saada parannusta. DHL hakee myöhään iltapäivällä lähetykset jonka jälkeen koodit pitää löydä interwebbiin manuaalisesti ja lähettää asiakkaille. Tämä viikko on ollut poikkeuksellista kaaosta Vapefestin jäljiltä, eli normaalia kiireempää *pahoitteluni tästä* jos tuntuu, että tarvitset vielä sen DHL seurannan niin viestiä cs@ecigwizard.com.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eCigWizard
Tuohon yritetään saada parannusta. DHL hakee myöhään iltapäivällä lähetykset jonka jälkeen koodit pitää löydä interwebbiin manuaalisesti ja lähettää asiakkaille. Tämä viikko on ollut poikkeuksellista kaaosta Vapefestin jäljiltä, eli normaalia kiireempää
*pahoitteluni tästä* jos tuntuu, että tarvitset vielä sen DHL seurannan niin viestiä
cs@ecigwizard.com.
Ei mitään! Pääasia on että ne on lähtenyt joten kiitokset jo etukäteen. Peläkäsin vain että jos on käynyt kylmät ja ne ei olekkaan tien päällä 8)
Tiedossa milloin vermillion riverin nesteitä tulossa lisää?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
VapeWizard
Tiedossa milloin vermillion riverin nesteitä tulossa lisää?
Pullottaja oli poissa pelistä tovin - nesteitä on kyllä, mutta ei pullotettuna.
Tarkkoja päivämääriä - no clue :-X
Tänään (4.9) tuli paketti :) Hyvää palvelua ,paitsi paypal maksun hyväksymisessä kesti vähän aikaa joku vika siinä oli, piti manuaalisesti hyväksyä. Osalta oma vika kun ei tajunnut viestiä heti laittaa, sitten kun tajusin viestiä laittaa (yöllä) niin seuraavana päivänä maksu hyväksytty :D
2012-08-30 17:35:51 Delivered
2012-08-29 16:54:30 Shipped
2012-08-29 07:33:50 Preparation in progress
2012-08-28 09:31:26 Payment accepted
2012-08-21 14:43:10 Awaiting PayPal payment