Bongaa bongaa. Mut siinä se kun bongaa niin usein, ni ei jokaista viitti tänne erikseen laittaa.. Just bongasin ylöjärvellä parikin tänään ja Tampereen katukuvassakin näkee höyrypilviä lähes päivittäin. Menis koko foorumi näistä tukkoon :)
Printable View
Psycho Vape bongattu eilen illalla Elielinaukiolla.
Madeiralla, Funchalissa, nunnien laaksossa kahvilassa Joulukuussa 2015. Sulla oli Belluksen tankki ja mulla Kangerin Nebox.:cheers:
mitä vittua,kajaanissakin näin jo pari höyryttelijää jotka ei ollu tuttavapiiristä.
aika vähän täällä näkee vapottelijoita...
Pori-Hurjavalta akselilla ainakin näkee päivittäin kymmeniä tuntemattomia höyryttelemässä o_O
Näkikö kukaan kannuksessa kitinvaparin edessä äsken minun puhaltamaa massiivista cumulusta. Jasso?
Sulla on ollu raskasta
Tauti päällä, edellisestä 4 vuotta...
Ainiin, tiistaina n. klo 18.00 Töölön sairaalan pääovien edessä oli kaunis neiti/rouva jokin höyrysauva kädessä ja pinkki sairaalan aamutakki yllään pikaisilla höyryillä, en kerennyt edes turisemaan, kun ilmeisesti vilu ajoi sinut jo sisätiloihin. Josko majailet myös täällä foorumilla?
Muita höyryilijöitä siellä en nähnytkään, olin yleensä yksin höyrytin käpälässä viiden röbelöä imevän keskellä.
Ukilla on verkot vesissä! Hyvä, sairaalatamineissa ei pääse helposti karkuun. ;)
Meikäläisen verkot on jo niin harvat ja lahot, ettei niihin tartu mikään, enkä mä edes enää tiedä mitä mä tekisin saaliille joka niihin tarttuis. :D
Totta sekin, että sairaalavermeissä ei pääse karkuun, ainakaan niissä kuminauha viritteisissä pitkälahkeisissa ruskeissa kalsareissa, se on kolme juoksuaskelta ja nokka asfaltissa, kun ne valahtaa nilkkoihin.
Usseempana päivänä bongattu kuopion microteknian alueella höyryttelijöitä, tunnustautukaa?
Sinä joensuun pilkon cittarilla boxi kourassa juuri nyt! Tunnistaudu!