Onneksi on niksaa varastossa noin kahdeksi vuodeksi (nykyisellä kulutuksella) :)
Tarkoitus kyl päästä niksasta kokonaan eroon tän vuoden aikana.....
Printable View
Onneksi on niksaa varastossa noin kahdeksi vuodeksi (nykyisellä kulutuksella) :)
Tarkoitus kyl päästä niksasta kokonaan eroon tän vuoden aikana.....
Mä saan tällä hetkellä 12 litraa vitosta varastoista ja dripperiin teen nollaa, joten sama vaikka ei enää itelleen tilais enempää.. kuitenkin kulutus on max 2 l / vuosi. Minunkaan ammatissa rikossyytteet ei oo ihan hyvä asia.
Oikeastaan tää ei nyt pitäisi mennä näin, että tätä joutuu yksityishenkilönä kysymään, eikös tätä varten ole joku yhdistys, mutta kysyinpä kuitenkin Tullista, jos vaikka saisi jotain infoa ettei enää yksikään piruparka joudu kuseen tämän jutun puitteissa.
Tämä menee nyt kyllä vähän niiden ostokiimaa lietsoneidenkin piikkiin.
Tänään meni koko päivä nolla-niksoilla töissä. Kotona viel jokunen 100ml pullo 0.6mg:sta, pitää höyrytellä pois pikkuhiljaa...
Mulla on kaikkea nyt riittämiin..ainoa mikä puuttuu niin supertankki ja siihen atoja, en oo löytänyt mistään[emoji53] Atojakin pitäis olla ainakin 50kpl....
Ääh..nyt suihkuun [emoji8]
Onko nyt oikeasti olemassa joku, marraskuussa tehty, uusi päätös niksojen suhteen? Jos sellainen on tehty, niin kyllähän se pitäisi olla julkista tietoa.
Ennemmin veikkaan, että tässä joku tullimies taas sooloilee omiaan. Eikös ne edelliset "takavarikotkin" olleet yksittäisen tullijuipin omia tulkintoja pykälistä?
Eikös noita tuomiopäivän ennusteita ole vähän maalaillut itse kukin sitä mukaa, kun noita ehdotuksia on alkanut tippua ja niitä on tulkittu pahimman mukaan.
Olen mä itsekin suositellut jemman kasaamista, en tosin litratolkulla, mutta sen yhden kaksi pulloa satkua.
Eihän sitä voinut tietää, mutta kyllä se vähäsen vituttaa, jos jollain lähtee sen takia elanto.
Jos ymmärsin oikean tankin, niin elektrosavulla näyttäis olevan super tankkia. Sama laitos hakusessa itselle.
Itse edellisen kerran tilasin niksaa pakkaseen joskus vuos sitte et olin hyvissä ajoin liikkeellä. Niksat jää käyttämättä mut onpahan tallessa jos tulee sellanen tarve niin ainakin löytyy [emoji38]
Kyllähän sä luit tuon, mitä Vapersin ketjussa luki?!?
Jos tutkintapöytäkirjassa seisoo jotain, niin kyllä se vain on aika painavin syin sinne laitettu.
Helou ystävät..ollu taas vähän pimennossa kaikesta mitä tääl tapahtunu. Joko Miru ja jasso on naima.....sissa...siis kihloissa vai joko ovat todenneet et antaa olla :)