Miehiset kuukautiset meneillään [emoji38]
Printable View
Jos se Jamo on käynyt vaikka venemessuilla ja tehnyt siellä pienen heräteostoksen, nyt sitten 24/7 töissä, että saa joskus maksettua jollan pois?
E. Eikä ole kyllä mm. Naamiskaan täällä vähään aikaan tarinoinut...
Jomppelia vähä ikävä [emoji53]
Mut eihän tääl oo ollu mitään draamaa mis ois dumpperia ees tarvittu.
Tankin vuodotkin saatiin oikeeseen ketjuun ja maailma pelastuu. Kävin kaupassakin jo vaik viime lauantaina meinasin mennä [emoji16]
Juu ei tuo omakaan kirjoitus näihin foorumiasioihin ollut mitään suuttumista, muutenhan se olis joutanu tuonne ärsytyslankaan :)
Ja jotta nyt OT:ksi menisi niin huomenna pitää käydä tiivistelähetys noutamassa, ekaa kertaa kokeilen paria sekoitusta tehdä tuolta e-liquid recipes sivujen suosituimmista
Tätä asiaahan ei ole vielä tutkittu tarpeeksi, yksittäisten henkilöiden mietteet eivät todista mitään. Todennäköisesti nämä ovat vain tupakkafirmojen keksimiä ja ylläpitämiä nikkejä, tarkoituksena houkutella viattomat nuoret liittymään foorumille sekä kirjoittelemaan internettiin hävyttömyyksiä.
Mun mielestä lankoja ei kannata lähteä yhdistelemään, koska se on vähän raskasta kahlata jättipitkiä ketjuja läpi. Muistan myös höyryttelyn alkuajoilta kuinka kirosin tämän forkan hakutoimintoa, sillä ei tee kyllä juuri yhtään mitään. Paljon auttaa kun on hätä just nyt kahlata 94 sivua jos sieltä löytyisi vastaus, jos sattuu edes olemaan oikea ketju mistä vastausta hakea. Vaikka ei toki ole järkeä joka kysymykselle omaakaan topaa pistää pystyyn.
Eihän tässä kai ole mitään sorakuormia ollut?
Kyllä tämä foorumi on hieman hankalakäyttöinen. Juuri itse tutkin diy-neste-osiota mutta mitä hittoa minä kostun (e. pun not intended) jostain tuotemerkkiketjuista? Jos kiinnostaa vaikka se, olisiko jotain hyvää hedelmäkarkin makuista tivaria jossain. Kahlaa siinä sitten 103 sivua jotain "pieniä kysymyksiä..." -ketjua. Joskus jaksaa, joskus ei. Kahlatessa voi tosin törmätä hauskoihin asioihin, joita ei ole tullut edes ajatelleeksi.
Toisaalta jos joku neiti tai rouva kysyy värjyvin silmäripsin jotain ohi aiheen/uudessa turhassa ketjussa, todnäk vastaus tulee kuitenkin, mutta jos se on joku jonne95 niin haukkuja tulee helpommin.
Lisäksi on sitten vielä se joku varttuneempi rouva joka on hieman myöhään herännyt joihinkin asioihin eikä ilkeä kysyä enää mitään missään kun ne konkarit nauraa :rolleyes:
e. No voi sun, aina sekaan livahtaa jotain törkyä.
Mä oon ainakin tasapuolinen = vittuilen kaikille [emoji38]
Onkos tuolla Tullilla taas se aika kuusta noiden niksojen suhteen?
Ne on ottaneet kansanedustajille kirjoitelleiden nimet ylös ja ratsaa heidän lähetyksiä kostotoimenomaisesti.
Vitu DDR!
Eli jos mä nyt tulkitsin oikein näitä tihkuneita tietoja, niin jatkossa 100 mg/100 ml, eli se 10 g, on no-go ja johtaa syytteeseen, osta siis niksat 72 mg vahvuudessa max desi kerralla.
Ellei sitten toikin ole liikaa.
Sinänsä kiva, että toi päätös tuli jo marraskuussa, mutta siitä ei vaivauduttu infoamaan.
Vitun äpärä meininkiä[emoji34] Nyt mua raivostuttaa argh!!!!!! Mulla ei väliä kun oon siirtymässä nolla niksoille, mutta muiden puolesta tuntuu aidosti pahalta[emoji21]