Auttakee, mul on ihan kamala ähky :crying:
Printable View
Auttakee, mul on ihan kamala ähky :crying:
Ei pahasti ähky.
Mut perkuleen kuuma on. [emoji29] Tulikivi uuni lämmittäny hyvin, 27 astetta. Huomen pääsee kotiin vilposeen 21 asteiseen kämppään.
Jokos twisted avas viimeisen paketin? Kuis pönttö pörisee? [emoji848]
:angel:
Hitokseen monta sivua tiukkaa asiaa :thumbup: Nyt on joulut lusittu, ylihuomenna lasten synttärit edessä ja rouvan suku änkeytyy kyläilemään X-( Ihan keljuillakseni vaihdoin WiFi verkon nimeksi "it hurts when IP" siinähän surffailevat mun internetissä, tosin rouva ei tykännyt ideasta.... :thinking:
.
Just kotiuduin jouluaaton vietosta. Mitähän nyt tekis ?? Maistaisko lahjapullosta vai kinkusta viel pikkasen :)
Edit: Maistoin pullosta ja veistin kinkusta muutaman siivun ;)
Ihanaa, ei mitään "ohjelmaa" koko päivänä. Ja vielä hemmetin hyvää french roastia aamupalaksi. Hieno aamu.
Kotiuduttu. Pikupäikkärit kohta ja sit kahtelleen tuntematonta.
https://www.youtube.com/watch?v=CbbarAi80Bg
:lol:
Ois pitänyt toivoa joulupukilta kaseiinia niin vois vetää velocity dietit ja poltella joulukalorit ja vähän muutakin pois. On aika paksu olo.
Tulee jotenkin tää mieleen Handesta :D
https://www.youtube.com/watch?v=C8XDeWFePr0
Mulle tuitusta:
https://www.youtube.com/watch?v=bp_d3rMliwE
Johan tässä on taas jouluja vietelty.
Taidanpa lähteä töihin, kun ei ole parempaakaan tekemistä...
Jaa "pesäpäivät" :lol:
Närästys on ainakin mojova. Tällaista ei saakaan ruoalla aikaiseksi kuin jollain vuohenjuusto-laardi-lärväkkeellä, Partasen muikkukalakukolla tai sitten jouluruoalla.
:p :D
Luin tän uutisen ja tulin siihen tulokseen että ihmisetkin viettää jouluna pesäpäiviä eli lepää lämpimässä pesässä odottamassa että päivä alkaa taas pidentyä ja elämä voittaa :rolleyes:
Kansanperinteen mukaan nyt eletään ?pesäpäiviä?, jolloin aurinko lepää vuoren sisällä | Kotimaa | Kaleva.fi
Hyvältä maistuu kinkku näin aamuyölläkin :)
Oli pakko kokeilla :D
Lenssua puskee päälle.
Kävin ostamassa tuollaisia, ei pitäisi nenukka kuivahtaa jatkuvasta niistämisestä. :thinking:Katsotaan onko vain hieno mainoskikka.
Liite 31825
Olen tässä kahden vaiheilla josko hankkisi näin joulun jälkeen vaikka uudeksivuodeksi kolmannen kinkun :) oli ne edelliset vaan niin hyviä :P
Miksei kinkkuja ole kaupan esim Pääsiäiseksi, Vapuksi ja Juhannukseksi, syksyisinkin voisi keksiä jonkun tekosyyn hankkia kinkku, itselläni tässä asunnossa ei ole kuin piukkuruinen pakastinlokero jonne ei kinkkua mahdu muuten varmaan olisin ottanut jonkun pienen kinkun ihan vaan varoiksi pakkaseen kesää varten.
Joskus junnuna tehtiin juhannuskinkkuja. Ainakin sillon löyty tuoreena lihatukusta (muistaakseni Wotkinilta Sörkästä haettiin) ympäri vuoden. :)
Kyl se kinkku maistuu parhaalta aattona. Tapanin jälkeen ei suosiolla uppoo enää.
Syöttekö muuten kinkkua uunilämpimänä? Tässä tuntuu olevan kahta eri koulukuntaa, toiset on ihan hämmästyneitä tästä koska kinkku kuuluu syödä kylmänä, ja sitten toisten mielestä se maistuu lämpimänä parhaalta. Mä kuulun jälkimmäisiin, on se vaan ihanan mehevää lämpöisenä!
Itellä kylmänä aina uppoo paremmin mutta pitäähän aina maistella kun on lämmintä.
Pari tuntia niin pääsee mutustamaan uunilämmintä skinkkaa :drool: Aamupäivällä heitin uuden kankun uuniin. Tänään taas ähky part 113 :thumbup:
Eilen meni siivu kinkkua hernesoppaan ja tänään loput pitsan täytteeksi :). Ei se kinkku kyl uppoa ku pari päivää sinapin kera ja sit on aika keksiä jotain muuta.
Kinkku on parhaimmillaan muutamana siivuna leivän päällä aattoiltana. Lomalla kun tässä välipäivinä olen,niin viime yönä tein hirvenlihasta beef jerkyä ison satsin ja tänään jänispataa.
Olen havainnut minulla olevan taipumuksia ruuanlaittoon silloin kun ei ole oikein mitään tekemistä. Liikaakin. Yksin ollessa jääkaappi täyttyy.
.