Vastaus löytyy aiemmin lainaamasi viestin toisesta virkkeestä pienellä aivotyöskentelyllä.
Printable View
Hyvää joulua foorumin apinoille. Nyt on hautausmaa ja pulkkamäki käytynä, sitten laatikot uuniin ja sika paloiksi. Pukki taitaa tulla kuuden maissa, ja sitten perinteinen OOOÄMGEEE ULIULIULI lahjanavaustalkoot. Huilatkaa ja nauttikaa kaikesta mikä on itsellenne tärkeätä. :)
Mää keitän pottuja. Nälkähän tässä jo on.
En mäkään syö sikaa mutta en ole ajatellut sitä älykkyys-mittarilla. Jos typerintä elukkaa haetaan niin eikös meidän pitäisi syödä ihmistä. Jouluihminen, nomnom.
Menee se kalarehun maku kanaankin, ja monessa riistassa sama homma.
Euron juustohampparille ja keppanalle maistuvaa kaksijalkaista ? Nam.:)
Kohta könyttävä hautausmaalle. Illalla mieluummin, on nätimpää.
Tuo sika oli varmasti eläny koko elämänsä kylmissään. 8kg kinkku ja 17 tuntia ennen ku oli valmis. :blink:
Oli sit ihan järjettömän hyvää kyllä, viime vuoden vastakohta. :drool:
Meillä oli 8 kiloo 26 tuntia. Uunin mittarin mukaan 90 ja analogimittari näytti 85. Hyvää oli, sopivan ylikypsää
Joulusaunottu ja syöty. Tuli tosi hyvä kinkku! Nyt kun jaksais vielä syödä niitä konvehteja... :D Samu Sirkan joulutervehdys alkaa justiinsa.
Kuka jumalauta on vapauttanut tuon aivovauriopotilaslauman tuonne faceen? :blink:
Joulu kyllä todellakin pistää ihmiset normaaliakin sekavammiksi. Sielä on ny joka saakelin paikka tupellaan ihmisiä joiden tekstistä ei ota selkoa edes hyvällä tahdolla. Välillä on näyttänyt siltä että osa kuvittelee facella olevan jotain telepaattisia kykyjä suunnata ne viestit ajattelemansa ihmisen seinälle, ja ne kirjoitetaan ensimmäiseen mahdolliseen viestikenttään mikä vastaan tulee.
Esim. Reiska Hintikka kysyy Vetouistelu ryhmässä: mikä siima nyt pitäisi ensikaudelle hankkia? Onko jotain hyviä uutuuksia tulossa?
Ensimmäinen vastaaja on Pirkko Peräaukko joka toivottaa Mari Mäyrän koko perheelle siunattua ja rauhaisaa joulua. :blink:
Jostain syystä eilen ja tänään näihin on törmännyt jatkuvasti.
Kai ne nää vapaat, monella lailla stressaava joulu ja liiat nautintoaineet saa jotkut ihmiset sekaisin.
Lievästi huono olo. Maraboun kovehdit oli liian makeita. Mikä ei kuitenkaan estänyt tyhjentämästä koko kerrosta.:unsure:
^ Mikä rasia? :D Mun klassikkokonvehdit jouluna on Maraboun keltainen Paradis!
Kaappi olis ihan tupellaan suklaata. :thinking:
Taidan ryystää bissen.
Ei varmasti oo yhtään väärin.
Mulle kyllä uppoo makeakin, vaan ei bissen kanssa :laugh: ne on ehdottomasti pidettävä erillään. Oon aina ihmetelly paria kaveria jotka munttaa bissen kanssa aina karkkia :blink: Ei, ei jumalauta se on ehdoton no no yhdistelmä. Toki, jokainen tyylillään.
.
Mä join vähän Baileysia kera kermavaahdon. Sifonilla saa maailman parasta kermavaahtoo.
Sain IHANIA joululahjoja!
Pörri osti mulle joululahjaks aivan ihanat YKSISARVISTOHVELIT! <3 :eek: :love: Kuulemma ajatteli että sopii mun tyyliin :lol: Ja mä rakastan yksisarvisia!
.
.
Onkohan rangaistavaa väkisinmaata itsensä? :thinking:
.
.
Twisted on hyvin varautunut jouluähkyyn.
Jostain juolahti nyt mieleen, että perheen jouluisilla hautausmaareissuilla joskus ehkä 80-90-luvun taitteessa sisko oli kuskina ja ajettiin railakkaasti penkkaan ns. maaseudulla. Lyhtypylvääseen jäi väliä 10 cm, ja onneksi oli paljon lunta. Elämäni ensimmäisiä "elämä vilisi silmissä" -tyyppisiä hetkiä. Kellekään ei käynyt lopulta kuinkaan, ei edes autolle. Lähitienoolta löytyi ystävällinen traktorinomistaja, joka kiskoi auton lumesta, ja eikun matka jatkui.
Nii sitähän mää tässä vaan ku väsyttää niin ankarasti muttei huvittais viä nukkumaankaan mennä.
Jos ny väkisin menis, ni eiks se olis vähä niinku väkisinmakais ittensä? :thinking:
.
.