Ampuu hirven -> työntää hirven säilykepurkkiin -> profit
Printable View
Viimeisellä drippauskerralla ei herunut kuin 3 tippaa pirtelöä atoon :( Kai se on pakko vaihtaa makua ja laittaa uus satsi kypsymään.
Sori smami, näppäilyvirhe :blushing: Mutta ei turhia peruutella!
Onko se Patrikin pirtelö nyt oikeasti niiiiiiiiiiiin hyvää? Ainakin täällä sitä paljon hehkutetaan, eli kaippa se sit on, vai :thinking:
Ajattelin tilata sitten samalla, kun pohjia tulee kauppaan saldoille. Pitääkö se nyt kuitenkin tilata pirtelöt heti ja pohjat sitten myöhemmin... ?
Ite kyll tykkään... 20ml imeskelly tuon Silon läpi. Toimii! :)
200ml höyrytelty pirtelöä :blushing: , pari pottua lisää kypsymässä...
Itse en lähde edes vastaamaan tähän pirtelö hommaan :)
...jos suomikokatun pirtelön hinta saadaan tuollaiseksi ja sitä toimittaa puulaaki jonka aspa on kuin Vape Talolla, niin mä vedän sitä 100ml vaikka hampaat irvessä:D
No joojoo, ei tartte enää kehua. :)
Olisin tilannut, mutta ei ollut saldoilla enää. Katellaan uudestaan maanantaina...
E. Ajattelin tämän viestin jälkeen tilata, eipä sitten onnistunut kun ei ollut saldoilla... :(
Jos nyt raadollisen rehellisiä ollaan, niin en oikein arvosta tuota nykymenoa, että kaikki reseptit ulkoistetaan myyntiin sen sijaan, että tehtäisiin, kuin defu teki, eli resepti jakoon JA tiiviste myyntiin.
Luultavasti kauppa kävisi edelleen, se itse sekoittelu kun ei ole ihan niin simppeliä, jos makuja on monia.
Liite 18776
Ei kai nyt Symbol sentään olisi ansainnut banneja?
Eilen oli Facessa pieni keskustelu höyryttämisestä ja ikärajoista. Hain tietoa siitä ja löysinkin että tupakkajäljitelmillä (sähkösavuke laitteet ja nikottinittomat nesteet) ei ole ikärajaa. Nikotiininesteiden osalta todettiin vain että ne kuuluvat lääkelain piiriin mutta mistään ikärajasta en löytänyt mainintaa. Tietääkö joku täällä että onko siis suomen laissa määritetty ikärajaa nikotiinipitoisten nesteiden tilaamiselle ulkomailta? Sori jos tuli väärään paikkaan tämä. Ja ei, en ole alaikäinen mutta aihe kiinnostaa koska on omia lapsia.