Näin kävi tunti pois elämästä..
Printable View
Näin kävi tunti pois elämästä..
Valoisat illat kuitenkin tarpeen, en valita :thumbup:
Teinixinä tuli vedettyä green cattia ja black cattia.
Foorumi jäi talviaikaan
Eräät gentlemannit sit jätti mut tänne höyrychattiin ku ne kusee kilpaa toistensa housuille facessa :cheers:
Kiitos vinkistä pitänee kokeilla tuota Kyrö Distilleryn Napue - giniä
Samat pojat julkaisivat myös Verso - nimisen viskin, joka on tehty samasta ruistisleestä kuin Napue. Vaikka kyseessä on vain 3 kk kypsytetty tavara, on siinä ainakin mun mielestä enemmän makua ja luonnetta kuin monessa sekoiteviskissä. Jos nyt pidät viskeistä.
Hauskoja kavereita, tuli juteltua niillä pahamaineisilla viskimessuilla heidän kanssaan vähän vaikka mistä. Tyypeillä on just oikea asenne tuohon hommaan. :thumbsup:
Mäö olin hipsteri ku vastustin naamakirjaa pitkään ku olin saanu teininä yliannostuksen galtsusta, olin siellä joskus koko ajan. Mut joskus vuosi sitten aloin vähä käyttää lärvivihkoa ja on siinä hyvätki puolensa.
Juu joukkopakohan sieltä alkoi jo pari kolme vuotta sitten. Ehkä senki takia sinne viitti liittyä ku se ei enää ollu mikään juttu mihin on "pakko" kuulua, mulla ku tulee automaattinen vastareaktio semmosista jutuista. Twitterikin on aika out, taitaa instagram olla Se juttu nykyään.
Nonni, nyt päästiin paljastusten pariin. :eek: Ei siinä, lärvikirja on ihan hyvä, kun siihen suhtautuu ja käyttää sitä oikein. Feissarimokista voi aina katsella niitä ei niin hyviä suorituksia....
Mun täytyy tunnustaa, nyt alkaa olla tukka sen verran täynnä, että mä joudun varmaan kohta luovuttamaan...
Kyllä mä olen single maltin ystävä ollut jo vuosia varsinkin irlantilaisen, jota ei olla turpeella hehkutettu kuten skottilaista, aika jännää että voi kutsua viskiski Irlannissa pitää olla vähintään 6 vuotta kypystystä ennen kuin viinakselle saa tuon nimen puteliin laittaa.
Itse asiassa, juurikin tästä syystä viski/whisky - sanaa ei pullosta löydy. Sitähän se kuitenkin periaatteessa on, puutynnyreissä kypsytettyä tislettä. Jos vain mielenkiintoa riittää, niin suosittelen ainakin kokeilemaan. Nyt en ole ihan varma, että löytyisikö jostain Stadin baarista kokeiluun ilman pullon ostoa.
Nonni, nyt mä luovutan. Hyvää yötä itse kullekkin säädylle.
Pitää ehdottomasti kyllä kokeilla tuohan kuulostaa ihan kotipolttoiselta tavaralta, en ollut tästä yrittäjästä aiemmin kuulutkaan.. Otan valikoimaan, niin tulee mukavaa ja uutta jutustelu aihetta whiskyn osalta vieraiden kanssa ei tarvitse enää toistaa niitä samoja fraaseja blackbushin pehmeydestä :thumbup:
Kaikki taitaa nukkua vielä, pitäskö iteki :yawn:
Töihin heräiltävä pikkuhiljaa.
Huomenta Höyrypäät.:)
Huomenta! Kellohan on jo vaikka mitä kun se siirtyi.
Näköjään ollut vilkas yö. Noitia ei onneksi näy, vielä.
Kyllä on kin kello paljon. Eipä olekkaan oltu, näin paljoo myöhässä pitkään aikaan.:unsure:
Niin minäkin. Heräsin viimeksi Teininä kymmeneltä.:crying:
Huomenta! Joko on virpojia käyny ovien takana? Just ittee laitoin karkit ja tikkarit kulhoon valmiiks,jos ovikello soi.
Eipä ole Virpojia näkynyt muutamaan Vuoteen. Kaikki tenavat tässä kylässä niin isoja, että Kaljaa kittaavat.;)
Ompahan pitkästä aikaa mielenkiintoinen formula kisa menossa :D.. ei oo enää mersut automaattisesti voittajia ja Räkä on vetäny hyvin kun ottaa aika-ajot ja paskan startin huomioon :)
Ittellä maku mennyt Formuloihin. 1-2 Tallia niin paljon paremmilla autoilla, ettei juuri ole muilla jakoa. Välillä tulee silti kateltua kisoja. Ennen oli kisoissa yllättäjiä joukossa.:) Vaikea on silti sanoa mitä pitäis muuttaa, jotta olis muillakin mahdollisuus pärjätä.
No näyttäis et Ferrari on ottanu mersut kiinni ja ei Williamskaan kaukana ole :). Eli kauden edetessä 6 kuskia on kilpailukykyisiä keskenään kärjessä ja kärjen takana kans hyvää pöhinää, eli ei ajeta enää vain jonossa :)
Ohittaminen tuntuu olevan melkoisen vaikeaa. Varikkokäynnit ratkaisee paljon. Renkaiden käyttösäännötkin pikkuisen hämmästyttää. Tosin säännöt on samat kaikille.:mellow:
Toisilla radoilla onnistuu.:) Mukava kuulla, jos on tasaisempaa kuin aiemmin.:thumbup: