On, Kubrick on yhtä iso ku Pako sarjan Wyatt palkkamurhaaja
Printable View
Ihan Kalliota vaan, vaikka hipsteritiheys alkaa täälläkin olemaan kipurajalla, niin kyllä täällä vielä vanhan liiton deekuja näkee päivittäin. Ero on vaan se, että niillä ei ole enää vara asua täällä (sossu ei suostu maksamaan) vaan ne tulee päivähoitoon metrolla eastsideltä.
Jos meinikiä haluaa, niin menee vaikka Siimabaariin tai Arizonaan, sen reissun jälkeen tuntuu olevansa täysi amatööri alkoholinkäytössä. Vastaavaa meininkiä Oulusa päin vois edustaa Tarantella, Heinäkenkä ja Ykä's Pub. :thumbsup:
Olenko menettänyt paljonkin, kun en ole koko lostia nähnyt yhtään.:thinking:
Tarantella <3 Siellä oon köäyny vaan päivällä syömässä pizzaa, AAAH SIELTÄ SAA NII HYVÄÄ PIZZAA, ohut pizzapohja ja se nimikkopizza jossa on persikoita! <3
Ookko unohtanu ku kerran lähetin sulle postiaki jossa luki että losti on kakkaa? :cool:
Sitkeimmät vissiin selviytyy ilman lostiakin.:)
Jokohan olis alkanut tosimiesten ottelut telkusta.
Avattarella huitelu aika huimaa touhua. siinä heikommat kuolee pois.
Tätä mä en ole koskaan käsittänyt, ihan helvetin moni sanoo ihan samaa. Jotenkin vaan mulle ei uppoa se, että siitä räkälästä (iltamenon perusteella) vois saada jotain kelvollista ruokaa. Täytyy muuttaa ennakkoluuloja ja käydä siellä pizzalla päiväsaikaan seuraavan kerran kun menee morjestamaan äitiä.
Mitkäs Tampereella edustais sellasta meininkiä ku se on mun toinen kotipaikka=
Kalliohan on sellanen vanha pahamainen mesta josta hipsterit on tehneet muodikkaan ja hinnat nousseet ja nykyään se on cool asua kalliossa
Hitto mä muuten haluisin pistää paikat matalaks aina ku se akka radiossa laulaa että vain HUUUULLUT ASUU KALLIOSSA! No on ämmä vähän hullu ku laulaa että käy kylpytakissa kaupassa
Sehä edistäis vaa myyntii ku kaikki on sitä mieltä että losti on kakkendaalia
Se tuntuu varmaan samalta sitten kuin tämä
Liite 21666
Mä en oo ikinä ollu siellä illalla koska en oikeestaan ikinä ryypiskele (mitä voi tämän iltaisen perusteella olla hankala uskoo :lol:) mutta päivällä väittäsin että se on ihan viihtysä paikka ja se pizza on oikeesti ihanaa. Hannu Krankkasta saa myös tosi tosi hyvää pizzaa, se on LiminGASSA. Mut oon kyl aatellu et Tarantella on varmaan villi paikka iltasin ja öisin ku siellä on kalterit ikkunoissa vaikka se näyttää päivällä viattoman viihtyisältä lounaspaikalta
Tässä sulle faktaa!
Lost on usein listattuna kaikkien aikojen parhaimpien televisiosarjojen joukkoon.[6] Sarja sai lukuisia palkintoja, kuten 11 Emmy-palkintoa ja yhden Golden Globen parhaasta draamasarjasta vuonna 2005. Lost oli suosituimmillaan sen ensimmäisellä tuotantokaudella, kun sitä katsoi Yhdysvalloissa keskimäärin noin 15,69 miljoonaa katsojaa per jakso. Viimeisellä tuotantokaudellaan se sai vähän yli 11 miljoonaa katsojaa jaksoittain.
Eli ilmeisesti monen mielestä, ei ole menetetty mitään.:)
Nyt kattomaan UFC. :)
Tai viitenä
Lilly Hammer siinä oli sarja isolla S.llä
Nooo, älkääs nyt. Nehän on oikein älyllistä televisiointia kaikki. :laugh:
E: Ja tämä siis tuitulle ja zkysille.
Olemme samaa mieltä kyseisen artistin kyvyistä. Varoittava esimerkki käyttää hyväksi "trendikkään" kaupunginosan nostetta. Tosin kylpytakki on aika neutraali asuste täällä vaikka kaupassa käyntiin, paikallisen luomukaupan hipeillä näkee työasuinakin päräyttävämpiä kokonaisuuksia. Vai mitä mieltä olette "miehestä", jolla on polvipituiset Peppi Pitkätossu - sukat, pussihousut, Jokapoika - paita ja tukka värjätty violetiksi ja ohjaustehostimilla (eli saparoilla)?
Tampereesta en valitettavasti pysty paljoa sanomaan, suuri osa siellä juopottelusta tapahtuu opiskeluaikana Hervannassa vieraillessa Bommareissa. Voisin kyllä lyödä vetoa, että jos menee Hervantaan, Amuriin tai johonkin keskustan vähän syrjemmille laitamille, niin pääsee tunnelmaan.
Kallio alkaa onneksi rauhoittumaan, tänne ei mahdu enää yhtään enempää vegaanikahviloita tai vintagekauppoja. :blink: Hauskaa kuitenkin on se se, että vanhan liiton meininki on säilynyt. Välillä on ihan hauskaa mennä istumaan paikalliseen kansankuppilaan, jossa ne sedät on käyneet päiväoluella useamman kymmenen vuoden ajan. Aika monta hyvää keskustelua on tullut käytyä noissa paikoissa.
eka vastaan siihen että hahahhahahhHHAHHHAHHHAAAAAAAA MONTAKO KERTAA KIRJOTIN ETTÄ KAUPASSA :lol:
Mulla on aika läheisiä yhteyksiä Oulun lanssikuskeihin ja poliiseihin ja Tarantella oli/on kakkosena keikkalistalla sen Valtatien ja Merikoskenkadun kulmassa olevan talon kivijalassa olevan baarin jälkeen. Toi Tuiran baari on siksi listalla ykkösenä, että siinä lähellä ainakin oli aikanaan ns. "puolimatkantalo" vapautuneille veijareille.
HAHHAHHHAHHHAAAA ku kuvittelin mielessäni tuon peppi pitkätossuäijän HUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa :eek: Mä näinki Oulussa hulluilla päivillä tosi pelottavan miehen! Se oli varmaan yli 2 metriä pitkä ja sen hartiat oli melkein yhtä leveet, se oli ku jättiläishylje ja sillä oli pitkä punanen takki, ja sellanen polviin asti oleva mekko ja jotku mustat leggarit, sen hiukset oli kiharat ja melkein perseeseen asti ja sillä oli sellaset pussitumput mitä vauvoilla joissa ei oo niitä "sormikkaita", ja sit sillä oli reppu josta kurkisti pehmoeläimiä. Väistin sen kaukaa irtokarkkiosastolla ja sit Herkussa kävelin sen peräs jossain kohtaan nii lähin eri suuntaan ku se puhu tuntemattomille, SE OLI PELOTTAVA!
Herwoodihan oli joskus levoton ja pahamainen mutta nykyään kait lähinnä leppoisa lapsiperheiden asuinpaikka
Vihaan vegaanikahviloita