KAIKKI ON DIGITALISOITU NYKYÄÄ!!!!
Printable View
KAIKKI ON DIGITALISOITU NYKYÄÄ!!!!
Nyt poijaat pippelinpesulle, tuntuu et vähä ylimääräistä kerääntyny nahan alle ;)
Jamo spämminyt urakalla koko illan.:)
Ois toisaalta jännä nähdä kun tasamaalla menee kuppi nurin ihan kunnolla, ennakko hypetys ainakin ollu lupaavaa.
Ei mulla mene kuppi nurin.:) Sitä on ihan turha odotella.
MUTTEI PRKL YHTÄÄ VALLILAN VERHOI
Mitäs kummallista niissä Vallilan verhoissa oikein on?
Mullapa on möksällä peuraverhot :)
Pervoverhot jassolla.:thinking:Mitäs pervoa niihin on pistetty?
Mulla näyttäs olevan Höyryverho kotona nyt.
Pitäskö ittekin ottaa känni jossain välissä.:thinking:Koittaa miltä tuntuu, elämää suurempi kankkunen.
Kloonikossua Virosta. Halpaa ja huonoa.
Ruokaa tarvis välillä tehdä. Mitäs oikein värkkäis iltapalaksi.
Mie oon kovasti vakuuttunu, että on se sit kossua, suomiviinaa, tapioo tai jotain muuta kirkasta litkua, niin samasta saatanan puolalaisesta etanolipöntöstä se Altia sitä pullottaa. Etiketti vaan määrää hinnan.
Mä olen ihan vakuuttunut, että näin ei ole. Olen itte ollut silloisen Primalkon Toimitusjohtajan vieraana, muutamia kertoja.
Äskeisen Teeman dokkarin katsottuani en ole siitä niinkään varma. Kubrik keskittyi sen mukaan enemmän ottamaan kantaa intiaanien joukkomurhaan, holokaustiin, kuulaskeutumisten lavastamiseen, villieläinten suojeluun jne. Kyllähän tuossa jo alkuperäinen teksti alkaa vähän muuttumaan.
Toi pitää ottaa talteen kyllä Areenasta ja käyttää sitä tajuntaa laajentavien aineiden kanssa tulevaisuudessakin, oli meinaa sen verta päräyttävä pätkä.
Rakennuksilla se perinteinen sanonta on. Tuo Vitullinen kuraa, Tai ämpärillinenkin kyllä riittää.