Sama Misterillä. Oli kyllä kokemus. Meshistä puheenollen, onko kukaan väsännyt Magmaan U-wickiä ? Montun pohjalle pumpulia nestevarastoksi, eli hybridisetup. Onko ihan mahdoton ajatus?
Printable View
Sama Misterillä. Oli kyllä kokemus. Meshistä puheenollen, onko kukaan väsännyt Magmaan U-wickiä ? Montun pohjalle pumpulia nestevarastoksi, eli hybridisetup. Onko ihan mahdoton ajatus?
Itse ainakin kommentoin tuota vauvavideota, joten "pakkohan tähän on vastata".
Ei ainakaan mulla mennyt siitä videosta mitään nenukkaan. Jos joku tuollaisen videon (tai minkä muun tahansa) postaa foorumille, niin saa kai siihen oman kommenttinsa heittää - keskustelufoorumilla käsittääkseni ollaan?
Jos mennään henkilökohtaisuuksiin, tai vittuillaan ns. päin näköä, niin silloin mulla voi mennä jotain nenään - ei muuten. Tämähän on vapaa maa ja mielipiteet/mieltymykset olkoot jokaisella sellaiset kuin on.
Jos jonkun mielestä se vauvavideo oli hauska, niin siitä vaan, ei ole multa pois. Jatketaan sopuisaa yhteiseloa... :)
Vaikka tää maa konkan ja sekasorron partaalla taitaa ollakin, niin ainakin teoriassa voi mielipiteitään aika vapaasti julkisuuteen tuoda. Vielä on onneksi vähän eri meininki, jos verrataan vaikka itänaapuriin, puhumattakaan joistain muista maista...
Miten tässä nyt on niin taantunut olo? Alkuviikosta piti niitä bogen kartoja kaivella laatikoista ja nyt IGO-W plus driperinä ja SMOK rsbt- tankkina Tumpin nokassa ja NIIIN HYVÄÄ HÖYRYÄ NIIIN HYVÄÄ HÖYRYÄ SE ONNNN
Alitajunta ohjaa kuin varkain pois superquadmegatripla-coil jeesusatomizer-sivuilta, MISTer 510 ja H-dripperin ostelusivuille... kuin yrittäen kertoa jotain.
Olenko saapunut vapotteluportaiden välitasanteelle...
Se on harmillista myös vastailla noihin että "Meni jo kun joku lähetti sekuntia ennen yv:tä ku huutelit ketjuun" Vois olla ihan hyvä säännös tuo.
Nopeat syö hitaat? Yv:tä pistän aina jos jotain mielenkiintoista kävelee vastaan ja on passelisti ostohousut jalassa. En ymmärrä miksi pitäisi ensin ketjuun huudella, että laitampa sulle yv.
Vanhat hyvät kultaiset ajat?
= HE jengi menetti hermot ja perusti jopa uuden foorumin (vapers) missä saisi jauhaa rauhassa omista hienoista modeistaan, kun ei kestänyt että osa ihmisistä höpötti vaan peruskamoista, 510/ego tikuista ja ego-c atomisaattoreista...?
Vapers on ihan hyvä esimerkki, kuinka LE/HE miehet ei lopulta jaksa edes toisiaan :D. Sama ilmiö tapahtuu on sitten kyseessä vaikka puhelimet tai autot.
Pojat pojat, paljon ennen tuota :)
Kauanhan tää ns asiallinen keskustelu kesti.
Ai, nyt jengiä ärsyttää jo se, että puhutaan vanha forkasta. Se, että tehtiin aktiivisesti hyvää forkalle niin se kasvatti sen nykyisiin mittoihin, eikä silloin kitisty tai kinattu turhista asioista. Hauska nähdä, miten uudet naamat luulevat kaiken aktiivisuuden ja tiedon tippuneen puusta.
Huomenta, ota kuppi kahvia ja herää :) Kato pari edellistä viestiä ;)
Ei mua vaan ärsytä mikään? Lähinnä kommentoin yleisellä tasolla, kuinka HE/LE piireissä väistämättä käy lähes aina, ihan sama mikä tuote/laite/palvelu jne on kyseessä.
No eikös täällä kuitenkin olla kohtuu sovussa, riippumatta siitä että millä höyryttelynsä hoitaa? Toki äänessä on vain osa käyttäjistä, mutta näinhän se yleensä menee foorumista riippumatta. Toisaalta eriävät mielipiteethän nimenomaan luo sitä keskustelua, joka taas aiheuttaa sitä kasvua käyttäjämäärissä.
Vilpitön hatunnosto kaikille jotka tätäkin foorumia on ollu jaloilleen nostamassa, lurkkinut olen jo useamman vuoden tätäkin foorumia satunnaisesti, vaikka aktiiviksi aloinkin vasta hetki sitten.
Sitä en vain ymmärrä, että jos tarkoitus on edistää jotain asiaa, niin miksi sitten kaivaudutaan poteroihin ja kuten LE/HE miehet usein tekee?
Aika avoimin mielin täällä koitetaan pyöriä. Toi le/he nimityksen vois kyllä poistaa kokonaan ;)